Chcípání při pádu z vysokých otáček

Více
17 roků 9 měsíců zpět #1 od Předseda
Když vytočím motor, nebo prostě jedu rychle, a vyřadím, motor spadne rychle z vysokých otáček na volnoběžné a přitom se často stane, že chcípne. Přitom když ubírám záběr postupně, zpomaluju přes kvalty a vyřadím až když jsou otáčky malé, normálně se na volnoběhu udrží. Je to nepříjemné, když třeba dojíždím k semaforu, jedu na čtyrku 60 a chci dojet k červené, musím podřazovat a podřazovat, nemůžu dojet na volnoběh. Dělá to i při zahřátém motoru v létě. Co by to mohlo být? Volnoběžná tryska nebo co? Dělá to často, ale ne vždycky.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #2 od Scarto
na 1.6 tempre mi to delalo to samy a byli v haji svicky..vymenil a uz je to pohoda..zkus je omrknout

Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #3 od Předseda
No, svíčky jsou tam mezitím měněný, nemá to vliv. Možná mě ještě napadlo dobíjení, viz téma alternátor, který popisuju jinde :roll:

To auto je záhadný jak hrad v Karpatech...

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #4 od tommy
pišes,že maš karburator tak predpokladam,že tam bude neco jako spinač volnobehu,zkontroluj kontakt


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #5 od Předseda

pišes,že maš karburator tak predpokladam,že tam bude neco jako spinač volnobehu,zkontroluj kontakt


Ten karburátor je mechanickej, má i ruční sytič. Myslím, že tam žádný dráty nevedou, ale podívám se.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #6 od Jozef
Ja mám síce 1,6 ale rovnako karburátor. V prvom rade môže byť problém v netesnosti celého systému sania. Ja som menil tesnenie pod karburátor (bolo úplne rozpadnuté), kde chytalo falošný vzduch a voľnobežné otáčky "tancovali". Ďalej môže byť problém v podtlakových hadičkách.
Nepíšeš, či motor zhasína pri zapnutých alebo vypnutých svetlách.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #7 od Předseda

Ja mám síce 1,6 ale rovnako karburátor. V prvom rade môže byť problém v netesnosti celého systému sania. Ja som menil tesnenie pod karburátor (bolo úplne rozpadnuté), kde chytalo falošný vzduch a voľnobežné otáčky "tancovali". Ďalej môže byť problém v podtlakových hadičkách.
Nepíšeš, či motor zhasína pri zapnutých alebo vypnutých svetlách.


Ahoj. No nepíšu, protože to nevím. Jezdím stále s rozsvícenými světly, takže nevím, jestli to na to má vliv. Těsnění pod karbec říkáš... zkontroluju.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #8 od Jozef
Keď mám zapnuté svetlá, tak otáčky sú okolo 100/min. nižšie. Alternátor nestíha vyrábať energiu. Akonáhle svetlá vypnem, otáčky sú v norme. Ak má motor vstrekovanie, vtedy nehrá úlohu či sú svetlá zapnuté alebo vypnuté, všetko riadi riadiaca jednotka vstrekovania. Bohužiaľ karburátor to nedokáže.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #9 od ToLa
Po tom co jsem si nehcal namontovat LPG, mě přesně toto dělá u 2.0ie když jedu na LPG, z vysokých ot. to občas chcípne a znízkých to nedělá, ale elektriky mě přijde že je málo, světla kolem těch 800-900 moc nesvítěj, rozvicejí se pořádně kolem 1000-1100, takže by to mohlo být taky nedostatkem proudu i u vstřikovací verze....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #10 od petr1978
Když tonejsou svíčky, můžou to být ještě kabely nebo víko rozdělovae.
Taky se mrkni na těsnost sání, u hlavy a pod karburátorem.
Snad to něco dá:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #11 od Jaroslav Motl
Mě to dělá to samý,mam motor (149.C2.046).Z malých otáček to nechcípne a z velkých skoro pokaždý.Neví někdo co to může dělat?

Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #12 od petr1978

Mě to dělá to samý,mam motor (149.C2.046).Z malých otáček to nechcípne a z velkých skoro pokaždý.Neví někdo co to může dělat?


Mám stejný motor jako ty, a dělalal to Lambda sonda. Byla už tak naběhaná, že nestihla včas zareagovat v malých otáškách a chcípalo to na každé křižovatce.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #13 od Jaroslav Motl

Mám stejný motor jako ty, a dělalal to Lambda sonda. Byla už tak naběhaná, že nestihla včas zareagovat v malých otáškách a chcípalo to na každé křižovatce.


Dík moc, zkusim ji vyměnit a uvidim.

Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #14 od AEndy
Odpověděl AEndy pro téma chcípání
měl sem na tempřici podobnej problém, když sem jel chvíli po rychlejší komunikaci a pak sem vyřadil, měla snahu chcípnout, ale když sem jí protáhnul do otáček, všechno bylo v pohodě. byl to zanesenej EGR ventil. když budeš chtít vědět víc, tak se ozvi

Tempra 1.6 i.e. S.W.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.465 sekund
Powered by Kunena fórum