-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
olejova vana
olejova vana
18 roků 1 měsíc zpět #1
od Scarto
zdravim potreboval sem vymenit olej a vymenit tesneni pod vanou, ale vana nesla vyndat protoze k jednonu sroubu se nebylo mozny dostat..musel bych vymontovat pravej silenblok a vlastne cely ten drzak. Je nutna takova slozita demontaz? a jeste kdyz sem se ptal kolik by stalo vymena tesneni mezi vikem a hlavou valcu tak mi rek 10 tis. a ze to u takovyho staryho auta nema cenu. Opravdu to nema cenu?mam to cely otekly od oleje... tempra 1.6 57KW diky....
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #2
od MagicMisel
zdravim potreboval sem vymenit olej a vymenit tesneni pod vanou, ale vana nesla vyndat protoze k jednonu sroubu se nebylo mozny dostat..musel bych vymontovat pravej silenblok a vlastne cely ten drzak. Je nutna takova slozita demontaz? a jeste kdyz sem se ptal kolik by stalo vymena tesneni mezi vikem a hlavou valcu tak mi rek 10 tis. a ze to u takovyho staryho auta nema cenu. Opravdu to nema cenu?mam to cely otekly od oleje... tempra 1.6 57KW diky....
10tis?to je asi naka blbost!me stalo tesneni mezi vikem a hlavou par kačáků!Vím že maš jiny auto ale je to blbost 10 tis!!a je to uplne jednoduchy delal sem to nedavno!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #3
od Scarto
me rikal ze musi vyndat cely rozvody a ze to musi rozebrat cely motor..me se to taky zda divny..nejradci bych si to udelal sam..to staci vyndat rozvodak povolit to a vyndat?rikal ze se nesmi hejbnout vacka jinak se prej zadre motor
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #4
od PavelM
me rikal ze musi vyndat cely rozvody a ze to musi rozebrat cely motor..me se to taky zda divny..nejradci bych si to udelal sam..to staci vyndat rozvodak povolit to a vyndat?rikal ze se nesmi hejbnout vacka jinak se prej zadre motor
Asi v tom slusne plaves
To co popisujes, tak to je vymena tesneni pod hlavou!! A ne pod vikem hlavy.. Asi jsi se spatne vyjadril a oni to pochopili takhle. Kdyz ti tece olej, tak pod vikem, ne pod hlavou! Staci to viko odsroubovat, poradne vycistit (bacha at ti neco nenapada dovnitr) a dat novy tesneni cca do stovecky by ses mel vejit! S vackou ani s rozvodama nic nedelas!!
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #5
od Scarto
to tesneni pod vikem sem si vymenil ale me jde o to tesneni hned pod tim...to tesneni mam v kufru je hrozne tenky..a potom je tesneni pod hlavu..nebo ne?
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #6
od PavelM
Mas viko, pod nim tesneni, pak hlavu a podni je taky tesneni. Ma obdelnikovej tvar a jsou v nem 4 velky kulaty otvory + plno mensich.. Je cca 2mm silny..
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #7
od Scarto
celkove sou tam 4 tesneni...prvni tesneni je pod vikem obdelnik asi z korku, potom je to co potrebuju takovy hodne clenity nepravidelni tvar a tlusty asi 0.5 mm mozna i min... a potom tesneni pod hlavu stalo me 530 kc s tema 4 dirama a na konec tesneni pod olejovou vanu..to by melo byt vse
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #8
od Scarto
a jak se teda normlane vyndava tak vana?fakt tam nesli odsoubovat ty srouby vubec neni mozny se tam nejak dostat..nevite to nekdo?
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #9
od vejvy.f
odšroubovat plechovej kryt, co je mezi motorem a převodovkou a ty šrouby povolit. Já je povoloval trubkovym klíčem (T-éčkem), nic jinýho tam ani nedostaneš.
FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #10
od Zemca
Na Fiatech jsem zatím sundavat olejovou vanu nezkoušel, ale předtím jsem měl Forda a docela porod.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #11
od TooM-As
jak je to tedy s tou vanou ? mám 1.6 dohc a potřebuju jí taky vyměnit . když jsem to měl na heveru tak se mi zdálo že pár šroubů je schováno pod poloosou ale moc jsem tam neviděl tak nevím. A jak je to s těsnějím pod tou vanou ? je potřeba nějaký speciální nebo tam stačí silikon ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #12
od AR75
Ja jsem na Tempre pretesnil vanu celkem nedavno - slo to spatne a jako velky pomocnik se ukazala male gola sada s takovym pruznym prodlouzenim - to prodlouzeni se ohne a dostanes ho tam kam je treba.
FIAT Tempra SW 1.6 i.e. MPI 1996 - mam ji od 16.11.2006
Suzuki Vitara 1.6 JLX 1993 long
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 11 měsíců zpět #13
od petr1978
Ještě možeš trochu vyvěsit motor, ale bacha ať ti nespadne na hlavu. Taky by ses k tomu šroubu měl dostat klíčem s kloubem. Něměl by to být problém. U 1.6 DOHC musíš odšroubovat všechny šrouby vany a pak jeětě protáhnout ruku dovnitř a povolit olejové vedení. Jinak jsem se tam nedostal bez demontáže dalších celků.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
olejova vana
Vygenerováno za 0.455 sekund