2.0 8V Špatně tahne
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zitra to skusim zjistim a dam vědět.tak pistni kroužky znam myslel jsem jestli nemaš na mysli nějaké jiné kroužky.ale zkusim zjistim dam vědět díqNo kruzky su piestne kruzky tedu su v motore. Blok motora v nom su valce a vnutry vo valcoch piesty a na piestoch su kruzky. Musi ist dole hlava motora potom vypustit olej otvorit spodok zhodit olejovu vanu a vytiahnut piesty aj s kruzkami a uvidis v akom su stave. Motor neklepoce alebo podobne? Mozno aj loziska ojnicne su KO atd. Hlavne napis ci mas OK zvuk motora ci neklepoce atd. A ci nejde dym s vyfuku nejaky divny...
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
obcas hlavne kdyz je studeny klape ventil a z vyfuku se nekouri nejak hrozive klasika nic vazneho.pry by to mohl byt o zub otocene rozvody a nebo mozna i jina prevodovka
No jasne ze by mohlo byt skocene .... Alebo skus aj ventily pozret ale najskor to bude uplne nieco ine ako prevodovka tak rozdiel katastrofalny nebude v prevodovke
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
P.S : Prosimte nemas tam nekde obrazek rozvodu???nastaveni.diky
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
jj tlaky zmerime nejdrive se kouknuna ty rozvody a potom budumerit tlaky a kdyz nic tak to bude muset ist na pc.ale dokonce to ani nezere olej a je dokonce po 600km cisty neni cerny.
Tak asi by to potom mozno mohli byt tie rozvody...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
tak pozor uz se zacina motor pomalinku probouzet uz si na jednicku hrabne dostal jsem nejaky pripravek do benzinu na vycisteni striku a ventylu....atd tak musim naplnit plnou nadrz nalit a potom to snad bude super pisou tam ze to vrati motoru puvodni výkon tak jsem zvedav
Co si ozaj? Ved to nemoze az tak pomoct a ked pomoze tak si mal minimalne spinavy benzinovy filter a treba ho aj tak vymenit alebo mas spinavu nadrz a upchva stale filter ale nejak akymkolvek pripravkom prebudit motor tak ze sa zoberie to sa neda. Alebo mas uz aj ventili take ze ich treba prebrusit ze uz pod ne podfukuje a tak...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
orezle vlozky ake???olej tam byl po celou dobu a hadice podtlakove se zdaji byt v poradkuDva roky to je hodně budou orezly vlošky a možma zpuchřeli podtlakovy hadice
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.