2.0 8V na LPG, Máte někdo?
Díky za postřehy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kamarád má Passata 1.8 T benzín, a má tam daný plyn. Dal za to 40 000 a žere to o 1.5 l víc než na benzín. Výkon 0.5 % menší. Jenomže dej za to 40 000
Ta cifra za instalaci je v mem pripade 18-26tis (jak kde), ale je problem ze je to preci jen 15 let stare auto, sice v dobrem stavu, koroze podbehu byla zazehnana, ted udelat dutiny a pokud se o to budu starat, tak 3 roky by mohlo vydrzet... Ale spotreba 10litru pri 32kc neni nejidealnejsi, a vzheldem k tomu ze jeste studuju, tak kupovat kazdy tyden za 800,- benzin je celkem darda, to aby pak clovek jen behal po brigadach
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píšeš že se dělá nádrž místo rezervy? A kam pak dáš tu rezervu? Dost vážně uvažuju o plynu, ale mám už takhle nedostatek místa v kufru (velká repro bedna).. Tak by to nádrž místo rezervy řešila. Nemáte někdo link na montož LPG do tipa? Dík za info..Ja měl LPG ve 120, pak ve favoritu, nyní ho mám v escortu a budu ho koncem prázdnin montovat do tipa 1,6 / 66kw Celkem mám plyn v autě asi 8 let a jezdim kolem 20000km ročně a můžu vřele doporučit. 1L/13,30Kč mluví zavše Investice se brzy vrátí jen musím doporučit nádrže místo rezervy Je sice o 2000 dražší ale zato je volny kufr a dají se sklopit sedadla S plynem nemám žádné komplikace akorát musím upozornit na dražší emise, dřívější prorezivění výfuku v důsledku vodním parám vznikajícím při spalování plynu a poloviční životnost svíček v důsledku vyšším spalovacím teplotám. Pokud ale umí člověk počítat tak jde jednoznačně do toho
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píšeš že se dělá nádrž místo rezervy? A kam pak dáš tu rezervu? Dost vážně uvažuju o plynu, ale mám už takhle nedostatek místa v kufru (velká repro bedna).. Tak by to nádrž místo rezervy řešila. Nemáte někdo link na montož LPG do tipa? Dík za info..
Jo dělá. Stojí o cca 2000,- více než normální a má o něco manší objem. rezervu si potom musíš sehnat dojezdovou, Ta je maličká, a pokud nenarazis na blba policajta, tak je to OK, protoze pokud chces pouzivat dojezdovou, tak to musi byt v TK, ale to se dela jen pri vyrobe, dodatecne to tam dat nejde.
Linky si najdes na LPG.CZ, tam je celkem obsahly vyber montaznich dilen. Dopotucuji obvolvat vice dilen, treba i 150km daleko. U nas to delaji za 26 000,- a ve Svitavách (coz je ode me 215km) jsem to nasel za 19000,- a to uz se vyplati si udelat vylet...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak si myslim, ze pokud se umisti na misto rezervy plyn. nadrz, pak se mi zacne v kufru povalovat ta dojezdovka. To neni az tak dobre reseni.
Osobne bych do toho se svym Tipkem nesel, na tech 240tis km, bych to auto zrejme odepsal. Ten motor uz toho ma dost za sebou a takova prestavba neni to prave orechove (pri spalovani plynu vznikaji kyseliny, ktere napadaji sedla ventilu, pistni krouzky, zkracuji, jak bylo receno nutnost vymeny svicek, oleje,... rozhodl jsem se, ze do toho teda nepujdu, alespon s autem, ktere ted mam). Do uspory, je nutno zapocitat vsechny naklady spojene s provozem - naklady na prestavbu vc. nakladu na provoz s tim spojenych.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Motor má také lepší antidetonační vlastnosti, je tudíž odolnější proti klepání. O tom, že by se vytvářely kyseliny, které napadají sedla ventilů nebo že mají svíčky kratší životnost ani slovo. Jako nevýhoda se uvádí mírné snížení výkonu, prostorové problémy a počáteční investice. Já mám také nádrž v prostoru rezervy a dojezdovou rezervu mám v kufru postavenou. Omezení je tudíž minimální.
dříve Tempra 1,6 SW, ročník 94 LPG
nyní Stilo MW JTD 80
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.