Oprava čidla teploty, kod číslo 25?

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od Italymanik
Zdravim, tak se mi díky Vám a Vyšim příspěvkům konečně podařilo opravit čidlo teploty vzduchu. Původní mělo nekonečný odpor. Největší problém bylo samotné čidlo najít :lol: Čidlo jsem nafotil a trošku popsal opravu zde: http://www.lestinka.unas.cz/tipo/cidloteploty.htm

Ihned po namontování jsem odpojil baterii aby se "vynulovyla" jednotka. Bylo mi jasné, že auto potom bude trošku cukat. Cca po 2km začal fungovat volnoběh a se znatelně nižšíma otáčkama, ale při sešlápnutí plynu se auto dusilo. Cca po 5km se opět rozsvítila kontrolka vstřikování, dojel jsem domů a vyblikl kód. K mému údivu se jednalo o 25, předtím mi blikalo 23. 25ka odpovídá také čidlu teploty vzduchu, proto bych potřeboval poradit o jaké čidlo se jedná, kde se nachází.... je zajímavé, že se to stalo zničeho nic. Přičemž jednotku jsem v minulosti "nuloval"několikrát a pokáždé hlásila 23.

Prosím, prosím a předem děkuju za rady :roll:

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od sega
Hele mozna mam ten samej problem,s tim cidlem teploty...moc jsem nepochopil tu opravu...muzes to popsat nejak podrobneji i pro laika???Diky... :oops: A co mas za motor???A kde si sehnal to soucastku za 9,5??

Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od sega
Jeste jedna otaska...kdyz odpojim baterku, tak se vynuluje ridici jednotka...a potom auto bude cukat?? Mohl by se mi i hadat motor???Ted jsem to mel delsi dobu odpojeny,kvuli vymene krokomotoru a ted se mi to hada jako svina...

Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od andreapipo
Odpověděl andreapipo pro téma Oprava čidla teploty
Zkus se podívat na tohle: fiattipo.net/modules/gallery2/v/ostatni/...g2_imageViewsIndex=1 . Třeba ti to pomůže. :)

andreapipo
Fiat TIPO 1.4 DGT cat. i.e., r. v. 1990, 185.000 km, 6,9
l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od Italymanik
Takže další možnost je čidlo teploty vody? Pochopil jsem to z toho odkazu správně? Mám trošku jinačí čidlo vzduchu než je uvedeno v odkazu. Já mám na tělese pouze dva konektory a je umístěno na sacím potrubí, ne u vstřikovací jednotky. Zítra proměřím čidlo teploty vody. Jako další čidlo teploty mě napadá čidlo teploty ve výfukových svodech? Achjo, už mě to zlobí mooooc dlouho. Žere to nejmíň 10l a víc na 100km, nejde akcelerovat, ani předjíždět. Kopečky jezdim na trojku a na hoře na dvojku :cry: hrůza děs.

Oprava spočívá v tom, že se součástka (termistor) nahradí novým jehož cena je zanedbatelná. Jde jen o to rozdělat to a vyměnit. Nechá se koupit například na www.gme.cz Když se odpojí baterka tak se vynuluje jednotka, ale nic závažného se nestane protože se velmi rychle přizpůsobí. Je velice chytrá :)

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od jirkaR
zajímavá oprava jinak -reset řd jednotky jak už mě tu kdysi bylo porazeno se nedělá odpojením baterky ale spojením + kabel a - kabel samozřejmě bez :!: :!: baterky :!: :!: po dobu cca 3s, tím se vymaže pamět chyb řešil jsem to u abs a pomohlo mi to :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od Italymanik
Jde o to aby se vybili případné kondenzátory. Spojit + a - je 100%ně vybije, stejně tak delší odpojení baterie. Jdu na ty čidla, kdyby přeci jenom někoho něco napadlo,.... budu rád! :roll:

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od tommy
chci se zeptat jak vyblikavate ty poruchy?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od temprař
taky by mme to zajímalo

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od Italymanik
Stačí se podívat do článků, konkrétně: fiattipo.net/clanky/chybove-kody/11

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od Augustin
2bluemanik: Takze ses zrejme netrefil s tim NTC termistorem, protoze se Ti zacala objevovat opacna porucha - tam kde si mel signal nekonecno, tak mas prilis nizky signal. Zrejme si koupil nejaky 3K termistor, musi tam byt alespon 15K, aby to fungovalo spravne.
2All: Toto se da aplikovat pouze a vyhradne na DOHC se vstrikem SPI GM (system MULTEC, nikoliv BOSCH). Takze ani vyblikavani kodu neni dobre.
Tech 9,5Kc je cena toho termistoru...ja ten 15K kupoval za 13Kc, a je funkcni bez zavad.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od Italymanik
2Augustin: Ano zni to logicky. Někde v příspěvkách jsem objevil hodnotu 2k2 konkrétně se jedná o tento termistor: www.gme.cz/index.php?action=detail&s...=&pict=&jaz=
pokud říkáš že tam má být alespoň 15K tak mohu požít tento: www.gme.cz/index.php?action=detail&s...=&pict=&jaz=
? A prosímtě poraď mi jak zjistím, jaký systém vstřikování mám? BOSCH určitě nemám:) A ještě jedna věc.... co je to za spínač který je umístěný na tělese termostatu? Za studena vede, za tepla nevede?

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od Italymanik
Už to mám je to systém weber. Mění se na tom něco? Jiná odporová hodnota... Nevíte někdo?

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #14 od Augustin

2Augustin: Ano zni to logicky. Někde v příspěvkách jsem objevil hodnotu 2k2 konkrétně se jedná o tento termistor: www.gme.cz/index.php?action=detail&s...=&pict=&jaz=
pokud říkáš že tam má být alespoň 15K tak mohu požít tento: www.gme.cz/index.php?action=detail&s...=&pict=&jaz=
? A prosímtě poraď mi jak zjistím, jaký systém vstřikování mám? BOSCH určitě nemám:) A ještě jedna věc.... co je to za spínač který je umístěný na tělese termostatu? Za studena vede, za tepla nevede?

Ja to kupoval tady www.ezk.cz/termistory.htm - je to ten typ TER640.
Jinak neni to Weber, ale GM (mas to uvedeno na vrchni strane vstrik.trysky-pod tou gumovou krytkou).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #15 od Italymanik
TER640, vždyť je to téměř stejné? Nebo se pletu?Ten obchod je pro mě dost daleko, takže musim najít obdobu v GM a myslel jsem se že je to on :oops:

Fiat Tipo 1,6 DGT, r.v. 1990, 190 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.467 sekund
Powered by Kunena fórum