2,0 e.i. 8V ==LPG==
Méně
Více
- Příspěvky: 706
17 roků 9 měsíců zpět #16
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: 2,0 e.i. 8V ==LPG==
ten co je na te hadici ti slouzi k pridani bohatosti smesi.kdyz to pritahnes tak to pojede hur,ale za min
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
17 roků 9 měsíců zpět #17
od scoty-granturismo
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Odpověděl scoty-granturismo pro téma Re: 2,0 e.i. 8V ==LPG==
OK ,jasná dik moc už viem bol som na kontrole u technika a už mam okej len myslím že musím viac vytačať motor cca na 1500ot ked sa rozbieham asi moc vzduchu,,,,či nie???
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.615 sekund