EGR ventil

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1 od MagicMisel
EGR ventil vytvořil uživatel MagicMisel
Zdravím!Vím že už to tady někde bylo určitě ale chtěl sem se zeptat na co presne je ten EGR ventil kde se nachází a jak je to stím zaslepením toho ventilu?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: EGR ventil
EGR spaja vyfuk so sanim a za urcitych podmienok (ked motor nepotrebuje vykon) pusta vyfukove plyny spat do sania, aby znizil pracovnu teplotu motora, ale hlavne aby sa znizili emisie. Pri potrebe vykonu ventil plyny neprepusta.

Na 1.9TD je EGR medzi parohmi sania a vyfuku.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: EGR ventil
A kde se ten ventil přesně nachází?a jak je to stím zaslepováním?jaký vliv to má na víkon a na spotrebu?někdo mě řikal že spotřeba stoupne tak o pul litru na 100 km!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: EGR ventil
Kde se přesně nachází na 2,0 8V?Nebo je to u všech motorů stejný?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: EGR ventil
na 2.0 8v sem ho zrušil protože už byl nefunkční- ais jako na většině aut....

na sání ho máš když zvedneš kapotu tak na spolujezdcově straně vede k němu trubička od výfuku a pár hadiček- všechno jde dobře oddělat, jen musíš mít něco čím ucpeš díru ve svodech- já použil upravenej šroub

pozitiva- nezasírá to sání, necvrdliká to , enní problém při startování , vždy mám ten výkon co to má mít
mínusy - horší emise- to je jedinej důvod proč to tam je

spotřebu sem nezaregistroval

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #6 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: EGR ventil
Hodně lidí ho zaslepuje, populární je to zejména u VW TDi

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #7 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: EGR ventil
A nachazi se i na 1.6i.e (jednovacka)?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #8 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: EGR ventil
Ještě se zeptam čím je lepší ho zaslepit?zitra se na to chystám!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #9 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: EGR ventil
Co takhle klingerit?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #10 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: EGR ventil
Jednovačka ho nemá.
S kligeritem zkušenosti nemám, ale kluci ho sundaj z příruby a z plechu vystřihnou záslepku jako je příruba a namontrujou ho zpět, akorát bude bez funkce.

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #11 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: EGR ventil
Mě pravě Tipo furt kucka sem tam si škubne tak zkouším všechno možny!!Dneska mi to poradil znamej že to bude na 100 pro ono!!Tak nevím!!uvidím zítra!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #12 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: EGR ventil

na 2.0 8v sem ho zrušil protože už byl nefunkční- ais jako na většině aut....

na sání ho máš když zvedneš kapotu tak na spolujezdcově straně vede k němu trubička od výfuku a pár hadiček- všechno jde dobře oddělat, jen musíš mít něco čím ucpeš díru ve svodech- já použil upravenej šroub

pozitiva- nezasírá to sání, necvrdliká to , enní problém při startování , vždy mám ten výkon co to má mít
mínusy - horší emise- to je jedinej důvod proč to tam je

spotřebu sem nezaregistroval


to je síla ty máš tolik zkušeností z motorem asi se za tebou brzo rozjedu aby si mi to zkouknul :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #13 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: EGR ventil

Honza napsal: na 2.0 8v sem ho zrušil protože už byl nefunkční- ais jako na většině aut....

A jak jsi ho zrušil? Oddělal jsi ho úplně nebo jen zaslepil. A co potom ten konektor k řídící jednotce, zůstal prázdný nebo jsi ho obalamutil?


FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: EGR ventil
žádnej konektor do ŘJ tam není.. funguje to čistě na principu rozdílu tlaků před klapkou a za klapkou + to ještě hlídá teplota motru, přes takovej bazmek na tělese termostatu...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #15 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: EGR ventil
...no já mám motor 1,6 MPI jednovačka z Tempry (dával se i do Punta) r. 94 a jde do něj svazek 5-ti drátů ze svazku od ŘJ. Je to hen ten oný bazmek před víkem... Mrkni na to:

www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=1315

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.479 sekund
Powered by Kunena fórum