Motor mi jde na tri valce
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak to mam zkontrolovat???
vem si do ruky svíčku, odpoj kabel od svíček, co máš zašroubovaný v motoru, dej ho na tu svíčku, závitem ji opři o blok motoru, aby to kostřilo. Někdo druhej ti musí otočit klíčkem a ty uvidíš, jestli tam jde jistkra nebo ne... takhle udělej všechny kabely...
pokud bude jistkra blbě vidět nebo nenajdeš dobrou kostru, tak sme to dělali tak, že sme do toho kabelu narvali hřebík a nějakej dobrovolník si to podržel v ruce..
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat tipo 1,6 DOHC 66kW r.v.90
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty ses teda dobrej radce, si vubec presvedcen, ze tam ma vice nez jeden vstrikovaci ventil??? Asi sis nevsiml, ze ma 1.6 DOHC s SPI, nikoliv MPIVstřikovací ventily zkontroluješ tímto způsobem: Motor nech běžet na volnoběh,vem si stetoskop ( ale ten mít asi nebudeš ) nebo šroubovák a přilož ho k těle toho ventilu. Poslechni si,jestli ventil cvaká ( každé cvaknutí je vstříknutí paliva ) .Jestli toto cvakání není pravidelné,nejde slyšet,nebo slyšíš-li nějaký nezvyklý zvuk je třeba zkontrolovat konektrory ŘJ,přívod signálu od ŘJ a odpor vstřikovače. Požadovaná hodnota je 16.2 ohmu. Píše to chytrá knížka.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mpi =vícebobový
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Presne jak napsal Jirk, jsou to zkratky z angl. vyrazu.Sorry. Tak se tě teda zeptám,jaký je rozdíl mezi SPI a MPI. Jsem pouhej elektrikář ( ne autoelektrikář )
SPI - Single Point Injection (jednobodove vstrikovani)
MPI - Multi Point Injection (vicebodove vstrikovani)
Btw ja jsem "pouhy" strojar
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.