Može za to všetko lambda?
Dnes som opäť premeral lambdu a dáva stabilné napätie 0,45V. Zrejme je mŕtva. Odpojil som ju, resetol RJ a zatiaľ v pohode, ide ako drak, len cítiť benzín vo vzduchu.
MOŽE ZA HORE UVEDENÉ PROBLÉMY SKUTOČNE LEN TÁTO 1 SÚČIASTKA? JE TO MOŽNÉ ????? Mám na mysli vysoké otáčky voľnobehu (aj po odpojení lambdy) a problémy s chodom motora hore popísané.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tommy 1,4ie
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
velké kolísání otáček až do zhasnutí,vše kontrolováno,snad v pořádku
tak nevím,nevím,ještě řídící jednotka, ale to by chtělo půjčit aby byla
v pořádku.Jedině mi nesedí napětí na čidlo teploty,má být 5,1 voltu a já
mám 4,5,mechanik ale říká,že to nevadí.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To napeti se musi take menit v zavislosti na teplote vody/vzduchu (nepises, na kterem jsi to meril). Je tam NTC prvek (termistor), ktery se zmenou teploty meni svuj odpor - cim vyssi teplota, tim nizsi odpor a tim padem vyssi napeti, a naopak.Mám stejný problém,v servisu zjistil vadnou lambdu,mylel jsem.že je vyhráno,po výměně akorát přestalo auto cukat ale po nastartování
velké kolísání otáček až do zhasnutí,vše kontrolováno,snad v pořádku
tak nevím,nevím,ještě řídící jednotka, ale to by chtělo půjčit aby byla
v pořádku.Jedině mi nesedí napětí na čidlo teploty,má být 5,1 voltu a já
mám 4,5,mechanik ale říká,že to nevadí.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1. vypálená poistka lambdy. Onehdá som sa hrabal v elektrike a bolo tam pár skratov o kostru. Po inštal.novej poistky lambda fachá.
2. Otvoril som potenciometer a vyčistil tú dráhu, čo po nej behá jazdec. Čistil som to handričkou a konkorom.
3. Trocha šlo dotiahnuť celé vstrekovanie, tak som ho inbusovým kľúčom dotiahol koľko išlo
4. Vymenil som hadičku, ktorá vedie spod vstrekovania z ľavej strany spredu k uzatv.ventilu benzín.výparov (vľavo pod sklom). Vymenil som ju, aj keď bola opticky OK.
5. Vymontoval som znova ten klobúčik zo vstrek.ventilu kde má byť čidlo teploty nasáv.vzduchu, zobral som ho dnu a skúšal fénom. Čidlo reagovalo, tak som ho založil nazad. Zrejme pri prvej kontrole som nemal dobrý kontakt na vodičoch a merači
Stav je taký, že voľnobeh ide OK, auto ide subjektívne tichšie a lepšie a necuká. Akurát sa vždy trhne v tej istej polohe plyn.pedála ako to robilo predtým keď to už nešlo. Teraz sa len trhne a vyrazí. Predtým keď mu začalo drbať tak od určitej polohy plyn.pedála jednoducho motor skapínal. Zrejme som to poriešil prečistením potenciometra aj keď opticky bol ako nový ale nejaká kontaktná chyba tam ostala aj teraz.
Verím že to takto ostane už čo najdlhšie, pretože skúsenosti mám také že ono to vždy vyzeralo pár dní OK ale poruchy sa vracali.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A tu lambdu si teda vymenil nebo ne?Tak je to zas naspäť. Už mi z toho auta drbe. Kolíše voľnobeh takým štýlom, že automat.sytič uberie ale motor zvýši otáčky. Keď automat.sytič pridá, otáčky klesnú. A takto hore-dole. A cuká to, zas sa dusí pri pridaní plynu. Nepomohlo opätovné vyčistenie poťáka ani reset RJ.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.