Typ vstřikování
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
řídící jednotka, která snímá veškeré veličiny a dá se z ní získat chybový kód je v kabině před nohama spolujezdce. Postup tu byl už milionkrát popisovaný. Dokonce o tom byl i článek
fiattipo.net/clanky/chybove-kody/11
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No samozřejmně vstřikovací jednotka je jen laicky řečeno ,,elektronickej karburátor,, prostě jednobodovka klasická!Vstřikovací jednotka je vlastně náhrada karburátoru-nevím jak jsi starý nebo mladý a jestli ti to slovo něco říká.Je to zařízení na dodávku paliva.Pokud je jednobodový,je umístěno u vzduchového filtru nad sacím potrubím.Při MPI-vícebodovém vstřikování -jsou umístěné na hlavě motoru.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja nevim jak Ty, ale u meho auta mam RJ pod nohama spolujezdce a zadnou dalsi krabici nemam.Kde je umístěná elektronika co řídí vstřikování u MPI? Taky v hlavě? U SPI je to krabice s velkým hliníkovám žebrem v motorovém prostoru na přepážce kousek od brzdového válce. Vede z ní stejný diagnostický konektor jako z ŘJ co je v kabině - dokonce i ve fiatu se spletl a napojil počítač na ní, ale moc si s ním nerozuměla, tak pak šel do kabiny a pod nohama spolujezdce napíchl ŘJ.
RJ si reguluje mnozstvi smesi co se ma vstriknout do sani, informace dale jdou do zapalovaci casti, kde se provadi casovani zazehu. Mozna ze si pletes tu cast s tim velkym hlinikovym zebrem jako RJ (melo by to byt zapalovani-proto ten chladici prvek).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.