Volnobežné otáčky padajú počas brzdenia

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od Jozef
Ahoj.
Týždeň som mal odstavené auto. Následne som naštartoval na prvý krát a po zahriatí na prevádzkovú teplotu mi voľnobežné otáčky padajú dolu až motor zhasne po stlačení brzdy, prípadne viackrát "napumpujem" brzdový pedál.
Predtým som mal opačný problém, pri voľnobehu počas brzdenia sa mi otáčky mierne zvýšili. Vôbec tomu nerozumiem, prečo po týždňovom státí sa to takto prejavuje.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od fiatak
NO asi ti bud někde praskla hadička a nebo máš posilovač brzd špatný. Zkus nastartovat motor a stoupni na brzdu a vypni motor. Jestli ti hned po zhasnutí motorum pude pedál nahoru tak je špatný posilovač. Já ho měl špatný když mě praskla gumička v brzdovém válci a všechna kapalina vytekla do posilovače. Mazec jízda potom bez brz se dostat domů.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od Jozef
Vyskúšal som naštartovať motor, stupiť na brzdu, vypnúť motor a pedál zostal na rovnakej úrovni. Ešte poobede som narýchlo skontroloval podtlakové hadičky a všetko sa zdalo ok.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od fiatak
A náhodou neslyšíš v autě sičení ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od Jozef
Nie ani žiadne syčanie. Len nechápe, predtým bez problémov, po týždni odstavenia auta vznikol uvedený problém.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od fiatak
no já ti řeknu mě ta gumička praskla přes noc, večer kapalina byla v nádžce kde měla byt a ráno byla v posilovači kde už být neměla. A a když říkáš že je to dobré tak ještě zkus e podívat po tej hadici co de ze sání až k posilovači jestli není zlomená. Hlavně na začátku a na konci u ventilu a nebo ještě ten ventil propouští.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od Jozef
Ďakujem.
Zajtra podrobne skontrolujem podtlakové hadičky

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od Jozef
Dnes som skontroloval podtlakové hadičky a všetko sa zdá byť v poriadku.
Ráno som si všimol, že keď je motor studený, žiadny problém nie je. Keď je motor zohriaty znova sa prejavuje po stlačení brzdového pedála "padanie otáčiek až do úplného zhasnutia

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od Jozef
Teraz sa to prejavuje aj bez brzdenia, voľnobeh niekedy drží, inokedy klesá.
Rozmýšľal som, či nemôže ťahať falošný vzduch okolo tesnenia pod karburátor.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #10 od Augustin

Teraz sa to prejavuje aj bez brzdenia, voľnobeh niekedy drží, inokedy klesá.
Rozmýšľal som, či nemôže ťahať falošný vzduch okolo tesnenia pod karburátor.

No pokud se to stavalo na teplem motoru a na teplem nikoliv, tak je mozne, ze je nekde bud:
1) elektr. soucastka vadna - projevuje se to zmenou odporu/napeti vlivem prehrati civky, kontaktu, apod.
2) mechanickym spojem - nasava to nekde falesny vzduch (jak si rekl, to praskle tesneni se muze roztahnout, vetsi netesnost).

Muzes vyzkouset pri nastartovanem motoru potirat mozne spoje benzinem, pokud se zvednou otacky, tam v tom miste muze byt netesnost.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #11 od Jozef
Vyskúšam to s benzínom

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #12 od petr1978
Nastálo to náhodou na dešti nebo ve vlhku?
Neteče ti voda do ŘJ nebo pojistkové skříňky?
Zkus odpojit spínač na brzdová světla, jestli náhodou nemáš někde skrat. Spínač je u brzdového pedálu a stačí když odpojíš koncovku.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #13 od Jozef
Včera som menil tesnenie pod karburátorom (bolo úplne dieravé a tadiaľ ťahalo vzduch) a teraz otáčku po zohriatí na voľnobeh nie sú problém. Avšak som mal problém naštartovať po zložení, chytilo to asi po 15 min. Najprv išiel motor ako na 3 valce a veľký biely dym z výfuku. Po zohriatí v pohode.
Dnes ráno som naštartoval na prvý krát avšak sytič na najvyššej polohe akoby nereagoval, stále motor chcel zdochnúť. Potom som znížil o stupeň nižšie a vtedy len len držal voľnobeh, musel som nohou pridávať plyn aby nezdochol. Po krátkom zohriatí už to bolo v poriadku až kým nebol motor úplne zohriaty otáčky mali klesnúť na 850 ale ja som mal 1400. Keď som motor vypol a o chvíľu naštartoval, potom bolo všetko OK. Keď som mal karbec zdemontovaný videl som tam rôzne čidlá avšak neviem načo slúžia. Či aj oni nebudú mať vplyv na chod motora keď je studený.
Poprosil by som ak niekto má skúsenosti s motorom 160A2.000 o pomoc pri studenom motore.
Ďakujem a ospravedlňujem sa o dlhší príspevok.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od petr1978
Kdybyjsiměl vstřikování, řekl bychže stačí resetovat ŘJ, jenmžety máš karbec :?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum