Volnobežné otáčky padajú počas brzdenia
Týždeň som mal odstavené auto. Následne som naštartoval na prvý krát a po zahriatí na prevádzkovú teplotu mi voľnobežné otáčky padajú dolu až motor zhasne po stlačení brzdy, prípadne viackrát "napumpujem" brzdový pedál.
Predtým som mal opačný problém, pri voľnobehu počas brzdenia sa mi otáčky mierne zvýšili. Vôbec tomu nerozumiem, prečo po týždňovom státí sa to takto prejavuje.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zajtra podrobne skontrolujem podtlakové hadičky
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ráno som si všimol, že keď je motor studený, žiadny problém nie je. Keď je motor zohriaty znova sa prejavuje po stlačení brzdového pedála "padanie otáčiek až do úplného zhasnutia
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Rozmýšľal som, či nemôže ťahať falošný vzduch okolo tesnenia pod karburátor.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No pokud se to stavalo na teplem motoru a na teplem nikoliv, tak je mozne, ze je nekde bud:Teraz sa to prejavuje aj bez brzdenia, voľnobeh niekedy drží, inokedy klesá.
Rozmýšľal som, či nemôže ťahať falošný vzduch okolo tesnenia pod karburátor.
1) elektr. soucastka vadna - projevuje se to zmenou odporu/napeti vlivem prehrati civky, kontaktu, apod.
2) mechanickym spojem - nasava to nekde falesny vzduch (jak si rekl, to praskle tesneni se muze roztahnout, vetsi netesnost).
Muzes vyzkouset pri nastartovanem motoru potirat mozne spoje benzinem, pokud se zvednou otacky, tam v tom miste muze byt netesnost.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neteče ti voda do ŘJ nebo pojistkové skříňky?
Zkus odpojit spínač na brzdová světla, jestli náhodou nemáš někde skrat. Spínač je u brzdového pedálu a stačí když odpojíš koncovku.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dnes ráno som naštartoval na prvý krát avšak sytič na najvyššej polohe akoby nereagoval, stále motor chcel zdochnúť. Potom som znížil o stupeň nižšie a vtedy len len držal voľnobeh, musel som nohou pridávať plyn aby nezdochol. Po krátkom zohriatí už to bolo v poriadku až kým nebol motor úplne zohriaty otáčky mali klesnúť na 850 ale ja som mal 1400. Keď som motor vypol a o chvíľu naštartoval, potom bolo všetko OK. Keď som mal karbec zdemontovaný videl som tam rôzne čidlá avšak neviem načo slúžia. Či aj oni nebudú mať vplyv na chod motora keď je studený.
Poprosil by som ak niekto má skúsenosti s motorom 160A2.000 o pomoc pri studenom motore.
Ďakujem a ospravedlňujem sa o dlhší príspevok.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.