Při rychlém podřazení mi DOHC "chcípne"
Myslel sem si, že se to děje asi jenom mě, ale dneska sem byl tady v Pardubicích v servisu, kterej se specializuje právě na tyhle straší fiaty, sám majitel má Tipo 1.6 DOHC, když sem mu to říkal, tak mi odpověděl, že zrovna tenhle problém u tohohle motoru neřeší poprvé, že už u něj s tou samou závadou bylo několik lidí a on sám ji na autě má taky... Nenašel žádné řešení kromě toho, že se prý odpojí snímač tachometru... to se mi ale jako řešení moc nezdá
Nemám s tím někdo jakýkoliv zkušenosti?
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).Zdravim Tipáky, už delší dobu mi při rychlejším podražení moje 1.6 DOHC často chcípne, rozsvítí se kontrolka mazání, baterky a vtřikování a motor přestane běžet, nejhorší na tom je, že když se to stane v zatáčce, tak je docela těžký to auto z ní "urvat" bez posilovače...
Myslel sem si, že se to děje asi jenom mě, ale dneska sem byl tady v Pardubicích v servisu, kterej se specializuje právě na tyhle straší fiaty, sám majitel má Tipo 1.6 DOHC, když sem mu to říkal, tak mi odpověděl, že zrovna tenhle problém u tohohle motoru neřeší poprvé, že už u něj s tou samou závadou bylo několik lidí a on sám ji na autě má taky... Nenašel žádné řešení kromě toho, že se prý odpojí snímač tachometru... to se mi ale jako řešení moc nezdá
Nemám s tím někdo jakýkoliv zkušenosti?
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?
nevim, jak to myslí, prostě mi jen řek, že když odpojí snímač tachometru, tak to tuhle kravinu přestane dělat... spíš si myslim, že se jedná o elektrickou závadu, na to čerpadlo to moc nevidim...
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak co jak si dopadl? Uz to mas opravene?No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?
nevim, jak to myslí, prostě mi jen řek, že když odpojí snímač tachometru, tak to tuhle kravinu přestane dělat... spíš si myslim, že se jedná o elektrickou závadu, na to čerpadlo to moc nevidim...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemám, protože nikdo neví, co s tim je.... měl sem půjčenou nový čerpadlo, co je u nádrže a stejně to dělalo...Tak co jak si dopadl? Uz to mas opravene?
nevim, kde je chyba... už je to štve.. blbý je, když se to stane třeba v křižovatce, bez posilovače to jde blbě a když motor naskočí, tak se zapne i posilovač a auto se "urve" ze směru....
teď to ještě tak nějak jde přežít, ale v zimě to bud docela o hubu
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkusim se podívat, protože sem fakt vděčnej za každou radu..a není třeba ucpanej benzín filtr???
já mám ale stejně pořád domnění, že jde spíš o elektrickou závadu..
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ako prvé treba skontrolovať čidlá (voda, vzduch, otáčky, lambda), skontrolovať hadičky, či nie sú popraskané. Pomôže aj prečistiť vstrekovanie nejakým prípravkom (odporúčam STP). Nezabudni skontrolovať filtre (benzínový a hlavne vzduchový). Veľa ľudí si u tohto motora sťažuje na presne tieto problémy a servisy nie a nie pomôcť. Faktom je, že v 90% prípadoch je to nejaká prkotina, ale v servisoch by chceli "odborníci", aby im počítač vypísal "mám zasranú trisku, chcem prečistiť". Ak to tak nie je, neprídu na nič. Česť výnimkám.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já to vytáčim pořád... na trojku se dá dát i něco okolo 120, nevynechává... akorát v malejch otáčkách je to relativně líný a od nějakejch 3000ot/min se motor vrpruží a začne pořádně tahat...A jak se ten motor chova? Zkousel jsi ho drzet dyl v otackach treba na 3ku? Kdyby byl problem v palivovy soustave, tak by to zaclo vynechavat atd.. Co to dela na volnobeh? Kdyz prudce pridas plyn? Jinak jak uz psali ostatni, prejit cidla a zkusit vymenit svicky. Na ten vzduchovej filtr se taky podivej..
když prudce přidám plyn na volnoběh, tak si myslim, že se to chová úplně normálně.. spadne zpět na svoji hodnotu
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
včera se mi stalo něco podobnýho ale přetlakoval jsem totiž pal. soustavu byl to pěkně hnusnej pocit fuj
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.