Chcípání při pádu z vysokých otáček
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To auto je záhadný jak hrad v Karpatech...
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pišes,že maš karburator tak predpokladam,že tam bude neco jako spinač volnobehu,zkontroluj kontakt
Ten karburátor je mechanickej, má i ruční sytič. Myslím, že tam žádný dráty nevedou, ale podívám se.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nepíšeš, či motor zhasína pri zapnutých alebo vypnutých svetlách.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja mám síce 1,6 ale rovnako karburátor. V prvom rade môže byť problém v netesnosti celého systému sania. Ja som menil tesnenie pod karburátor (bolo úplne rozpadnuté), kde chytalo falošný vzduch a voľnobežné otáčky "tancovali". Ďalej môže byť problém v podtlakových hadičkách.
Nepíšeš, či motor zhasína pri zapnutých alebo vypnutých svetlách.
Ahoj. No nepíšu, protože to nevím. Jezdím stále s rozsvícenými světly, takže nevím, jestli to na to má vliv. Těsnění pod karbec říkáš... zkontroluju.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky se mrkni na těsnost sání, u hlavy a pod karburátorem.
Snad to něco dá
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě to dělá to samý,mam motor (149.C2.046).Z malých otáček to nechcípne a z velkých skoro pokaždý.Neví někdo co to může dělat?
Mám stejný motor jako ty, a dělalal to Lambda sonda. Byla už tak naběhaná, že nestihla včas zareagovat v malých otáškách a chcípalo to na každé křižovatce.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám stejný motor jako ty, a dělalal to Lambda sonda. Byla už tak naběhaná, že nestihla včas zareagovat v malých otáškách a chcípalo to na každé křižovatce.
Dík moc, zkusim ji vyměnit a uvidim.
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6 i.e. S.W.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.