1.6i.e., rv.93-95, 835
- průměrnou spotřebu
- cestovní rychlost
- max rychlost
- problémy s motorem
- za jak dlouho se vám zahřívá
?
já:
- prům. spotřeba: 8.2
- cestovní rychlost: 110
- max rychlost: 170
- problémy s motorem: 0 (jen jakási upadená hadička nahoře, ale nijak sem to nepoznal na provozu)
- zahřívá se v zimě asi 5km kdy se při 80 se otevře chladič, spadne na 70 a za dalších 5km sem na stabilních 85st. začínám s tím normálně jezdit od těchch prvních 5km
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cestovní rychlost: 130
max rychlost: 160
problémy: na jednom válci vykousnutý ventil,výměna termostatu,lambda sondy,nepravidelný chod stále trvá už nevím jak opravit,nevím proč ale na tento motor jsou dražší náhr.díly než na starší 1.6.
zahřívání asi prvních 5km na 90C pak to spadne na 80C,stoupne to na 90C tam to zůstane.
Momentálne se chystám tipo schodit ze skály,protože mě neskutečně sere to škubání motoru, které prostě nelze trvale opravit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spotřeba :10
cestovní rychlost: 130
max rychlost: 160
problémy: na jednom válci vykousnutý ventil,výměna termostatu,lambda sondy,nepravidelný chod stále trvá už nevím jak opravit,nevím proč ale na tento motor jsou dražší náhr.díly než na starší 1.6.
zahřívání asi prvních 5km na 90C pak to spadne na 80C,stoupne to na 90C tam to zůstane.
Momentálne se chystám tipo schodit ze skály,protože mě neskutečně štve to škubání motoru, které prostě nelze trvale opravit.
Nech si udělat diagnostiku. A co zapalovací kabely,zapalovací modul,svíčky,vstřikovače.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- cestovní rychlost: 110
- max rychlost: 195
- problémy s motorem: jednou podpálený ventil a jednou prasklé těsnění pod hlavou, pak jednou startér (odešel do věčných lovišť, ale neřekl kam...), výfuk a teď altík, jinak bez problémů - zkrátka údržba ojetého vozu
- zahřívání na stejno
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spotřeba :10
cestovní rychlost: 130
max rychlost: 160
problémy: na jednom válci vykousnutý ventil,výměna termostatu,lambda sondy,nepravidelný chod stále trvá už nevím jak opravit,nevím proč ale na tento motor jsou dražší náhr.díly než na starší 1.6.
zahřívání asi prvních 5km na 90C pak to spadne na 80C,stoupne to na 90C tam to zůstane.
Momentálne se chystám tipo schodit ze skály,protože mě neskutečně štve to škubání motoru, které prostě nelze trvale opravit.
Nech si udělat diagnostiku. A co zapalovací kabely,zapalovací modul,svíčky,vstřikovače.
ve Fiatu u Dojáčka mi řekli že ta kontrolka "kontroly" musí svítit trvale jinak nic na diagnostice nezměří a dávat 2000Kč za to že zrovna kontrolka nesvití a oni nezměří nic ,tak tudy ne.Co jsem mohl udělat podle chytrý knihy a zdejších rad jsem udělal,nevím proč ale nefunguje diagnostika "vyblikáváním.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To ze Ti samodiagnostika vyblikanim nefunguje, tak je to proto, ze nemas DOHC 66kW. To je pouze jeden motor, ktery ma system od GM (shodne jako napr. v OPEL Kadett).spotřeba :10
cestovní rychlost: 130
max rychlost: 160
problémy: na jednom válci vykousnutý ventil,výměna termostatu,lambda sondy,nepravidelný chod stále trvá už nevím jak opravit,nevím proč ale na tento motor jsou dražší náhr.díly než na starší 1.6.
zahřívání asi prvních 5km na 90C pak to spadne na 80C,stoupne to na 90C tam to zůstane.
Momentálne se chystám tipo schodit ze skály,protože mě neskutečně štve to škubání motoru, které prostě nelze trvale opravit.
Nech si udělat diagnostiku. A co zapalovací kabely,zapalovací modul,svíčky,vstřikovače.
ve Fiatu u Dojáčka mi řekli že ta kontrolka "kontroly" musí svítit trvale jinak nic na diagnostice nezměří a dávat 2000Kč za to že zrovna kontrolka nesvití a oni nezměří nic ,tak tudy ne.Co jsem mohl udělat podle chytrý knihy a zdejších rad jsem udělal,nevím proč ale nefunguje diagnostika "vyblikáváním.
To co tvrdi u Dojacka je dost divne, protoze RJ ma chybovy registr, ktery by mel jit precist, tak jako v pripade vyblikani.
P.S. Chybovy registr je vzdy premazavan dle provoznich hodnot, tzn. ze pokud se zavada objevi jednou nahodile, a po nasledujicich X (5, 10, ...nevim presne) nastartovani, hodin provozu neobjevi, tak se vymaze. Tim smeruji jen k tomu, ze pokud se projevi nejaka zavada, je treba s tim co nejrychleji jet na diag. Tak to musi jit vycist.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- problémy s motorem: cukal motor, vyřešila to výměna termostatu
podlehl jsem reklamě a jezdím na shell V Power 95, subjektivně pociťuji, že motoru chutná, ale možná je to autosugesce, každopádně je motor klidnější po nastartování (hlavně v zimě)
Kubiii
Multipla 1,6 16V
(dříve Tempra 1,6)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cest.rychlost:90
max.rychlost:140
problémy s motorem:za pět let,co Tipo mám si nevzpomínám kde mě nechalo,v loni měněný výfuk,jedenkrát oprava startéru,občas při průtrži nebo projetí velkou louží zdechne,ale za pět minut jede dál,kape mi fridex,to nechám až na jaro,není to tak akutní,fakt pár kapek,a včera jsem odpoledne nenastartoval,to ale není problém motoru,čeká mě koupě baterky.
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spotřeba :10
cestovní rychlost: 130
max rychlost: 160
problémy: na jednom válci vykousnutý ventil,výměna termostatu,lambda sondy,nepravidelný chod stále trvá už nevím jak opravit,nevím proč ale na tento motor jsou dražší náhr.díly než na starší 1.6.
zahřívání asi prvních 5km na 90C pak to spadne na 80C,stoupne to na 90C tam to zůstane.
Momentálne se chystám tipo schodit ze skály,protože mě neskutečně štve to škubání motoru, které prostě nelze trvale opravit.
Jestli máš takhle vysokou spotřebu u tohoto motoru, tak je někde problém.Typoval bych to na Lamdu, nebo střikovací trysky. Taky bych sekouknul na vůli ventilů, kompresní tlak, čidla měřící teplotu vzduchu a chladící kapaliny:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
..jo a s tou teplotou,při jízdě 70 tak za 10 min a drží,když stojím jde na 90 a zapíná se větrák..
Možná máš málo chladící kapaliny, nedávno jsem to poznal na vlastní kůži:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.