Pomoc pri identifikácii podľa fotky + identifikácia poruchy
Tiež mi chýba nádrž na benzínové výpary a ani hadička ktorá ide od nádrže k motoru nie je v motorovom priestore. Od čerpadla paliva idú 3 hadičky, jedna bude na tie výpary, ale nie je dotiahnutá až k motoru ( asi bude niekde odstrihnutá). Tá pumpička na fotke v krúžku keď ja zapojená tak nič nerobí, iba keď odpojím konektor tak začne silno sať vzduch.
V aute bola kedysi klimatizácia, ale je vymontovaná.
Mám totiž problém s tým, že motor hocikedy prestane reagovať na pridanie plynu a namiesto toho aby šiel do otáčok tak otáčky klesnú - ako keby nemal riadny prívod benzínu. Robí to hlavne ráno, ale často chvíľami aj pri zohriatom motore za jazdy - musím ubrať a plyn držať len minimálne aby auto vôbec išlo. O chvíľu motor naskočí do normálu a ide ako má.
Dnes som skúšobne odpojil lambdu, ale robilo to tiež .
Skúšal som vybrať palivové čerpadlo pre kontrolu, ale nepodarilo sa mi vymontovať plavák - ukazovateľ množstva paliva a preto čerpadlo nešlo von, lebo je to tam vzpriečené. Ten plavák som povoľoval plnou silou doľava ako maticu, ale nešiel povoliť.
FOTKA: www.lacvideo.sk/video/fiat.jpg
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mohlo by mi tie problémy robiť palivové čerpadlo a ako ho skontrolujem keď ho neviem kôli tej trubici plaváku vybrať?
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2)Co se týká tří hadiček od nádrže motoru, slouží jedna k přívodu paliva ke vstřikovači, druhá zpět od vstřikovače do nádrže - přepad a třetí vede k nádržce aktivního uhlí. Z nádržky aktivního uhlí vede hadička k uzavíracímu ventilu benzínových výparů /t.j. to, co máš označeno!/. Pokud máš zájem, dej mi do SZ Tvoji e-mailovou adresu, pošlu Ti foto!
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hlavne ma zaujíma, či to že mi tam chýba tá nádržka s akt.uhlím môže spôsobovať problémy s chodom motora, ktoré som uviedol vyššie.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Ten elektroventil vede hadici do nádržky pro recyklaci benzínových vyparů, odpojil bych ten konektor a tím by to melo zůstat zavřené a je po starostech....
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klapka která reguluje přívod teplého a studeného vzduchu? Já ji mám v levé straně krytu filtru, nevím jestli je funkční a nechce se mi to ani ověřovat... Měla by přivírat nebo naopak otvírat vstup chladného vzduchu od masky a ze zadu teplého. Je to čistě mechanická záležitost, mě do toho nevede žádný drát ani nemá kam, není tam žádný konektor ani nic.
Když sundáš přední část filtru - tam, co se vkládá papírová vložka - uvidíš v levé části filtru takový váleček. Je to termočidlo, které ovládá klapku pro regulaci přívodu optimálně teplého vzduchu.
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.