1.6 DGT DOHC škube
DÁ SE NĚKDE SEHNAT POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY ???
Nebo aspoň vyčistit nebo změřit??
Díky za rady.
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj chlapi, 1.6 Dohc škube a moc nejede.Při málo plynu se i trochu dusí malinko přidám a už se nedusí. Konektory; elektrika; kostry a samodiagnostika - OK.
DÁ SE NĚKDE SEHNAT POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY ???
Nebo aspoň vyčistit nebo změřit??
Díky za rady.
lambda
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyz se to tak projevuje, musi se Ti rozsvitit kontrolka vstriku ne?Ahoj chlapi, 1.6 Dohc škube a moc nejede.Při málo plynu se i trochu dusí malinko přidám a už se nedusí. Konektory; elektrika; kostry a samodiagnostika - OK.
DÁ SE NĚKDE SEHNAT POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY ???
Nebo aspoň vyčistit nebo změřit??
Díky za rady.
Jinak souhlasim s Honzou, muze to byt i lambda, podobne se mi taky tak projevovala.
Co se tyce toho mereni, da se to merit, kdyz propojujes jednotlive pin mezi sebou a pri zmene uhlu se musi menit i odpor (zkus 1-2 a 2-3).
Jo a jeste jedna vec. Ten potak muzes sehnat i z OPEL Kadett.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten poťák se asi nedá štelovat že? Mám za to že má pevnou polohu....
Nevíte někdo jaký přibližný hodnoty na poťáku naměřit?
Co může taková sranda stát?
Díky.
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten potak je napojen na takovem mechanismu a na druhe strane je sroubek dorazu. Tim se nastavit klapka. Podivej se do galerie, dal jsem tam par fotek se vstrikovaci jednotkou a popisem.No lambáda je v pořádku - měřeno. Ale právě že to dělá v určitý nízký poloze plynu. Kontrolka nikdy ani neblikla.(apropos kontrola lambdy je taky zahrnutá v samodiagnostice - takže když by odešla měla by se rozsvítit kontrolka vstřiku ne?)
Ten poťák se asi nedá štelovat že? Mám za to že má pevnou polohu....
Nevíte někdo jaký přibližný hodnoty na poťáku naměřit?
Co může taková sranda stát?
Díky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky si myslím, že tvůj problém je lambda.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na emisich Ti to zmeri spolehlive, tam vidi, jakou ma odezvu, a zda je v poradku.Lambdu neproměříš samodiagnostikou. Dokud ti neklekne úplně, tak ti jednotka ani nevyhodí chybu.
Taky si myslím, že tvůj problém je lambda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Keď som išiel do kopca a pridal plyn, auto sa začalo dusiť, motor triasť a vôbec neťahal. Problém som vyriešil výmenou všetkých podtlakových hadičiek a skús sa pozrieť aj k snímaču tlaku (nadmorskej výšky). Ja som ho mal od Forda a je v pravom rohu pod čelným sklom v smere jazdy.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyz se to tak projevuje, musi se Ti rozsvitit kontrolka vstriku ne?Ahoj chlapi, 1.6 Dohc škube a moc nejede.Při málo plynu se i trochu dusí malinko přidám a už se nedusí. Konektory; elektrika; kostry a samodiagnostika - OK.
DÁ SE NĚKDE SEHNAT POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY ???
Nebo aspoň vyčistit nebo změřit??
Díky za rady.
Jinak souhlasim s Honzou, muze to byt i lambda, podobne se mi taky tak projevovala.
Co se tyce toho mereni, da se to merit, kdyz propojujes jednotlive pin mezi sebou a pri zmene uhlu se musi menit i odpor (zkus 1-2 a 2-3).
Jo a jeste jedna vec. Ten potak muzes sehnat i z OPEL Kadett.
Zdravim, ten poťák klapky u toho Kadetta sedí na Tipo 1.6 DOHC aniž by se muselo něco upravovat?
FIAT TIPO 1.6 DGT i.e. (149.C2.046) , 66kW
r.v.1989, najeto přes 200 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Toto nemam fyzicky zjistene, ale predpokladam, ze by to mohlo jit - cele vstrikovani je prevzato z GM. Podivej se do galerie na fotky strikacky . je tam i popis co je co (ukladal jsem to tam), pokud nevis co je ktery dil.Kdyz se to tak projevuje, musi se Ti rozsvitit kontrolka vstriku ne?Ahoj chlapi, 1.6 Dohc škube a moc nejede.Při málo plynu se i trochu dusí malinko přidám a už se nedusí. Konektory; elektrika; kostry a samodiagnostika - OK.
DÁ SE NĚKDE SEHNAT POTENCIOMETR ŠKRTÍCÍ KLAPKY ???
Nebo aspoň vyčistit nebo změřit??
Díky za rady.
Jinak souhlasim s Honzou, muze to byt i lambda, podobne se mi taky tak projevovala.
Co se tyce toho mereni, da se to merit, kdyz propojujes jednotlive pin mezi sebou a pri zmene uhlu se musi menit i odpor (zkus 1-2 a 2-3).
Jo a jeste jedna vec. Ten potak muzes sehnat i z OPEL Kadett.
Zdravim, ten poťák klapky u toho Kadetta sedí na Tipo 1.6 DOHC aniž by se muselo něco upravovat?
Je to ulozeno TADY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na emisich Ti to zmeri spolehlive, tam vidi, jakou ma odezvu, a zda je v poradku.Lambdu neproměříš samodiagnostikou. Dokud ti neklekne úplně, tak ti jednotka ani nevyhodí chybu.
Taky si myslím, že tvůj problém je lambda.
To je pravda, tayk jezdím na emise pro kontrolu Lambdy:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.