tipo 1.4 = 2.0 16v ?

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od PetrPopekTipo
tipo 1.4 = 2.0 16v ? vytvořil uživatel PetrPopekTipo
Zdravím lidičky,vlastním Tipouše a hodlám přes léto se pustit do větších úprav motoru a žádám radu,co je lepší? Přehodit přímo za motor 2.0 16v nebo Turbo z Una ? díky moc :) [/b]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

Zdravím lidičky,vlastním Tipouše a hodlám přes léto se pustit do větších úprav motoru a žádám radu,co je lepší? Přehodit přímo za motor 2.0 16v nebo Turbo z Una ? díky moc :) [/b]


koupit rovnou 2.0 16v , vyjde to levnějc ..... jinak tě čekaj problémy s elektrikou, brzdama apd..

nebo koupit auto třeba v horším stavu , který má tebou požadovanej motor a provést výměnu kus za kus, kdžy to budeš mít vedle sebe

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od PetrPopekTipo
Odpověděl PetrPopekTipo pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?
Toho jsem se bál že mi napíšeš,ja nehodlám měnit Tipo,jen motor,kdybych měl měnit auto tak to už není Tipo ale G. VR6. Takže myslíš ze se to nevyplatí?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

Toho jsem se bál že mi napíšeš,ja nehodlám měnit Tipo,jen motor,kdybych měl měnit auto tak to už není Tipo ale G. VR6. Takže myslíš ze se to nevyplatí?


nevyplatí..navíc problémy s STK atd....

GVR6 taky není dobrá volba , co je na tom autě dobrý je akorát zvuk

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

Toho jsem se bál že mi napíšeš,ja nehodlám měnit Tipo,jen motor,kdybych měl měnit auto tak to už není Tipo ale G. VR6. Takže myslíš ze se to nevyplatí?


nevyplatí..navíc problémy s STK atd....

GVR6 taky není dobrá volba , co je na tom autě dobrý je akorát zvuk


jojo. inac honza to tvoje auto, dost husty, vsetka cest.

maxell predava 2.0 16v na nemeckych tabulach, kup to a hor sa do vymeny, v tvojom pripade by som len prevaril vin, ale co technicka, to neviem tazko niekomu vysvetlis ze ten dvulitr je vlastne 1.4

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od PetrPopekTipo
Odpověděl PetrPopekTipo pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?
Tak s technickou si zatim problemy delat nemusim,vr6 syncro je moje volba a myslim si ze je spravna,mam k tomu jisty citovy vztah ale to je jedno... Tak to max muzu ten motor lehkyma upravama dostat aspon na 90k,ikdyz mi to moc nestaci a co by jste rikali na to turbo z Una ? :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

Tak s technickou si zatim problemy delat nemusim,vr6 syncro je moje volba a myslim si ze je spravna,mam k tomu jisty citovy vztah ale to je jedno... Tak to max muzu ten motor lehkyma upravama dostat aspon na 90k,ikdyz mi to moc nestaci a co by jste rikali na to turbo z Una ? :(


turbo z una.. potřeboval by jsi toho víc než jen turbo..nejlepší celej motor protože tam je všechno jiný.. nebo z punta GT ..coč by bylo zajímavé s cca 950kg těžkým autem a 140PS...

jinak mám zkušenost s tím golfem a přesně se synchrem...kámošův bratránek to měl na závody do vrchu apod... zbytečně těžký a aby ho to uspokojilo tak by bylo potřeba o 100koní víc... na sněhu s tím stačil subaristům, ale jak byl asfalt tak byl konec... prostě to tolik jak s eto tváří nejede...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?
pri takejto vymene motora musis brat v uvahu, co vsetko s nou suvisi, to jest motor, prevodovka, ako sa to bude s tvojou chovat, naprava, poloosi, brzdy, vyfukovy system, a to hlavne elektrika.. je to robota na dost dlho a hlavne, dost zlozita. keby uz niekto s tym mal skusenosti a vie, na co dat pozor, a kde su nejake tie problemy a poradi ti, tak len drzim palce a hor sa do toho. tod moj nazor
:driver:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?
zkušenosti známejch říkaj že nejlepší je mít auto ze kterýho ty věci použiješ vedle auta do kterýho je dáváš a přehazovat..jinak se z toho ...... že furt bude něco chybět...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od PetrPopekTipo
Odpověděl PetrPopekTipo pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?
promin ale me nikdo nepresvetsi ze vr6 je slabe auto... No ohledne toho tipa budu jeste hodne premyslet a uvazovat no,kazdopadne dily za radu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

promin ale me nikdo nepresvetsi ze vr6 je slabe auto... No ohledne toho tipa budu jeste hodne premyslet a uvazovat no,kazdopadne dily za radu...


Slabe nie je, ale pohon Synchro je asi jeden z najhorsich prevedeni 4x4. A ten motor je tazky na to auto.
Radsej Tipo 2,0i 16V, ale to v dobrom stave najst je zazrak....

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od PetrPopekTipo
Odpověděl PetrPopekTipo pro téma Re: tipo 1.4 = 2.0 16v ?

promin ale me nikdo nepresvetsi ze vr6 je slabe auto... No ohledne toho tipa budu jeste hodne premyslet a uvazovat no,kazdopadne dily za radu...


Slabe nie je, ale pohon Synchro je asi jeden z najhorsich prevedeni 4x4. A ten motor je tazky na to auto.
Radsej Tipo 2,0i 16V, ale to v dobrom stave najst je zazrak....

no , to uz je na moji volbě, ja bych uz tipo nekoupil leda predelal a to je zas makačka,takze nevim , jeste uvazuji o Polu a CRX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma 1,4 - 2,0 vs CRX vs Polo
Polo clasic ee... To asi nemas na mysli, ze jo. A CRX je super auticko. Jeden vikend som ho jazdil... Pekny vikend to bol.
Nechcem Ti radit.....

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od kanko00
Odpověděl kanko00 pro téma 1,4 - 2,0 vs CRX vs Polo
Polo clasic ee... To asi nemas na mysli, ze jo. A CRX je super auticko. Jeden vikend som ho jazdil... Pekny vikend to bol.
Nechcem Ti radit.....

Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #15 od PetrPopekTipo

Polo clasic ee... To asi nemas na mysli, ze jo. A CRX je super auticko. Jeden vikend som ho jazdil... Pekny vikend to bol.
Nechcem Ti radit.....

Polo 6N 1.4 DOHC nebo GTI ,ale už je pozdě.... ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.460 sekund
Powered by Kunena fórum