Vodní pumpa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jakmile nastartuju motor začne mi z vodní pumpy téct chladící medium. teče to jako Dunaj:( Musí se vyměnit celá pumpa nebo stačí třeba nějaký těsnění. Máte s tim někdo nějaké zkušenosti???? (Tipo 1,4i.e)
Zkus tu pumpu vydělat a tam kde je plocha pro těsnění tak to potřít "tlustší " vrstvou silikonu ( bývaj v těch tubách" ) a namontuj ji zpět. Po osmi hodinách by to mělo být O.K. - stane se s toho něco jako guma. Silikon má teplotní odolnost do 150 st. Mám s ním good zkušenosti. Používám ho při opravách praček - tekoucí těsnění čerpadla atd. Zatím mne nikdy nezklamal.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tommy 1,4ie
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...novu pumpu isto budeš potrebovať inač po repase to nevidrží a len by si sa často v tom hrabal a nakoniec by si tu pumpu aj tak kupilJakmile nastartuju motor začne mi z vodní pumpy téct chladící medium. teče to jako Dunaj:( Musí se vyměnit celá pumpa nebo stačí třeba nějaký těsnění. Máte s tim někdo nějaké zkušenosti???? (Tipo 1,4i.e)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Svýho milovanýho 2,0 16V už nemám. Strašně mi chybí.Měl sem ho rád
Jeho foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/sedicivalvole.html
Nyní jezdím alfou 155 2,5 TD foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/alfice.html
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V chytré knížce píšou že u 1.6tky musíš nejdříve oddělat servočerpadlo a pak je k té pumpě lepší přístup. Napřed vypustíš chladící kapalinu a pak odroubuješ ty čtyři šrouby,které tu pumpu přidržují. Vhodným nástrojem odstraníš zbytky těsnění a namontuješ novou pumpu. Šrouby se utahujou momentem 25 Nm.Poradi nekdo jak vymenit pumpu na 1,6 DOHC ?? Je potreba vytahnout motor ??? Moc mista tam neni
Pak doleješ vodu a namontuješ zpět servopumpu. Před nastartováním motoru doli servoolej ! Jestli budeš mít nádobku na servoolej plnou a nějaký servoolej,co ti zůstal v nádobě,do které jsi ho vypustil v ní zůstane tak nastartuj motor a toč volantem pomalinku do krajních poloh.Tímto se to odvzdušní a můžeš dolít zbytkový olej,který ti zůstal. Při otáčení toho volantu ti hladina v nádobce na servoolej spadne a nebude plná jako před startem motoru. Je to dost pochopitelný : : : : : :
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.