Při rychlém podřazení mi DOHC "chcípne"

Více
18 roků 1 měsíc zpět #1 od Criton
Zdravim Tipáky, už delší dobu mi při rychlejším podražení moje 1.6 DOHC často chcípne, rozsvítí se kontrolka mazání, baterky a vtřikování a motor přestane běžet, nejhorší na tom je, že když se to stane v zatáčce, tak je docela těžký to auto z ní "urvat" bez posilovače...

Myslel sem si, že se to děje asi jenom mě, ale dneska sem byl tady v Pardubicích v servisu, kterej se specializuje právě na tyhle straší fiaty, sám majitel má Tipo 1.6 DOHC, když sem mu to říkal, tak mi odpověděl, že zrovna tenhle problém u tohohle motoru neřeší poprvé, že už u něj s tou samou závadou bylo několik lidí a on sám ji na autě má taky... Nenašel žádné řešení kromě toho, že se prý odpojí snímač tachometru... to se mi ale jako řešení moc nezdá

Nemám s tím někdo jakýkoliv zkušenosti?

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #2 od Augustin

Zdravim Tipáky, už delší dobu mi při rychlejším podražení moje 1.6 DOHC často chcípne, rozsvítí se kontrolka mazání, baterky a vtřikování a motor přestane běžet, nejhorší na tom je, že když se to stane v zatáčce, tak je docela těžký to auto z ní "urvat" bez posilovače...

Myslel sem si, že se to děje asi jenom mě, ale dneska sem byl tady v Pardubicích v servisu, kterej se specializuje právě na tyhle straší fiaty, sám majitel má Tipo 1.6 DOHC, když sem mu to říkal, tak mi odpověděl, že zrovna tenhle problém u tohohle motoru neřeší poprvé, že už u něj s tou samou závadou bylo několik lidí a on sám ji na autě má taky... Nenašel žádné řešení kromě toho, že se prý odpojí snímač tachometru... to se mi ale jako řešení moc nezdá

Nemám s tím někdo jakýkoliv zkušenosti?

No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #3 od Zemca
Neřeší to nic, jen nevíš kolik jedeš!!! Někteří lidé řadí podle rychlosti ne podle otáček.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #4 od Criton

No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?


nevim, jak to myslí, prostě mi jen řek, že když odpojí snímač tachometru, tak to tuhle kravinu přestane dělat... spíš si myslim, že se jedná o elektrickou závadu, na to čerpadlo to moc nevidim... :?

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #5 od Augustin

No neco podobneho se mi taky stavalo. Vyresila to vymena paliv.cerpadla (stare cerpadlo vynechavalo dodavani paliva).
Btw jak to mysli, ze vypoji snimac tachometru? Co to resi?


nevim, jak to myslí, prostě mi jen řek, že když odpojí snímač tachometru, tak to tuhle kravinu přestane dělat... spíš si myslim, že se jedná o elektrickou závadu, na to čerpadlo to moc nevidim... :?

Tak co jak si dopadl? Uz to mas opravene?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #6 od Criton

Tak co jak si dopadl? Uz to mas opravene?

nemám, protože nikdo neví, co s tim je.... měl sem půjčenou nový čerpadlo, co je u nádrže a stejně to dělalo...

nevim, kde je chyba... už je to štve.. blbý je, když se to stane třeba v křižovatce, bez posilovače to jde blbě a když motor naskočí, tak se zapne i posilovač a auto se "urve" ze směru....
teď to ještě tak nějak jde přežít, ale v zimě to bud docela o hubu

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #7 od jirkaR
a není třeba ucpanej benzín filtr???

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #8 od Criton

a není třeba ucpanej benzín filtr???

zkusim se podívat, protože sem fakt vděčnej za každou radu..

já mám ale stejně pořád domnění, že jde spíš o elektrickou závadu..

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #9 od Vlastík
Já měl tu samou závadu taky na 1.6DOHC a měl jsem rok 88 ještě analog bez otáčkoměru dřív než se mi to podařilo vyřešit tak jsem auto prodal.Bylo to fakt nepříjemné stačilo jet trochu svižněji a pak zastavit a auto chcíplo :? :evil:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #10 od Marco
Toto som absolvoval tiež. Tu ti servisy nepomôžú. Skúšal si reset ECU?
Ako prvé treba skontrolovať čidlá (voda, vzduch, otáčky, lambda), skontrolovať hadičky, či nie sú popraskané. Pomôže aj prečistiť vstrekovanie nejakým prípravkom (odporúčam STP). Nezabudni skontrolovať filtre (benzínový a hlavne vzduchový). Veľa ľudí si u tohto motora sťažuje na presne tieto problémy a servisy nie a nie pomôcť. Faktom je, že v 90% prípadoch je to nejaká prkotina, ale v servisoch by chceli "odborníci", aby im počítač vypísal "mám zasranú trisku, chcem prečistiť". Ak to tak nie je, neprídu na nič. Česť výnimkám.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #11 od PavelM
A jak se ten motor chova? Zkousel jsi ho drzet dyl v otackach treba na 3ku? Kdyby byl problem v palivovy soustave, tak by to zaclo vynechavat atd.. Co to dela na volnobeh? Kdyz prudce pridas plyn? Jinak jak uz psali ostatni, prejit cidla a zkusit vymenit svicky. Na ten vzduchovej filtr se taky podivej..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #12 od Criton

A jak se ten motor chova? Zkousel jsi ho drzet dyl v otackach treba na 3ku? Kdyby byl problem v palivovy soustave, tak by to zaclo vynechavat atd.. Co to dela na volnobeh? Kdyz prudce pridas plyn? Jinak jak uz psali ostatni, prejit cidla a zkusit vymenit svicky. Na ten vzduchovej filtr se taky podivej..

já to vytáčim pořád... na trojku se dá dát i něco okolo 120, nevynechává... akorát v malejch otáčkách je to relativně líný a od nějakejch 3000ot/min se motor vrpruží a začne pořádně tahat...

když prudce přidám plyn na volnoběh, tak si myslim, že se to chová úplně normálně.. spadne zpět na svoji hodnotu

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #13 od jirkaR
mě napadá i špatně nastavenej rozvodák

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #14 od vasek
Zdravím jsem tady nový a musím přiznat, že mám podobné problémy.Když se chci někde rychleji rozjet z křižovatky, tak mi to připadá že to zdechne a po krátké prodlevě se zmátoří a div neutrhne gumy.Je to praktycky při každém rozjezdu a hlavně do kopce.Táké se mi stává, že po nastartování a krátké jízdě mi při přeřazení zhasne motor.Po opětovném zastartování hned naskočí.To samé se stane při projetí hlubší kaluže,zhasne a opět po zastartování naskočí.Máteli někdo podobné zkušenosti co s tím dejte vědět,jedná se o Tepru 1,6i.e.cat r.v.1992.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #15 od jirkaR
hlavně je to dost o držku když předjíždíš kamion a chcípne ti to to auto pořádně nebrzdí a ten posilovač
včera se mi stalo něco podobnýho ale přetlakoval jsem totiž pal. soustavu byl to pěkně hnusnej pocit fuj

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.470 sekund
Powered by Kunena fórum