Sytič a jeho vlastnosti

Více
18 roků 1 měsíc zpět #1 od jirkaR
Sytič a jeho vlastnosti vytvořil uživatel jirkaR
Chtěl bych se zeptat mám problem auto se při nastartování dusí a je to sytičem protože když je kolem nuly auto naskočí uplně v pohodě protože ten sytič se krásně otevře ale jakmile je cca kolem 10st a výš auto cuká a dusí se co mám udělat aby se ten sytič otevíral víc měl jsem ho rozděláný a otvírá v pohodě podle mě mu dává řd málio proudu

přemýšlel jsem o tlačítku které by mu za studena pustilo víc :!: ale nemůže to odprdnou řd jednotka????
dík za každou radu

potak kabely čidla map senzor lambda atd jsou v pohodě

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #2 od michal_tipar
a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #3 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?


no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp

skusím mrknout na ten šroub

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #4 od michal_tipar
čidlo vzduchu by mělo dávat signál podle kterého se dávkuje množství paliva v závislosti na množství vzduchu (podle teploty se liší množství nasávaného vzduchu) to asi s teplotou motoru nesouvisí.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #5 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?


no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp

skusím mrknout na ten šroub

A jak sis jist, ze je to cidlo tepl.nasav.vzduchu dobre? Zkousel si to promerovat pri zmenach teploty? Simulovals jednotlive prechodove stavy?

Btw sytic je spojen s cidlem teploty vody v motoru, to se zmenama vnejsich teplot nic nema co docineni.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #6 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti
a rekni mi jak jsi zjistil,ze potenciometr je ok?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #7 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?


no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp

skusím mrknout na ten šroub

A jak sis jist, ze je to cidlo tepl.nasav.vzduchu dobre? Zkousel si to promerovat pri zmenach teploty? Simulovals jednotlive prechodove stavy?

Btw sytic je spojen s cidlem teploty vody v motoru, to se zmenama vnejsich teplot nic nema co docineni.


aha takže na vnější teplotu nemá teplota vody co dočinění to je dobrá informace :!: takže by to mohlo dělat pouze to čidlo teploty nasávaného vzduchu
když je zima je vše ok když je nad cca 5st tak to zlobí
skusík si pohrát s tím čídlem třeba s fénem a uvidíme co nám ukáže
zatím vám děkuji

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #8 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a rekni mi jak jsi zjistil,ze potenciometr je ok?


jednoduše ptal jsem se ve fiatu a tam mi řekl že nezažil 2.0 se špatným potakem navíc ten co tam byl je taky ok kdyby se vněm někdo nevrtal :cry: ted to chcípne při startu i po 4 hod

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #9 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a rekni mi jak jsi zjistil,ze potenciometr je ok?


jednoduše ptal jsem se ve fiatu a tam mi řekl že nezažil 2.0 se špatným potakem navíc ten co tam byl je taky ok kdyby se vněm někdo nevrtal :cry: ted to chcípne při startu i po 4 hod

No a zkousel jsi jej merit, zda se Ti meni hodnoty odporu pri ruznych polohach skrtici klapky?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti
tak jsem zkoušel to čidlo teploty vzduchu a funguje tak jak má měl jsem ho venku a podle kinížky má správný hodnoty jesm ho zahříval i chladil a je ok


jak si to myslel co mám zkoušet měřit při různýcjh polohách škr. klapky který čidlo?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #11 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

tak jsem zkoušel to čidlo teploty vzduchu a funguje tak jak má měl jsem ho venku a podle kinížky má správný hodnoty jesm ho zahříval i chladil a je ok


jak si to myslel co mám zkoušet měřit při různýcjh polohách škr. klapky který čidlo?

Potenciometr skrtici klapky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #12 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti
a co mě to má ukázat za hodnoty?

Jinak jsem měřil i čidlo teploty vody a je ok příchozí proud do obou je cca 4,34V a ještě jsem vyresetoval řd jednotku zatím mi to nechcíplo
jinak dnes jsem ujel 350km zhruba v po 200km se zničeho nic vypnul motor a nešel natočit tak jsem povolil tlak benzínu a vše zase ok :roll:
jinak dík za každou odpověd

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #13 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti

a co mě to má ukázat za hodnoty?

Jinak jsem měřil i čidlo teploty vody a je ok příchozí proud do obou je cca 4,34V a ještě jsem vyresetoval řd jednotku zatím mi to nechcíplo
jinak dnes jsem ujel 350km zhruba v po 200km se zničeho nic vypnul motor a nešel natočit tak jsem povolil tlak benzínu a vše zase ok :roll:
jinak dík za každou odpověd

Nevim, jak u 2litru, ale v kazdem pripade se musi hodnoty odporu pravidelne menit v zavislosti na poloze. Pokud ne, tak je potak spatny (jde to u Tebe rozdelat? - u mne je totiz nerozebiratelny :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #14 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti
no ten co jsem tam měl před tím tak byl rozebranej je to k sobě jakoby slepený + tam jsou takový hřebíčky ale jak to rozděláš takuž to nebude držet
jinak startování zatím dobrý už to nedělá ale stejně když se rozjíždím tak se to jakoby dusí ale když mrzne tak ne

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #15 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Sytič a jeho vlastnosti
tak už mi to zase zdechlo nemůže to dělat třeba nízké napětí?? Zkusím to ještě proměřit

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.479 sekund
Powered by Kunena fórum