Špatně startuje
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jedna se o MAP senzor (měřič absolutního tlaku), který měří absolutní tlak v sání. Podle toho se upravuje vstřikování a regulace volnoběhu. Zkus si jej proměřit jestli je dobry či nikoliv (zapnute zapalování mezi svorkou C a - pol akumulatoru dej merak, musi tam byt 5V, dale mer odpor 1Ohm, to stejne pro svorky pripojeni do ECU.Zdravím všechny fandy zn.Fiat Mám takový problém mám Tipo2.0-8V a při studeném motoru auto neudrží volnoběh.Jenom jakmile startuju s plynem tak když to podržím tak na 10 sekund tak se to jakoby chytí a je to v pořádku.Potom už můžu startovat bez plynu a je to v poho.Mám změřeno:čidlo teploty vody i vzduchu,vyměněný VAE ventil všechny hadičky od podtlaku a vyměněnou hlavní hadici k sání.Mám podezření na jednu jedinou věc a to je čidlo"atmosférického tlaku"umístěné pod krytem vedle relátek od paliv.čerpadla.vede do něho hadička.Potřeboval bych poradit k čemu to čidlo vlastně je protože když s něho odpojím tu hadičku tak auto chcípne nebude to tím?Prosím poradte.
Myslim si, ze je normalni, ze to chcipne, kdyz to odpojis, v tom bych problem nevidel.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Závada odstraněna!Byla přicpaná ta hadička co vede k MAP senzoru.Byla už tak ztvrdlá že nešla ani sundat.Musel jsem ji opatrně odřezat.Teď to startuje jak má taková blbost!!!!!!!!
mám stejný problém jako ty a mě se zase zdá že tam je ta hadička moc slabá ted to bylo dva dny v pohodě a dnes zase na ho.. zkusím vyměnit celou hadičku a pak napíšu ale pravděpodobně je to ono co už to dva roky hledám
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Muzu mit blby dotaz. Procpak?Pozor!!Ta hadička musí mít stejný průměr i délku jak ta původní jinak tím změníš parametry toho čidla
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pozor!!Ta hadička musí mít stejný průměr i délku jak ta původní jinak tím změníš parametry toho čidla
to jako opravdu : podle mě původní není
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já mám tu hadičku takovou že je z jakoby ze silonu průměr asi tak 2milimetry a na obou koncích jsou nasunutý gumový kolínka,jedno vede na sání a to druhý na ten snímač.Je to asi kvůli tomu aby se hadička vlivem podtlaku nesmrskávala.Jinak ta délka má mít na to zaky vliv.Dočetl jsem se to v servisní dokumentaci kterou jsem měl půjčenou od kolegy přímo z Fiatservisu.Píšou tam že při výměně té hadičky se má dodržet průměr i ta délka jinak se změní parametry!To čidlo je asi hodně citlivé.Jestli mi to ještě půjčí naskenuju to a hodím sem.
dnes jsem se bavilo ve fiatu a vlasta má pravdu hlavně u systému weber je to hodně náchylné u bosche je to prý jedno
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to sem dej, zajimalo by mne to.Já mám tu hadičku takovou že je z jakoby ze silonu průměr asi tak 2milimetry a na obou koncích jsou nasunutý gumový kolínka,jedno vede na sání a to druhý na ten snímač.Je to asi kvůli tomu aby se hadička vlivem podtlaku nesmrskávala.Jinak ta délka má mít na to zaky vliv.Dočetl jsem se to v servisní dokumentaci kterou jsem měl půjčenou od kolegy přímo z Fiatservisu.Píšou tam že při výměně té hadičky se má dodržet průměr i ta délka jinak se změní parametry!To čidlo je asi hodně citlivé.Jestli mi to ještě půjčí naskenuju to a hodím sem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.