Pomoc pri identifikácii podľa fotky + identifikácia poruchy

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1 od lacc
Prosím o pomoc pri určení funkcie vzduchového vývodu z krytu na motore - nie je tam hadica a neviem či by tam mala byť a kam by mala ísť (FOTO).
Tiež mi chýba nádrž na benzínové výpary a ani hadička ktorá ide od nádrže k motoru nie je v motorovom priestore. Od čerpadla paliva idú 3 hadičky, jedna bude na tie výpary, ale nie je dotiahnutá až k motoru ( asi bude niekde odstrihnutá). Tá pumpička na fotke v krúžku keď ja zapojená tak nič nerobí, iba keď odpojím konektor tak začne silno sať vzduch.
V aute bola kedysi klimatizácia, ale je vymontovaná.
Mám totiž problém s tým, že motor hocikedy prestane reagovať na pridanie plynu a namiesto toho aby šiel do otáčok tak otáčky klesnú - ako keby nemal riadny prívod benzínu. Robí to hlavne ráno, ale často chvíľami aj pri zohriatom motore za jazdy - musím ubrať a plyn držať len minimálne aby auto vôbec išlo. O chvíľu motor naskočí do normálu a ide ako má.
Dnes som skúšobne odpojil lambdu, ale robilo to tiež .
Skúšal som vybrať palivové čerpadlo pre kontrolu, ale nepodarilo sa mi vymontovať plavák - ukazovateľ množstva paliva a preto čerpadlo nešlo von, lebo je to tam vzpriečené. Ten plavák som povoľoval plnou silou doľava ako maticu, ale nešiel povoliť.

FOTKA: www.lacvideo.sk/video/fiat.jpg

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #2 od lacc
Kontroloval som aj potenciometer klapky, je úplne čistý, bez poškodenia jazdca. Vyzerá ako fungel nový. Prestriekal som všetky konektory čo som našiel, kostra je všade v poriadku a bez hrdze na spojoch.
Mohlo by mi tie problémy robiť palivové čerpadlo a ako ho skontrolujem keď ho neviem kôli tej trubici plaváku vybrať?

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #3 od temprař
Co to máš za motor.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #4 od lubosbrno
K tomu vývodu na vzduchovým filtru: na výfukovým potrubý v motoru mám přírubu a do té mám zasazenou ,,alobalovou,, rouru / průměr je 50 / a druhý konec mám do toho co máš tu šipku.Jak se ti ohřeje motor,tak se ti v krytu filtru překlopý záklopka a bere si to studenější vzduch z ,,venku,,. Když máš motor studený,tak si to bere vzduch od výfukovýho potrubý.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #5 od lacc
Motor je 1.6 57kW, jednovačka vstrek. Bosch r.v. 1992

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #6 od SKV
1)To, co napsal Luboš, je pravda. Na zadní straně filtru /blíže k oknu/ je otvor pro přívod teplého vzduchu od plechu- předehřívače umístěným nad sběrným výfukovým potrubím. Regulace na optimální hodnotu se děje směšováním horkého vzduchu odebíraného z předehřívače a studeným vzduchem proudícím hadicí od masky vozidla. Čidlo, které reguluje teplotu nasávaného vzduchu na optimální hodnotu, je zabudováno v levé přední části filtru /je vidět při výměně filtru v levé komoře filtru/, ovládá klapku /ta je vidět při demontáži hadice - přívodu vzduchu na levé části filtru/. Účelem je dosažení optimální teploty nasávaného vzduchu v co nejkratší době, tím snížení otáček a množství spalin.
2)Co se týká tří hadiček od nádrže motoru, slouží jedna k přívodu paliva ke vstřikovači, druhá zpět od vstřikovače do nádrže - přepad a třetí vede k nádržce aktivního uhlí. Z nádržky aktivního uhlí vede hadička k uzavíracímu ventilu benzínových výparů /t.j. to, co máš označeno!/. Pokud máš zájem, dej mi do SZ Tvoji e-mailovou adresu, pošlu Ti foto! :lol:

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od lacc
Foto mi môžeš poslať na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Dík.
Hlavne ma zaujíma, či to že mi tam chýba tá nádržka s akt.uhlím môže spôsobovať problémy s chodom motora, ktoré som uviedol vyššie.

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od petr1978
Určitě je to hadice vyhřívání kolena sání. Vede od výfuku a je to aluminiová hadice :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od michal_tipar
já tu hadici na sání taky nemám a nezpůsobuje žádné problémy, protože čidlo teploty vzduchu se s chladnějším vzduchem ze sání lehce srovná. Význam to má že se např rychleji zahřívá motor a rychleji se za mrazu uvede do provozní teploty.
Ten elektroventil vede hadici do nádržky pro recyklaci benzínových vyparů, odpojil bych ten konektor a tím by to melo zůstat zavřené a je po starostech....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od stiglitz
No ta hadice u mě taky není a tak jsem přemejšlel že bych ji tam dal. Jen tak aby to bylo kompletní. Jen nevím - jak Michal píše o tom přepínání - o tý klapce, jestli je v mým případě nefunkční abych se nedostal do potíží, tředa aby se to nehřálo. Taky tam do těch míst vede hadička asi o průměru tak milimetru, ne víc. Kde je ta klapka? Je ovládaná elektricky?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od michal_tipar
klapka která reguluje přívod teplého a studeného vzduchu? Já ji mám v levé straně krytu filtru, nevím jestli je funkční a nechce se mi to ani ověřovat... Měla by přivírat nebo naopak otvírat vstup chladného vzduchu od masky a ze zadu teplého. Je to čistě mechanická záležitost, mě do toho nevede žádný drát ani nemá kam, není tam žádný konektor ani nic.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od stiglitz
No, to bude stejný. Je tam takovej jakoby válec a z něj je nátrubek.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od SKV

klapka která reguluje přívod teplého a studeného vzduchu? Já ji mám v levé straně krytu filtru, nevím jestli je funkční a nechce se mi to ani ověřovat... Měla by přivírat nebo naopak otvírat vstup chladného vzduchu od masky a ze zadu teplého. Je to čistě mechanická záležitost, mě do toho nevede žádný drát ani nemá kam, není tam žádný konektor ani nic.


Když sundáš přední část filtru - tam, co se vkládá papírová vložka - uvidíš v levé části filtru takový váleček. Je to termočidlo, které ovládá klapku pro regulaci přívodu optimálně teplého vzduchu. :!:

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.430 sekund
Powered by Kunena fórum