Pomoc pri identifikácii podľa fotky + identifikácia poruchy

Více
18 roků 7 měsíců zpět #1 od lacc
Prosím o pomoc pri určení funkcie vzduchového vývodu z krytu na motore - nie je tam hadica a neviem či by tam mala byť a kam by mala ísť (FOTO).
Tiež mi chýba nádrž na benzínové výpary a ani hadička ktorá ide od nádrže k motoru nie je v motorovom priestore. Od čerpadla paliva idú 3 hadičky, jedna bude na tie výpary, ale nie je dotiahnutá až k motoru ( asi bude niekde odstrihnutá). Tá pumpička na fotke v krúžku keď ja zapojená tak nič nerobí, iba keď odpojím konektor tak začne silno sať vzduch.
V aute bola kedysi klimatizácia, ale je vymontovaná.
Mám totiž problém s tým, že motor hocikedy prestane reagovať na pridanie plynu a namiesto toho aby šiel do otáčok tak otáčky klesnú - ako keby nemal riadny prívod benzínu. Robí to hlavne ráno, ale často chvíľami aj pri zohriatom motore za jazdy - musím ubrať a plyn držať len minimálne aby auto vôbec išlo. O chvíľu motor naskočí do normálu a ide ako má.
Dnes som skúšobne odpojil lambdu, ale robilo to tiež .
Skúšal som vybrať palivové čerpadlo pre kontrolu, ale nepodarilo sa mi vymontovať plavák - ukazovateľ množstva paliva a preto čerpadlo nešlo von, lebo je to tam vzpriečené. Ten plavák som povoľoval plnou silou doľava ako maticu, ale nešiel povoliť.

FOTKA: www.lacvideo.sk/video/fiat.jpg

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od lacc
Kontroloval som aj potenciometer klapky, je úplne čistý, bez poškodenia jazdca. Vyzerá ako fungel nový. Prestriekal som všetky konektory čo som našiel, kostra je všade v poriadku a bez hrdze na spojoch.
Mohlo by mi tie problémy robiť palivové čerpadlo a ako ho skontrolujem keď ho neviem kôli tej trubici plaváku vybrať?

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #3 od temprař
Co to máš za motor.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #4 od lubosbrno
K tomu vývodu na vzduchovým filtru: na výfukovým potrubý v motoru mám přírubu a do té mám zasazenou ,,alobalovou,, rouru / průměr je 50 / a druhý konec mám do toho co máš tu šipku.Jak se ti ohřeje motor,tak se ti v krytu filtru překlopý záklopka a bere si to studenější vzduch z ,,venku,,. Když máš motor studený,tak si to bere vzduch od výfukovýho potrubý.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #5 od lacc
Motor je 1.6 57kW, jednovačka vstrek. Bosch r.v. 1992

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od SKV
1)To, co napsal Luboš, je pravda. Na zadní straně filtru /blíže k oknu/ je otvor pro přívod teplého vzduchu od plechu- předehřívače umístěným nad sběrným výfukovým potrubím. Regulace na optimální hodnotu se děje směšováním horkého vzduchu odebíraného z předehřívače a studeným vzduchem proudícím hadicí od masky vozidla. Čidlo, které reguluje teplotu nasávaného vzduchu na optimální hodnotu, je zabudováno v levé přední části filtru /je vidět při výměně filtru v levé komoře filtru/, ovládá klapku /ta je vidět při demontáži hadice - přívodu vzduchu na levé části filtru/. Účelem je dosažení optimální teploty nasávaného vzduchu v co nejkratší době, tím snížení otáček a množství spalin.
2)Co se týká tří hadiček od nádrže motoru, slouží jedna k přívodu paliva ke vstřikovači, druhá zpět od vstřikovače do nádrže - přepad a třetí vede k nádržce aktivního uhlí. Z nádržky aktivního uhlí vede hadička k uzavíracímu ventilu benzínových výparů /t.j. to, co máš označeno!/. Pokud máš zájem, dej mi do SZ Tvoji e-mailovou adresu, pošlu Ti foto! :lol:

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #7 od lacc
Foto mi môžeš poslať na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Dík.
Hlavne ma zaujíma, či to že mi tam chýba tá nádržka s akt.uhlím môže spôsobovať problémy s chodom motora, ktoré som uviedol vyššie.

Tempra 1.6i 57kW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od petr1978
Určitě je to hadice vyhřívání kolena sání. Vede od výfuku a je to aluminiová hadice :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #9 od michal_tipar
já tu hadici na sání taky nemám a nezpůsobuje žádné problémy, protože čidlo teploty vzduchu se s chladnějším vzduchem ze sání lehce srovná. Význam to má že se např rychleji zahřívá motor a rychleji se za mrazu uvede do provozní teploty.
Ten elektroventil vede hadici do nádržky pro recyklaci benzínových vyparů, odpojil bych ten konektor a tím by to melo zůstat zavřené a je po starostech....

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #10 od stiglitz
No ta hadice u mě taky není a tak jsem přemejšlel že bych ji tam dal. Jen tak aby to bylo kompletní. Jen nevím - jak Michal píše o tom přepínání - o tý klapce, jestli je v mým případě nefunkční abych se nedostal do potíží, tředa aby se to nehřálo. Taky tam do těch míst vede hadička asi o průměru tak milimetru, ne víc. Kde je ta klapka? Je ovládaná elektricky?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #11 od michal_tipar
klapka která reguluje přívod teplého a studeného vzduchu? Já ji mám v levé straně krytu filtru, nevím jestli je funkční a nechce se mi to ani ověřovat... Měla by přivírat nebo naopak otvírat vstup chladného vzduchu od masky a ze zadu teplého. Je to čistě mechanická záležitost, mě do toho nevede žádný drát ani nemá kam, není tam žádný konektor ani nic.

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #12 od stiglitz
No, to bude stejný. Je tam takovej jakoby válec a z něj je nátrubek.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #13 od SKV

klapka která reguluje přívod teplého a studeného vzduchu? Já ji mám v levé straně krytu filtru, nevím jestli je funkční a nechce se mi to ani ověřovat... Měla by přivírat nebo naopak otvírat vstup chladného vzduchu od masky a ze zadu teplého. Je to čistě mechanická záležitost, mě do toho nevede žádný drát ani nemá kam, není tam žádný konektor ani nic.


Když sundáš přední část filtru - tam, co se vkládá papírová vložka - uvidíš v levé části filtru takový váleček. Je to termočidlo, které ovládá klapku pro regulaci přívodu optimálně teplého vzduchu. :!:

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.071 sekund
Powered by Kunena fórum