Sytič a jeho vlastnosti
přemýšlel jsem o tlačítku které by mu za studena pustilo víc ale nemůže to odprdnou řd jednotka????
dík za každou radu
potak kabely čidla map senzor lambda atd jsou v pohodě
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?
no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp
skusím mrknout na ten šroub
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak sis jist, ze je to cidlo tepl.nasav.vzduchu dobre? Zkousel si to promerovat pri zmenach teploty? Simulovals jednotlive prechodove stavy?a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?
no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp
skusím mrknout na ten šroub
Btw sytic je spojen s cidlem teploty vody v motoru, to se zmenama vnejsich teplot nic nema co docineni.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak sis jist, ze je to cidlo tepl.nasav.vzduchu dobre? Zkousel si to promerovat pri zmenach teploty? Simulovals jednotlive prechodove stavy?a nešteloval jsi šroub co nastavuje polohu serva škrtící klapky?
no snad ne, mě by spíš zajímalo co dáva signál řd jednotce že je motor studenej který čídlo vody, motoru nebo vzduchu?
,včera jsem navíc znova rozdělal ten sytič skoro do šroubku a pořádně vyčistil možná ted běhá líp
skusím mrknout na ten šroub
Btw sytic je spojen s cidlem teploty vody v motoru, to se zmenama vnejsich teplot nic nema co docineni.
aha takže na vnější teplotu nemá teplota vody co dočinění to je dobrá informace takže by to mohlo dělat pouze to čidlo teploty nasávaného vzduchu
když je zima je vše ok když je nad cca 5st tak to zlobí
skusík si pohrát s tím čídlem třeba s fénem a uvidíme co nám ukáže
zatím vám děkuji
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a rekni mi jak jsi zjistil,ze potenciometr je ok?
jednoduše ptal jsem se ve fiatu a tam mi řekl že nezažil 2.0 se špatným potakem navíc ten co tam byl je taky ok kdyby se vněm někdo nevrtal ted to chcípne při startu i po 4 hod
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No a zkousel jsi jej merit, zda se Ti meni hodnoty odporu pri ruznych polohach skrtici klapky?a rekni mi jak jsi zjistil,ze potenciometr je ok?
jednoduše ptal jsem se ve fiatu a tam mi řekl že nezažil 2.0 se špatným potakem navíc ten co tam byl je taky ok kdyby se vněm někdo nevrtal ted to chcípne při startu i po 4 hod
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak si to myslel co mám zkoušet měřit při různýcjh polohách škr. klapky který čidlo?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potenciometr skrtici klapky.tak jsem zkoušel to čidlo teploty vzduchu a funguje tak jak má měl jsem ho venku a podle kinížky má správný hodnoty jesm ho zahříval i chladil a je ok
jak si to myslel co mám zkoušet měřit při různýcjh polohách škr. klapky který čidlo?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak jsem měřil i čidlo teploty vody a je ok příchozí proud do obou je cca 4,34V a ještě jsem vyresetoval řd jednotku zatím mi to nechcíplo
jinak dnes jsem ujel 350km zhruba v po 200km se zničeho nic vypnul motor a nešel natočit tak jsem povolil tlak benzínu a vše zase ok
jinak dík za každou odpověd
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevim, jak u 2litru, ale v kazdem pripade se musi hodnoty odporu pravidelne menit v zavislosti na poloze. Pokud ne, tak je potak spatny (jde to u Tebe rozdelat? - u mne je totiz nerozebiratelnya co mě to má ukázat za hodnoty?
Jinak jsem měřil i čidlo teploty vody a je ok příchozí proud do obou je cca 4,34V a ještě jsem vyresetoval řd jednotku zatím mi to nechcíplo
jinak dnes jsem ujel 350km zhruba v po 200km se zničeho nic vypnul motor a nešel natočit tak jsem povolil tlak benzínu a vše zase ok
jinak dík za každou odpověd
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak startování zatím dobrý už to nedělá ale stejně když se rozjíždím tak se to jakoby dusí ale když mrzne tak ne
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.