poradte tlak v pal systeme
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak nechapu proc tady pises o radu, kdyz nechces nic prenastavovat. Podle mne mas moznost prenastavit si hodnotu tlaku na pretlakovem ventilu (je to tak tezke si poznamenat o kolik otacek si to zmenil, v pripade potreby vis jak se vratit???). Dalsi veci je to palivove cerpadlo. Pokud neni schopno precerpavat palivo spravnym tlakem, pak mas smulu a muzes se snazit jak chces. Nejsem si jisty, ale nepsal jsi nahodou, ze tam chces dat paliv.cerp. z jineho auta? Pokud jo, hledej pricinu v tom a nezakladej zbytecne dalsi a dalsi temata.lebo to nepomaha!!!a ani regulovať tlak nemôžem lebo to je prednastavena hodnota a zmenou by mohly nastat este vecsie problemy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tam máš popsáno jak vypadá regulátor tlaku paliva na 2.0 8v motorech a 1.8
štelovací šroub je zakrytej hliníkovou krytkou která tam je nalisovaná a budeš jí muset vyloupnout,pod ní máš imbusovej šroub...když ho zašroubuješ,tak přidáš tlak,když vyšroubuješ ubereš tlak .
Šteluješ to tak,že nastartuješ motor,odpojíš podtlakovou regulaci a snažíš se dosáhnout požadovanýho tlaku otáčením šroubu. (seriovej 3b,nemá cenu dávat větší ,leda menší když chceš jezdit za míň,ale riskuješ propálený písty..bezpečný snížení je tak o 0,2b od základního tlaku)
pokud jsi ale dal pumpu z 1.6 která ty 3b nenatlačí ,ani kdyby si ji polil svěcenou vodou taktímmůžeškroutit do aleluja sem atama těch 3b nedosáhneš...akdyž jo,tak nedosáhneš požadovanýho průtoku paliva (nějakej 160l/hod při tlaku3b..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No vidis to, a hned to jde, co?OK,dakujem za rady takze na tom regulatory to je zalisované??a to mam jako do toho rýpať??či jak to dostanem von???už mám objednané orig na dvojliter,,takzže uvidíme potom a mám už na sklade aj lambdusondu...
Jinak jak pise Honza, musis to vyloupnout, pak to muzes zakapnout treba trochou barvy - aretace polohy.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.