-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
benzín
benzín
-
vilímek petr
-
Autor tématu
19 roků 1 měsíc zpět #1
od vilímek petr
Zdravím všechny.Mám problém s tipem 1.4ie,je tou mechanika,jsou nove svíčky,kabely a víčko rozdělovače,problém je v tom když nastartuju tak auto nejde do otáček a dusí se.Když se odpojí konekroe ze vstřikování(je zepředu na levé straně tak to jede o neco líp.Mechanik neví co stím a říkal že tam jde moc paliva a asi to nestíhá spalovat dobře.Prosím poradte už jsem z toho auta mimo.Dík
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #2
od Criton
myslím si, že kdyby tam šlo hodně paliva, tak by to jelo, jelo by to jak drak! měl sem špatnej vstřikovač, teklo to tam fakt, jako kdyby sis doma pustil kohoutek, ale ten výkon byl úplně nevýdanej, fakt sériovej závoďák!
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #3
od michal_tipar
nějak nevím jaký konektor je zepředu vlevo na vstřikování??? Na vstřikovací komoře je vlevo potenciometr škrtící klapky, ten když odpojíš tak to nepojede, protože motor nebude vědět kolik tam má dát paliva... zezadu na vstřiku je konektor pro servo a koncový spínač, bez toho to jakžtakž pojede ale bude se to asi blbě startovat jestli vůbec... Dál tam je nad tím konektor zezadu pro vstřikovací cívku a čidlo teploty vzduchu. Zezadu vlevo na potrubí sání je konektor teploty chladící kapaliny, zkus ho vyndat, jestli to pomůže občas to podobně zlobí. Další čidlo je na setrvačníku, snímá pohyb motoru - snímač polohy klikovky a HÚ ale bez toho se to ani nehne...
další čidla pokud vím nejsou nikde zepředu na motoru, tam je jen čidlo tlaku oleje a to rozsvěcuje varovnou žárovku při poklesu tlaku ale nemělo by nijak ovlivnit chod motoru.
Co to máš za rok výroby?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #4
od tommy
ja si myslim,ze mas spatny potenciometr skrtici klapky,kamosovi to dela to same
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #5
od michal_tipar
jenže když ho dopojí tak to jede líp a když odpojíš poťák tak to nejede vůbec... Ale chování by tomu odpovídalo, mě se to tak chovalo taky, když jsem ho měl v háji.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
vilímek petr
-
Autor tématu
19 roků 1 měsíc zpět #6
od vilímek petr
Je to rok vyroby 1991,ještě počkám na diagnostiku a pak uvídím jak dál.Ale asi to bude ono,aj mechanik to říkal ale nemá ještě diagnostiku tak čeká.moc dík
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
vilímek petr
-
Autor tématu
19 roků 1 měsíc zpět #7
od vilímek petr
Zdravím,je možně vyměnit potenciometr škrtící klapky za nový nebo je třeba vyměnit celé vstřikování?V servisu mě řekli že je to bosch a to se dělá jenom cele bez vyměn.Popřípadě kde se dá a za kolik ten potenciometr koupit.Dík za odpověd
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #8
od Augustin
Zdravím,je možně vyměnit potenciometr škrtící klapky za nový nebo je třeba vyměnit celé vstřikování?V servisu mě řekli že je to bosch a to se dělá jenom cele bez vyměn.Popřípadě kde se dá a za kolik ten potenciometr koupit.Dík za odpověd 
No asi Te chteji natahnout. Podivej se tady do clanku, je popsan navod na kontrolu cinnosti a stavu potaku.
Vim, ze se tady resilo, ze to kluci davali z Favorita (levnejsi).
fiattipo.net/clanky/popis-prezkouseni-ci...-e-fiat-tipo-18.html
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #9
od tommy
jo z fava je ok,ale spatne se to steluje,je lepsi vymenit celi spodek striku
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #10
od michal_tipar
prosímtě nenech se zvyklad, nešteluje se tam nic, jen nastavíš volnobežné otáčky (ten poťák se může pootočit kolem osy a tím se šteluje volnoběh), já je nastavil "na ucho" a jezdím s tím tři roky bez problémů. Poťák musíš koupit na vrakáči, neprodává sa jako díl samostatně, pouze jako komplet se vstřikovací komorou, za to tuším chtěli asi 7000 nebo se dá "rozpůlit" a použít jen spodní díl a poťákem za polovičku peněz, každopádně se vyplatí sehnat auto, kde je stejné vstřikování a vybrat z něj ten poťák a pojede to. Už moc lidí to vyzkoušelo a jezdí s tím...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #11
od tommy
myslim,ze se Michale pletes,potak sice nastavis na ucho,ale nikdy nedosahnes dobreho pomeru vzduch,palivo,vykon a spotreba.
Muj znamej se tim v Praze zivy a fakt tomu rozumi,takze kazdej potak musis nastelovat jinak to neni ono,spravne hodnoty mam nekde napsany
tommy 1,4ie
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #12
od Augustin
myslim,ze se Michale pletes,potak sice nastavis na ucho,ale nikdy nedosahnes dobreho pomeru vzduch,palivo,vykon a spotreba.
Muj znamej se tim v Praze zivy a fakt tomu rozumi,takze kazdej potak musis nastelovat jinak to neni ono,spravne hodnoty mam nekde napsany
tommy 1,4ie
Tak to hod sem, at se to muze overit v praxi, zda to co tvrdis je pravda, nebo pouze radoby chimera.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #14
od tommy
jo,najdu to a dam to tam
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #15
od michal_tipar
jasně, že nejlepší je originál, jenže když ti auto nejede, tak přemýšlíš jak ho zprovoznit. Já jsem nastavil volnoběh a auti jezdí jak drak, možná by se dalo líp vyštelovat a mělo by to třeba i menší spotřebu a větší opal ale já jsem rád, že mi to jezdí, což předtím nedělalo. Pravda je, že to možná víc žere, než by mělo nebo mohlo, ale ověřovat to za 7000 s novou stříkačkou se mi nechce... Nemám bohužel v okolí asi nikoho, kdo by to dokázal přesně nastavit. Tak to nechávám koňovi, ten má větší hlavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
benzín
Vygenerováno za 0.061 sekund