O kolik snížit hlavu
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čao chlapi, prasklo mi těsnění pod hlavou, takže hlava jde dolů. A když už, tak už... nevíte náhodou někdo, o kolik lze snížit hlavu u 1,6 jednovačka a jaký lez dosáhnout kompresní poměr při určitém snížení - těch 9,2:1 je opravdu slabý...
tak tam dej nový těsnení, na písty modelínu zaklop to, protoč klíčem a změř tlouštku modelíny uvidíš jakou budeš mít rerzvu, aby se ti to nepotkalo...většinou na to výrobc epamatuje a na hlavě je někd enějaká značka kam až ji můžeš zbrousit
teoreticky podle mejch výpočtů zvýšíš kompresi z 9,2 na cca 10,4 slíznutím hlavy o 0,8mm....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čao chlapi, prasklo mi těsnění pod hlavou, takže hlava jde dolů. A když už, tak už... nevíte náhodou někdo, o kolik lze snížit hlavu u 1,6 jednovačka a jaký lez dosáhnout kompresní poměr při určitém snížení - těch 9,2:1 je opravdu slabý...
tak tam dej nový těsnení, na písty modelínu zaklop to, protoč klíčem a změř tlouštku modelíny uvidíš jakou budeš mít rerzvu, aby se ti to nepotkalo...většinou na to výrobc epamatuje a na hlavě je někd enějaká značka kam až ji můžeš zbrousit
teoreticky podle mejch výpočtů zvýšíš kompresi z 9,2 na cca 10,4 slíznutím hlavy o 0,8mm....
Jenze musis pocitat, ze se to tesneni jeste zmackne (po utahnuti). Spis bych ji tam hodil jeste pred demontazi hlavy, skrz otvor pro svicku.
miky.krejcir: Pak dej vedet, o kolik se to da liznout. Potom i jak se to projevilo a jak se ten motor chova.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Honza: Nevis nahodou, jestli je stejna hlava na 1.4 a na 1.6?
teoreticky by mela bejt-ale nezarucim se za to
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1,4 má vrtání 80,5 a 1,6 má 86,4, takže si myslím, že hlava pasovat určitě nebude...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No, podle mě je 1,6 převrtaná 1,4 - mají stejný zdvih, ale 1,6 větší vrtání:
1,4 má vrtání 80,5 a 1,6 má 86,4, takže si myslím, že hlava pasovat určitě nebude...
Ja si myslim ze pasovat bude, ale nevim jak na tom bude s kompresi..
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a mě by zajímalo jak je to s 2,0 8v??? budu muset měnit celý spodek motoru tak to při jednom slíznu, ale kolik??
tady si moc dovolit nemůžeš-na 16 v motoru jsem snižoval blok , u 8 v byhc snižoval taky, jelikož moc prostoru pro snížení tam díky vzdálenosti sedla ventilu od dosedací plochy není..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.