Poraďte

Více
18 roků 3 měsíců zpět #16 od lepa
Odpověděl lepa pro téma Re: Poraďte
Abych pravdu rekl, tak mam podobny problem. Nekde se to tady uz resilo. Udajne by to melo byt snimacem otacek, pokud se zahreje, pak ma nekonecny odpor a je tedy nefunkcni. To da asi signal RJ a pak to ani nehodi jiskru. Tak nejak jsem tomu porozumel ja. Ale radeji si to projdi sam a precti si to. Myslim si, ze nejsem zrovna ten, ktery by ti mel radit. Jsou tu lepsi borci. :roll:

Fiat Tipo 1.4 i.e., 51kW, r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #17 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Poraďte
Hmm ten snímač má dva výstupy takže by odpor měl jít změřit ohmetrem...

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #18 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Poraďte
Pozor dneska se ohřálo až na 90 stupňů než zdechlo :lol: 8)

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #19 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Poraďte
Ja si tiež myslím, že je to v snímači otáčok v rozdelovači. Skús zmerať odpor keď je studený (mal by mať okolo 800 ohmov) a keď sa zohreje a nejde naštartovať tak by mal mať odpor 20 kohmov až nekonečno. Keď odpor bude mať oveľa viac ako 800 ohmov, tak je to určite v snímači otáčok.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #20 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: Poraďte
Jednovačka má Hallův snímač na setrvačníku, dvouvačka má indukční snímač na vačce. Hallův asi nejde proměřit ohmetrem, indukční však lze. Měl by mít stále stejný odpor (i po zahřátí). Měl jsem stejný problém na Tempře 1,6 jednovačce, snímač byl nový, tím to nebylo. Takže to asi nebude tím ani u dvouvačky. Nepomohlo ani oklamat čidla teploty motoru (jsou 2 - jedno jde na ukazatel, druhé do ŘJ). Pak šla tempra na díly (byla z Rakouska). Takže hodně zdaru, snad na to přijdeš, já to kdysi vzdal.

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #21 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Poraďte
Děkuji za rady.
Snad uspěju...

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #22 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Poraďte
Tak pánové 8)

Ráno jsem změřil ohmetrem čidlo polohy klikovho hřídele a měl odpor cca 80 ohm.
Nastartuji nechám cca 5 min ohřát a čidlo už ukazovalo kolem 1000 ohmů.
Pak jsem zahříval stále až motor zhasnul, čidlo mělo někončný odpor...
Řekl bych že závada bude zde.

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #23 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Poraďte
Keď som mal 1,6 DOHC tiež som menil snímač v rozdeľovači a vyšiel ma asi 700 Sk. Výmena mi trvala asi 5 min. a odvtedy som nemal problém. Až dovtedy, kým mi ho nerozbili.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #24 od lepa
Odpověděl lepa pro téma Re: Poraďte
Já už ho objednal, tak doufám, že pak bude vše OK. Je to čím dál tím horší. Jen aby to bylo tím čidlem a né něco horšího. :?

Fiat Tipo 1.4 i.e., 51kW, r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #25 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Poraďte

Tak jsem po více než roce včera vytáhl Tipo z garáže, vyměnil jsem původní poškozenou řídící jednotku, dám novou 10A pojistku a zapínám baterku, chvilka napětí, pojistka nepraskla :lol:

Zkouším startovat a motor i po roce odstávky chytl napoprvé!
Super, zvuk má pěkný, jdu se projet auto jelo, brzdilo.
Dojedu domů a chcíp, zkrátka jak se zahřeje tak chcípne.
No aspoň jsem vychytla poškozenou jednotku tou to není.

Zkoušel jsem a nedává za tepla jiskru. nevíte čím to?

Dík moc Tomáš


Mě se tohle stalo, a byl to zapalovací modul co je pod indukčkou. Povedlo se mi ho odpálit když jsem tam nacpal jinou cívku než tam patří. Sice to jelo dost dobře, ale ne dlouho :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #26 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Poraďte

Tak pánové 8)

Ráno jsem změřil ohmetrem čidlo polohy klikovho hřídele a měl odpor cca 80 ohm.
Nastartuji nechám cca 5 min ohřát a čidlo už ukazovalo kolem 1000 ohmů.
Pak jsem zahříval stále až motor zhasnul, čidlo mělo někončný odpor...
Řekl bych že závada bude zde.


To jsem zmaten :? Já žádné čidlo polohy klikovky nemám. Asi budeš mít jiný řídící systém :idea:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #27 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Poraďte

Tak pánové 8)

Ráno jsem změřil ohmetrem čidlo polohy klikovho hřídele a měl odpor cca 80 ohm.
Nastartuji nechám cca 5 min ohřát a čidlo už ukazovalo kolem 1000 ohmů.
Pak jsem zahříval stále až motor zhasnul, čidlo mělo někončný odpor...
Řekl bych že závada bude zde.


To jsem zmaten :? Já žádné čidlo polohy klikovky nemám. Asi budeš mít jiný řídící systém :idea:

Asi mel na mysli cidlo polohy vackove hridele, co je na rozdelovaci, to je snimac otacek.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #28 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: Poraďte
Opakuji: 1,6 OHC (r.v. 1990 a více, vstřikování BOSCH) má čidlo na setrvačníku (na převodovce) - Hallův senzor, 1,6 DOHC (r.v. 1988-1989 a Fiat Regata 90 a 100) má indukční snímač v rozdělovači. U jednovačky to zjišťuje polohu klikovky a počítač dá podle toho jiskru, u dvojvačky to dává jiskru ihned dle polohy vačky...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #29 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Poraďte

Opakuji: 1,6 OHC (r.v. 1990 a více, vstřikování BOSCH) má čidlo na setrvačníku (na převodovce) - Hallův senzor, 1,6 DOHC (r.v. 1988-1989 a Fiat Regata 90 a 100) má indukční snímač v rozdělovači. U jednovačky to zjišťuje polohu klikovky a počítač dá podle toho jiskru, u dvojvačky to dává jiskru ihned dle polohy vačky...


Taky to tak vidím, pokud není natvrdo nastaven předstih. Třeba když pohnu jen o kousek rozdělovačem, změní se naprosto chod motoru. Je taky divné že se s tím ŘJ nesrovná ani po několika hodinách ježdění, vypínání a zapínaní motoru.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #30 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: Poraďte
ŘJ sice předstih reguluje (na základě údajů z podtlakového čidla), ale ne v takovém rozmezí, jako to udělá pootočení rozdělovačem. Tato Marelli (1,6 DOHC) se však asi moc nevyvedla, proto nejspíše přešli na Bosch (a nebo to bylo jen o výrobních nákladech?)
Napadá mě otázka (možná pro další fórum) - čím to je, že Fiat Regata se stejným motorem (ale v karburátorové verzi) má 100koní? Že by těch 10k ubrala lambda regulace a kat?

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.067 sekund
Powered by Kunena fórum