Altrenátor
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bez dobíjení a se světlama jsem ujel cca 100km.. takže nevím jestli se tolik baterka vybíjí....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
po jaké době se ten motor může přehřát. Budu ho mít nastartovaný jen na volnoběh.
uvidíš na teploměru....
pokud to budeš dělat na studeným motoru, tak myslím že přehřátí moc nehrozí- vem si jak dlouho jedeš na malej chladící okruh (což je skoro podobnej případ jako kdyby nefungovala pumpa) než s emotor zahřeja aby otevřel termosta..trochu tomu můžeš pomáhat topením, ale bez baterky dlouho nevydržíš....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdar ,minulý týden jsem řešil stejný problém na Tipu 1.4 ie.Auto je po výměně rozv.řemene a nap . kladky,a stále tam po zahřátí něco kvičí nebo bručí-tak jsem vyměnil 2 ložiska v altíku(byly k.o-obvzlášt to menšíí u kartáčů),a vyměnil jsem i ložisko v napínací kladce-všechny 3 dohromady za218 kč ,a zvuk pískavý ustal,ale kolem 2000otáček se pořád ozývá bručivý středně hluboký zvuk.Tak nevím-bud to dělá 4drážkový klínák,který je 2 r. starý a zevnitř má malé kolmé praskliny,nebo nevím.Možná klik.hřídel a kolo co pohání rozv.řemen,nebo kolo co pohání olej čerpadlo,..Napište co si o tom myslíte.Libor2
Mám sice 2.0 a ne 1.4 ale při studeným ale i prohřátým motoru mi též něco píská. Dle časáku - viz odkaz zemca.xf.cz/index_soubory/savy/clanky.htm
stačí si jen přečíst píšou že je to řemen a je to těžko odstranitelný nedostatek vozu.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to temprař: chtěl sjem zkouknout odkaz, bohužel nějak se nedaří, škoda no
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.