katalyzátor-demontáž-vyšší výkon

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od jara
Chtěl bych vědět jestli už někdo z vás sundal kat a jestli jde poznat nejaký citelnější nárust výkonu?Abych se nepouštěl do zbytečné akce.A při jednom bych se zeptal jestli je rozdíl výkonu u motoru 1,8 dohc pouze v jiné řídíci jednotce neberu v potaz 1,8 16 ventil tam to je jasné.Mám jenom 66kw a chtěl bych s tím něco udělat!!!

TEMPRA 1,8dohc SW 1995

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od tommy
no abych rekl pravdu tak me kdyz odesel tak jsem ho mel venku a jezdil jsem mesic bez nej a jelo to jeste o neco hur!!!
To je ma skusenost


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od jirkaR
nějak jsem to nezaznamenal

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od PavelM
Taky jsem to nezaznamenal.. :?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od Tomas-Oaza
rozhodne bude auto hlucnejsi, a jestli pojede lip bych ja osobne netvrdil, spis bych rek ze pojede hur. vemte si jen to kdyz mate deravej tlumic vyfuku co vam to dela

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od PavelM

rozhodne bude auto hlucnejsi, a jestli pojede lip bych ja osobne netvrdil, spis bych rek ze pojede hur. vemte si jen to kdyz mate deravej tlumic vyfuku co vam to dela


Jo tak zvuk to zmenilo zcela zasadne :lol: Auto se mi zda tahne hur v kopci ale zase se vic roztaci.. Mam i vetsi maximalku.. S katem 185 a bez 190km/h.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od michal_tipar
Taky bych neřekl, že to má pozitivní vliv na výkon. Leda, že bys ho už měl částečně rozpadlý a tím pádem i ucpaný...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od mt-tuning
aby si dosiahol pri odstraneni katu vyssi vykon musel by si zvacsit priemer kompletneho vyfukoveho potrubia, aby mal motor lepsi prietok plynov, ale tym zaroven zvysis aj jeho spotrebu

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od petr1978
Pokud máš kat zacpaný, poznáš to. Neměl jsem v Tipu kat a musel ho dát kvůli emisím. Nijak jsem nepoznal změnu v chování výkonu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od Argento
no tak ja sem kat vyhodil..byl jeste v dobrym stavu ale zkusil sem to. hodil sem misto toho 80cm dlouhej glasspack. Auto neni o nic hlucnejsi,ma jen uzasnej zvuk pri vyssich otackach ale zadnej rachot. Zretelne citis jak to zabira nad 3 a vis tis. ot. Takovej kranej bzukot. Ale kdybych se mel do toho poustet znovu,tak bych tam dal zavodni kat. Stoji priblizne stejne (kolem 15 stovek) ale nezvyssi se spotreba. Ted ji mam o litrik vyssi.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od mt-tuning

no tak ja sem kat vyhodil..byl jeste v dobrym stavu ale zkusil sem to. hodil sem misto toho 80cm dlouhej glasspack. Auto neni o nic hlucnejsi,ma jen uzasnej zvuk pri vyssich otackach ale zadnej rachot. Zretelne citis jak to zabira nad 3 a vis tis. ot. Takovej kranej bzukot. Ale kdybych se mel do toho poustet znovu,tak bych tam dal zavodni kat. Stoji priblizne stejne (kolem 15 stovek) ale nezvyssi se spotreba. Ted ji mam o litrik vyssi.


ses dobrej, pred par hodinami si este mal problemy s rozvodmi a na chate si vyhodil kat... vsetka cest, dobry mechanik... :god:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od Argento
a to te treba nenapadne ze tahle uprava muze byt hotova uz buhvi jak dlouho? ninejsi muj problem je myslim docla neco jinyho a nevylucuje se to navzajem..veselej silvestr :wink:

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od mk-tec
Taky bych přispěl trochou do mlýna... K čemu slouží kat. asi každý ví. Ale je také pravda, že brzdí výfukové plyny. Pokud ho odstraníš, tak urychlíš průchod výfukových plynů, je rychlejší výplach motoru a taky se určitě zvýší výkon motoru. Druhotným efektem je pak vyšší hluk, ale jelikož není zpětný tlak výfukového potrubí tak vysoký, tak v nižších otáčkách je menší kroutící moment. Ale zase na druhou stranu se Ti zvedne výkon a motor jde lehčí do otáček a ve vyšších otáčkách má stále výkon a není brzděn. Proto má třeba Mits. Evo V,VI... jen rouru bez tlumičů. Ale samozřejmě je k tomu přizpůsobena délka a průměr výf. potrubí. Takže pokud odstraníš kat, tak bych tam dal nějaký průchozí tlumič, popř. rezonátor, ale správná volba by byla určitě sportovní kat. Ale chtělo by to udělat nový výfuk, pač ten střední tlumič... ti to prostě zase ucpe. Já to mám celý předělaný na 50mm průměr od svodů, kat. jsem vyměnil za průchozí, ten střední za nerez absorbční a koncovej nerez opět průchozí. Je to nesrovnatelné!!! ...jak to najednou jede a točí až do nebes (teda do omezovače...) Takže pokud to uděláš, radši přišetři a udělej ten výfuk komplet, aby to mělo smysl. Toď má zkušenost...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od Argento
Plne souhlasim s mk-tec. Za svodava hned glasspack a pak uz jen nerez naprosto pruchozi vyfuk. Mam to taky tak a kdyz si das vedle sebe dve auta,jedno s takto upravenym vyfukovym potrubym a druhy seriovy..rozdil jasne poznas..hlavne motor muzes krasne vytacet a zadny duseni nebo mensi vykon pri maximalnich otackach.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #15 od PavelM
Ja to mam ted tak, ze jsem tam vratil kat a vyhodil stredák. Je to rekl bych lepsi! A zvuk taky monstrozni :lol: (koncak je plne pruchozi REMUS) Kdyz nic jinyho, tak usetrim aspon vahu tezkyho stredaku. :wink:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.471 sekund
Powered by Kunena fórum