LAMBDA SONDA NA TIPE 2,0 8V
no,,,lebo ked som to tipo kupoval tak ten chalan mi povedal že je to 8v ale ked sa ma pital v servise mechanik že kolko ventil mam tak som mu bol ukazat motor a mam dvojvačku 16ventil ByTurbo eheheh
hoĎ sem fotku motoru ..na 16V máš malý kola, protože na něj menší jak 15ů nenasadíš..nebo i když máš dvojvačku, tak to neznamená že to je 16V.. sundej víka vačkovejch hřídelů (4šrouby , u 16V o dost víc..) a spočítej počet palců na vačkovým hřídeli.. podle toho co jsi sem zatím dall za fotky máš pouze 8v...
ale to nic nemění na tom, že na 8v a na 16v je úplně stejná elektroinstalace, tudíž čidla, kabeláže, palivové vedení, krom lišty se vstřikama a regulátorem tlaku paliva...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
no,,,lebo ked som to tipo kupoval tak ten chalan mi povedal že je to 8v ale ked sa ma pital v servise mechanik že kolko ventil mam tak som mu bol ukazat motor a mam dvojvačku 16ventil ByTurbo eheheh
hoĎ sem fotku motoru ..na 16V máš malý kola, protože na něj menší jak 15ů nenasadíš..nebo i když máš dvojvačku, tak to neznamená že to je 16V.. sundej víka vačkovejch hřídelů (4šrouby , u 16V o dost víc..) a spočítej počet palců na vačkovým hřídeli.. podle toho co jsi sem zatím dall za fotky máš pouze 8v...
ale to nic nemění na tom, že na 8v a na 16v je úplně stejná elektroinstalace, tudíž čidla, kabeláže, palivové vedení, krom lišty se vstřikama a regulátorem tlaku paliva...
máš pravdu bola to len chyba komunikacie mám 8v pretože 16v motor vyzera inak
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak mrkni do motoroveho prostoru, ne? Nemam sice ten motor, ale myslim, ze by tam mohla byt 4dratova (jinak universalka 2300Kc - www.pop-art.cz )Chlapy za kolik ste pořídili lambda sondu na 2.0 8V? a jaka tam je?myslim kolika dratova?díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pockej nemas to nejak popletene?tipo 2,0 8v ma troj vodičovú lambdu takže 4 dráty
1drat - 1drat je vedeni informace pro RJ, kostra je pres teleso
2drat - 1drat vedeni pro RJ, 2drat kostreni
3drat - 1drat vedeni pro RJ, 2 a 3 drat vyhrivani lambda sondy, kostreni pres teleso sondy
4drat - 1drat vedeni pro RJ, 2 a 3 drat vyhrivani sondy, 4drat kostreni.
Da se tomu tak porozumet?
Doporucuji mit 4drat, jistejsi kostreni (neni to nic sloziteho dodatecne napojit - kostreni u rele pro vyhrivani).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.