pomozte poradte ja uz fakt nevim

Více
13 roků 6 měsíců zpět #1 od dirtbiker3
potrebuju radu nebudu vam vypravet svuj pribeh bylo by to na dlouho ale po premejsleni mnoha lidi vsechno nasvedcuje tomu ze na naftovy tipa se museli davat jiny hlavy...je to tak nebo se pletu a pleteme se vsichi az na toho od koho mam novou hlavu a sou na 1,7D 1,9D a 1,9TD tipa a tempry stejny hlavy...doufam ze mi nekdo napise ze na 100% vi ze hlavy sou rozdilny protoze jinak netusim proc by neslo seridit ty debilni rozvody... :?:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #2 od klidek
určitě hlava 1,7D není stejná jako 1,9D za to dám ruku do ohně a vím že se nespalím :lol: :lol:

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #3 od dirtbiker3
nevis v cem je jina? ciste teoreticky vacka je 100% stejna a le hlava sama o sobe je bud nizsi nebo je to vybrani v hlave mensi tim padem ventili jdou niz a nebo jeste jedna moznost ventily sou v hlave pod jinym uhlem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #4 od klidek
vrtaní valci je jiné tím padem nebude pasovat

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #5 od TripleX
? Ale to som ta klidek presne nepochopil? Aj ked si tiez myslim ze to bude ine ale ...

TripleX - Fiat Tipo 2.0 16V - JFG
(r.v.
92 SEDICIVALVOE cca 150.000km)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #6 od lubosbrno
Napiš kod motoru a rok výroby a pokusím se ti to najít podle katalogu firmy AMC.Tahle f.dodává hlavy do naší firmy.
Na Tipo a Tempru jsou stejný hlavy má to ale své ale...

Např. na Tipo 1.9 D / 90->95 / jsou stejný jako na Tipo 1.7 D / 87->95 / a dají se zároven použít na Tempru / 90->96 / ,ale dle katalogu se na tyto auta dodávají dva různé typy hlav.

Tipo 1.9 TD /87->95/ má jinou hlavu a ta se dá použít na Tempru /90->97/ ,ale zase se jedná o dva typy hlav.

To,že se u daného typu auta jedná o dva typy hlav motorů znamená,že i když máš např.Tipo 1.9 D,tak tam nemůžeš namontovat ten druhej typ hlavy a myslet si,že ti to bude fungovat.


Jinak pokud máš čas a volné místo na HDD / asi tak 281MB /,tak si můžeš na www.motordily.cz/download.htm#szakalcd stáhnout katalog a potom si to zkus vyhledat podle typu auta.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #7 od MichalW

vrtaní valci je jiné tím padem nebude pasovat


Právě že vrtání i 1,7D a 1,9TD je stejné 82,6 mm, liší se zdvihem pístu - 1,7D má zdvih 79,2 mm a 1,9TD má zdvih 90 mm.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #8 od dirtbiker3
tak jako ja nevim jo ale pokud je mi znamo tak tipo a tempra se vyyrabeli od 88do 95 mozna 96 ale v zadnym pripade ne od87 do 97... :?: jo jinak vsechny hlavy sou stejny prej jenom na TD je jinej material...ale zamena prej neni poznat takze...v podstate to je fakt jedno 1,7 a 1,9 se lisi opravdu jen vrtanim ale prej nekdytery typy td meli jinak udelany vybrani v pistech s cim souvisi otazka ventily....ale i prej ventili sou vsechny stejne veliky... a prej je i uplne jedno jaky tesneni pod hlavou to uz by se to muselo lisit o 0,1 tzn desitky a to je malo pravdepodobny...

ale jeste me napada jedno...ohnuty driky ventilu...ventil by nezapadl presne do vybrani v pistu...
a nebo to fakt delame blbe ale pravdepodobnost kdyz uz to zkouseli 2 mechanici a nic je mala takze problem je cim dal vetsi zahada... :idea:

kdyby mi mohlnekdo poskytnout info sestelovani rozvodu podle knizky jka na to na tipo byl bych vdecny :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #9 od dirtbiker3
:D tak konecne po 14ti dnech a kolikahodinoveho uvazovani zkouseni a pod sme na to dneska prisli...jo prosil bych vsechny nebo aspon nekoho kdo ma 1,9td aby se kouknul jak ma vackovy kolo...je na nem na jedny strane je takovej nabeh aby nesjel rozvodak tak kde ho maj jesli o motoru nebo smerem ke kolu...protoze celej ten velikej problem byl v tom ze mam hlavu z 1,7D a to vackovy kolo sem tam cpal obracene... :idea:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #10 od stiglitz
Nepsal jsi před časem že jdeš do Una? :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 6 měsíců zpět #11 od dirtbiker3
zadny turbovany se uz neda sehnat :( a starocha nechcu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.376 sekund
Powered by Kunena fórum