Jak zahřát motor
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) nezapínej topení, dokud se to neohřeje na aspoň 70 °C, nebo
b) vyměň termostat.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Může uvíznout v otevřené poloze, takže už od nastartování přepouští vodu do chladiče místo nejdřív do malého okruhu.
zkusími ten termostat jinak díky ještě jednou vůbec jsem nevěděl že existují dva okruhy
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6i 57kW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem to na mé Tempře též 2.0 i.e. V zimě to netopilo a motor i po 10 km držel "sytičový" otáčky. Dal jsem ho do servisu a tam mi vyměnili termostat a sytič padl a točil na volnoběh opět 800 rpm a topení přímo pálilo. Dle mne to bude tím termikem. Držím palečky :god:Mám dotaz minulý týden jsem jel když bylo tak cca -5C a auto se mi zahřálo až po 20km na 50C myslel jsem že špatně ukazuje čidlo a tak jsem sáhnul na měrku a on ten olej byl skutečně jenom vlahej a navíc jsem jel celou dobu mna sytič co s tím? Mám dát na masku nějaký karton? :
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
20km je hoooodne moc velka vzdalenost. Mne se to ohreje na provozni teplotu po cca 3km (nez dojizdim do prace-3,5km).Mám dotaz minulý týden jsem jel když bylo tak cca -5C a auto se mi zahřálo až po 20km na 50C myslel jsem že špatně ukazuje čidlo a tak jsem sáhnul na měrku a on ten olej byl skutečně jenom vlahej a navíc jsem jel celou dobu mna sytič co s tím? Mám dát na masku nějaký karton? :
Je to urcite ten termostat, zrejme se zasekl a je stale otevreny - bud vymenit (cca 500Kc) nebo opravit a poradne prozkouset v hrnci s vodou (chladit-ohrivat).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jaky mas ten termostat? Ja jsem kupoval origo Behr, ktery ma i gumove tesneni. Ptam se, protoze v tom starem Tipku byl termostat bez gumoveho tesneni na dosedaci plose - pouze tesnilo kov-kov (takze stale to propoustelo - byl to nejaky neorigo dil.po 3,5km jo? ja teda mam motor na 87 tak 10km, termostat mam jiz druhy a chova se to porad stejne,myslim,ze je to ok
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.