Topení

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od kimik
Topení vytvořil uživatel kimik
Ještě jeden dotázek, má Tipo 1.6 DGT DOHC nejaký ventil topení? Já na Cromě 2.0 Turbo ventil nemám - je to na přímo. Jen ovládám klapku, která pouští buť teplý nebo studený vzduch. U toho Tipa co má přítelkyně se mi to jeví taky tak...
Díky za pomoc.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od SKV
Odpověděl SKV pro téma Re: Topení
Tipa mají ventil!

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Topení
ANO ANO ten ventil je propojený táhlem s tou klapkou jak píšeš :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od kimik
Odpověděl kimik pro téma Re: Topení
A sakra 8O To je complication... :lol:
A kde ho prosím najdu, nejak to netopí a zima se blíží, tak bude problém asi tam.... Dííky.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od SKV
Odpověděl SKV pro téma Re: Topení
Pod volantem je tuším na čtyřech šroubech přišroubováno pokračování /nevím odborný termín/ palubovky. To sundáš a vpravo na Tebe kouká ventil i stáhly obslužné jednotky. Je docela možné, že ventil funguje, ale je špatně nastavena klapka horkého vzduchu. Zkus zavřít topení, natočit motor a až se voda ohřeje, topení otevři. Pod palubovkou ze stěny od motoru /u podlahy/ jsou hadice topení. Šáhni na ně a uvidíš, jestli se obě zahřejí. Pokud ano, voda prochází a je buď špatně nastavená klapka horkého vzduchu /v Tvém případě asi ano, když vůbec netopí/ nebo zarostlý výměník topení. Pokud zůstanou trubky studené, je topení přicpáno nebo neotvírá ventil.

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od kimik
Odpověděl kimik pro téma Re: Topení
Dííky za info. Pudu se na to mrknout a sem zvědavej čím to bude.Pak dám vědět...

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Topení
Tak bohuzel Ti musim sdelit, ze budes mit stejny problem jako ja. Ulomene ovladani klapky, ktera ovlada vzduch proudici bud skrz tepelny vymenik s teplou vodou (vzduch se ohriva-fouka teply) nebo mimo nej/ni (studeny vzduch). To ovladani je spojeno s tim ventilem. Zda je ovladani klapky ulomene poznas tak, ze kdyz ovladacem na palubce nastavis teplotu (cervena), tak musis po chvilce poznat zda v oblasti plynoveho pedalu je tepl.vymenik teply, nebo studeny.
Pokud je:
1) teply - ovladani klapky je k.o. a pak
A) v lepsim pripade staci pouze vrtak do osy klapky sroub a tim aretovat jeji polohu pri otaceni
B) v horsim pripade je nutno rozdelat celou palubovku, vytahnout stredovy modul, rozmontovat, spravit klapku nebo vymenit ji a cele smontovat - muj pripad, hral jsem si s tim cca dve odpoledne
2) studeny - ventil je pokazeny a staci jej demontovat a vymenit. Je namontovan u tepl. vymeniku.

Takze muzes si hrat :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Topení
Měl jsem ten samý problém jako Augustin v mém případě pomohlo trochu zavrtat tu klapku a naštoubovat tam vrut.Měl jsem ulomený ten čudlík co ovládá tu klapku :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #9 od kimik
Odpověděl kimik pro téma Re: Topení

Tak bohuzel Ti musim sdelit, ze budes mit stejny problem jako ja. Ulomene ovladani klapky, ktera ovlada vzduch proudici bud skrz tepelny vymenik s teplou vodou (vzduch se ohriva-fouka teply) nebo mimo nej/ni (studeny vzduch). To ovladani je spojeno s tim ventilem. Zda je ovladani klapky ulomene poznas tak, ze kdyz ovladacem na palubce nastavis teplotu (cervena), tak musis po chvilce poznat zda v oblasti plynoveho pedalu je tepl.vymenik teply, nebo studeny.
Pokud je:
1) teply - ovladani klapky je k.o. a pak
A) v lepsim pripade staci pouze vrtak do osy klapky sroub a tim aretovat jeji polohu pri otaceni
B) v horsim pripade je nutno rozdelat celou palubovku, vytahnout stredovy modul, rozmontovat, spravit klapku nebo vymenit ji a cele smontovat - muj pripad, hral jsem si s tim cca dve odpoledne
2) studeny - ventil je pokazeny a staci jej demontovat a vymenit. Je namontovan u tepl. vymeniku.

Takze muzes si hrat :D


Takže Augustine dík nebo nedík za radu. Dnes jsem si hrál!!! čep tý zku*vený klapky je utrženej a to kvůly tomu ventilu topení - ten je nějak zaseklej a nastálo otevřenej a tudíš to přepákování působilo velkou silou na ten čep,kterým se ovládá ta klapka topení a proto to ruplo.
Topení je už komplet z auta venku (docela prdel) už ho mám i vejpůl, ale hlavně kde sehnat tu klapku a ventil?? A hlavně za kolik?? Zatim dííky.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Topení

Tak bohuzel Ti musim sdelit, ze budes mit stejny problem jako ja. Ulomene ovladani klapky, ktera ovlada vzduch proudici bud skrz tepelny vymenik s teplou vodou (vzduch se ohriva-fouka teply) nebo mimo nej/ni (studeny vzduch). To ovladani je spojeno s tim ventilem. Zda je ovladani klapky ulomene poznas tak, ze kdyz ovladacem na palubce nastavis teplotu (cervena), tak musis po chvilce poznat zda v oblasti plynoveho pedalu je tepl.vymenik teply, nebo studeny.
Pokud je:
1) teply - ovladani klapky je k.o. a pak
A) v lepsim pripade staci pouze vrtak do osy klapky sroub a tim aretovat jeji polohu pri otaceni
B) v horsim pripade je nutno rozdelat celou palubovku, vytahnout stredovy modul, rozmontovat, spravit klapku nebo vymenit ji a cele smontovat - muj pripad, hral jsem si s tim cca dve odpoledne
2) studeny - ventil je pokazeny a staci jej demontovat a vymenit. Je namontovan u tepl. vymeniku.

Takze muzes si hrat :D


Takže Augustine dík nebo nedík za radu. Dnes jsem si hrál!!! čep tý zku*vený klapky je utrženej a to kvůly tomu ventilu topení - ten je nějak zaseklej a nastálo otevřenej a tudíš to přepákování působilo velkou silou na ten čep,kterým se ovládá ta klapka topení a proto to ruplo.
Topení je už komplet z auta venku (docela prdel) už ho mám i vejpůl, ale hlavně kde sehnat tu klapku a ventil?? A hlavně za kolik?? Zatim dííky.

Ja jsem to nejak neresil. Mel jsem nahradni klapku z meho bouraneho auta, takze jsem to jen vymenil. Ten ventil byl v pohode. Co na nem mas pokazene? Vzdyt to je jen takovy kohout, ktery otevira/zavira privod vody???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #11 od kimik
Odpověděl kimik pro téma Re: Topení
No pokažený je na 100%. Právě že je furt otevřený, ale ne naplno - průtok je malej... A nejde ani zavřít ani otevřít. Ta páčka je nějak zaseklá a nejde rozhýbat - proto rupla ta klapka protože kvůli tomu ventilu na to přepákování působila velká síla....

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.429 sekund
Powered by Kunena fórum