Vysoke otacky
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zrejme se Ti zasekava kromotor volnobehu, ktery reguluje otacky nebo Ti pomalu odchazi cidlo teploty vody, muze vsak toho byt vice. To chce projit cidla a promerit je avometem.Zdarek. Mam takovy problem. Z niceho nic mi po nastartovani vyletnou otacky jako kdybych mel zapnuty sytic. A porad se to tak drzi... Nevi nekdo co s tim??? Pred tim mi to nikdy nedelalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Posli mi na PM svuj e-mail, mam nafocenou vstrikovaci jednotku, tak Ti mohu poslat fotky.mam uplne stejny motor jako ty. 1.6 DOHC 66 kW. Kde bzch nasel ten kromotor nebo co... nemas nejakz fotkz motoru??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cidlo otacek by melo byt ulozene v rozdelovaci (pro ten nas typ), ostatni Tipka, jej maji na setrvacniku/prevodovce.kdyby to byl ten krokomotor,jak to mam promerit???Nebo jak mam zjistit, ze by byl spatnej. Ten obrazek je dobrej. Nevis kde bych nasel jeste cidlo otacek???Kdyztak to taky nafot,jestli muzes,dik...
Merit se to ma tak, ze postupne meris odpor jednotlivych konektoru (okolo 50ohm). Muzes to jeste vyzkouset pripojit na napeti (12V) melo by se to vysouvat (uzavirat obtokovy kanal skrtici klapky), vyzkousej, zda se Ti pri otoceni klicku do polohy 1 vysune kolik, nebo se to seka.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1. otevirani/zavirani skrtici klapky, nebo
2. krokomotor uzavira/otevira obtokovy kanal okolo skrtici klapky (pristup vzduchu)-to je muj pripad.
Pokud mas tu 1.4 s Bosch vstrikovanim, tak by tam mela byt ta prvni varianta. Krokomotor je v podstate servo motorek, ktery ma v sobe civky a pomoci napeti a indukce posouva kolik a tim provadi regulaci.
No zjistil si teda jestli se to zasekava nebo to pracuje rovnomerne?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je možné, že by tento stav nezachytila řidici jednotka ??? Dle výpisu mám vše v pořádku, nicméně stálý volnoběh cca 1200 ot/min (mam DGT) a spotřeba, jak bych jezdil na sytič
Není náhodou tento stav (dle ŘJ vše OK, ale vysoký volnoběh) způsoben jen napnutým lankem plynu ?? Můžu zkusit ho povolit, aniž bych něco rozšteloval ??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neboli v teplu nevodivým obalu máme schovaný ještě jedno čidlo teploty vody vyndaný mimo motor a to říká ŘJ že motor má max 40-50°C .. jakmile zapojíme čidlo v motoru, tak to začne chcípat, protože to 900ot/min neudrží....
takhel to máme oblblý že to jede furt na sytič
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.