Krokový motorek - oprava, vliv na spotřebu
Dál mě napadla jedna věc u které bych potřeboval, aby mi ji někdo buď potvrdil, nebo vyvrátil. Už dlouho se potýkám se zvýšenou spotřebou (cca 11-13 l). Napadlo mě, že by to mohlo být tím motorkem. Někde jsem se dočetl, že motorek dá ŘJ při jízdě signál, že je povolený plyn, auto začne brzdit motorem a ŘJ odpojí palivo. Je možné, že by tento signál do ŘJ nedošel, ta by palivo neodpojila a tím pádem by byla vysoká spotřeba? Na druhou stranu se mi zdá, že motor brzdí motorem dobře.
Díky za odpovědi
Tipo 1.4 i.e 160.A1.046, rv 1992, koupeno v ČR, najeto přes 240tis. km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1,4i/51kW, (160A1046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teď nevím spojí nebo rozpojí obvod.Musí tam být změna při měření multimetrem,když zatlačíš a pustíš ten klobouček.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam dotaz rozbiral nekdo s vas krokomotor od motoru jaky mam ja?
jde mi o to ze nevim kam patri ta tensi pruzinka....Kdy jsem rozebral motorek obe bzly u sebe ,nemate nekdo schema jak taky kmotorek vypada?
TEMPRA 2.0 ie DOHC 8V
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkoušel jsem to nastartovat tak, že si tam není kontakt (ŘJ si myslí, že je plyn sešlápnutý). Má to dost vyskoký volnoběh a pořád pomalu stoupá. To je dost dívný a blbě se s tím jede, protože to i na volnoběh jede dost rychle. Čím dýl to vrčelo, tím ještě víc ty otáčky soupaly, takže jsem to za chvilku musel zhasnout. To je docela divný.
Pak jsem zkusil ty kontakty spojit tak, aby si ŘJ myslela, že je plyn puštěný (nesešlápnutý). V tomto případě to volnoběh drželo krásně, ale jakmile jsem přidal plyn, tak to začalo tak zhruba v 1s intervalech přerušovat palivo. Myslím, že to je právě to, že si ŘJ myslela, že zrovna brzdím motorem a vypínala palivo.
Teď jen přemýšlím, jestli by ten kontakt nešel nějak opravit, nebo nahradit jiným spínačem. Kvůli jednomu malému plíšku jinak budu muset vysolit přes tři tisíce
Tipo 1.4 i.e 160.A1.046, rv 1992, koupeno v ČR, najeto přes 240tis. km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ahoj,jeste zhanis ten krokovy motorek?jestli ano pis,volej 774 501070,nejak se dohodnem.Tak dneska jsem ten motorek rozebral ještě jednou a pořádne a našel jsem závadu. Motorek samotný se zdá v pohodě, ale nefunguje ten spínač, který dává signál, že plyn není sešlápnutý. Takové hřídelky se mají dotýkat dva napružené plíšky, které předají ten signál od spínače, ale jeden ten plíšek jsem měl ulomený.
Zkoušel jsem to nastartovat tak, že si tam není kontakt (ŘJ si myslí, že je plyn sešlápnutý). Má to dost vyskoký volnoběh a pořád pomalu stoupá. To je dost dívný a blbě se s tím jede, protože to i na volnoběh jede dost rychle. Čím dýl to vrčelo, tím ještě víc ty otáčky soupaly, takže jsem to za chvilku musel zhasnout. To je docela divný.
Pak jsem zkusil ty kontakty spojit tak, aby si ŘJ myslela, že je plyn puštěný (nesešlápnutý). V tomto případě to volnoběh drželo krásně, ale jakmile jsem přidal plyn, tak to začalo tak zhruba v 1s intervalech přerušovat palivo. Myslím, že to je právě to, že si ŘJ myslela, že zrovna brzdím motorem a vypínala palivo.
Teď jen přemýšlím, jestli by ten kontakt nešel nějak opravit, nebo nahradit jiným spínačem. Kvůli jednomu malému plíšku jinak budu muset vysolit přes tři tisíce
tel.774 501070
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ahoj,jeste zhanis ten krokovy motorek?jestli ano pis,volej 774 501070,nejak se dohodnem.Tak dneska jsem ten motorek rozebral ještě jednou a pořádne a našel jsem závadu. Motorek samotný se zdá v pohodě, ale nefunguje ten spínač, který dává signál, že plyn není sešlápnutý. Takové hřídelky se mají dotýkat dva napružené plíšky, které předají ten signál od spínače, ale jeden ten plíšek jsem měl ulomený.
Zkoušel jsem to nastartovat tak, že si tam není kontakt (ŘJ si myslí, že je plyn sešlápnutý). Má to dost vyskoký volnoběh a pořád pomalu stoupá. To je dost dívný a blbě se s tím jede, protože to i na volnoběh jede dost rychle. Čím dýl to vrčelo, tím ještě víc ty otáčky soupaly, takže jsem to za chvilku musel zhasnout. To je docela divný.
Pak jsem zkusil ty kontakty spojit tak, aby si ŘJ myslela, že je plyn puštěný (nesešlápnutý). V tomto případě to volnoběh drželo krásně, ale jakmile jsem přidal plyn, tak to začalo tak zhruba v 1s intervalech přerušovat palivo. Myslím, že to je právě to, že si ŘJ myslela, že zrovna brzdím motorem a vypínala palivo.
Teď jen přemýšlím, jestli by ten kontakt nešel nějak opravit, nebo nahradit jiným spínačem. Kvůli jednomu malému plíšku jinak budu muset vysolit přes tři tisíce
Díky, už jsem ho koupil na vrakovišti za 500. A mělo to veliký vliv na spotřebu, vyplatilo se to. Ale díky za nabídku.
Tipo 1.4 i.e 160.A1.046, rv 1992, koupeno v ČR, najeto přes 240tis. km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.