koupit Tipo 1,8i.e ?
- User_69
- Autor tématu
Chtěl bych vědět jak je to se spolehlivostí/ poruchovostí motoru 1,8 a také jestli někdo z vás neví v jaké výbavě se Tipa s tímto motorem dělaly? Hlavně mě zajímá jestli bylo pro tyto motory montované ABS a Airbag jako standart
Dík
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spíš si ymslím že se zde ptá an 1.8 8v - velká výhoda oproti 23 l motrům je ta, že maj nižší sazbu povinnýho ručení , výkonově je na tom ten silnější 1.8 8v motor podobně jako 2.0 8v a i podobně jede (107 vs 113PS) ten slabej 1.8 8v má 90PS a jede spíš jako 1.6 DOHC (taky 90PS) - všechny tyhle motory maj společnej základ, jediný v čem se lišej je zdvih klikovky a ojnice
laik, pokud je zvedlá kapota nepozná mezi těmito motry rozdíl, co s etýče spolehlivosti- motory 1.8 a 2.0 at už 16v nebo 8v maj jendu slabinu- olejovou pumpu, takže většinou odejdou na vačkách, protože to málo amzalo, jsou i extrémy kdy ryhcle polepenej motor vylítal i na spodky, ale ten spodek motoru je dobrej a seriová klika snese hodně- je totiž kovaná a je společná i pro turbomotory na tomto základu-jediny co se nedoporučuje ji přebrušovat- je totiž nitridovaná a po přebroušení odstraníš nitirdovanou vrstvu
elektronika motoru je podobná jako na 2.0 8v/16v - zatím se mi nestalo že bych nenastartoval na jednu z jednotek z aut 1.8 8v až 2.0 16v, to samý čidla- jsou stejný , možná akorát vstřiky jsou jiný (no spíš určitě..)
co se týče výbavy- krom prvních 1.4 jsme s ezatím nesetkal s tipem co yb mělo kličky na okna, takže minimálně ve výbavě očekávej:
elektrický šíbr
elektricky ovládaný okbna
možná elektricky ovládaný zrcátka(to nevím jestli je standart u GT)
pokud auto bude mít klimu tak šíbr nebude o kůži pochybuju...
plná výbava vypadá trochu jinak než u sedicivalvole standart(vše v el. recaro sedčky a momo volant + pár budíků navíc..) - kůže , klima, vše v elektrice, centrál na DO a alarm-to mam něpř. já v mým tipku už z fabriky...
abs a airbag maj tipa po r 93.. spíš kolem toho 94roku a novější
co se týče brzd- 1.8 8v - první model maj vepředu plný kotouče 257/11mm (2.0 8v 257/22mm) na zadku maj bubny (1.4 a 1.6 , možná 1.7d má buben pr. 180mm 1.8 8v a 1.9TD má větší , tuším 220mm)
jak to je s předkem u novějších aut nevím, ale ty dutý kotouče jsou lepší teda) auta s ABS maj automaticky vzadu kotouče, pokud jde o nějaký lego, nebo zvláštní verzi tak tam taky je kotouč- průměry se dělali 2 -227mm pro auta 1.8 a 2.0 8vbez ABS a 240mm pro auta s ABS a 16v..já mam např na zakdu záhadným způsobem 240 kotouč a to mam 2.0 8..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
pozor 1.8 16v je motor, kterej s evyráběl pouze první 2-3 roky výroby tipa (tj do roku 91) kdy ho pak anhradil 2.0 16v
spíš si ymslím že se zde ptá an 1.8 8v - velká výhoda oproti 23 l motrům je ta, že maj nižší sazbu povinnýho ručení , výkonově je na tom ten silnější 1.8 8v motor podobně jako 2.0 8v a i podobně jede (107 vs 113PS) ten slabej 1.8 8v má 90PS a jede spíš jako 1.6 DOHC (taky 90PS) - všechny tyhle motory maj společnej základ, jediný v čem se lišej je zdvih klikovky a ojnice
laik, pokud je zvedlá kapota nepozná mezi těmito motry rozdíl, co s etýče spolehlivosti- motory 1.8 a 2.0 at už 16v nebo 8v maj jendu slabinu- olejovou pumpu, takže většinou odejdou na vačkách, protože to málo amzalo, jsou i extrémy kdy ryhcle polepenej motor vylítal i na spodky, ale ten spodek motoru je dobrej a seriová klika snese hodně- je totiž kovaná a je společná i pro turbomotory na tomto základu-jediny co se nedoporučuje ji přebrušovat- je totiž nitridovaná a po přebroušení odstraníš nitirdovanou vrstvu
elektronika motoru je podobná jako na 2.0 8v/16v - zatím se mi nestalo že bych nenastartoval na jednu z jednotek z aut 1.8 8v až 2.0 16v, to samý čidla- jsou stejný , možná akorát vstřiky jsou jiný (no spíš určitě..)
co se týče výbavy- krom prvních 1.4 jsme s ezatím nesetkal s tipem co yb mělo kličky na okna, takže minimálně ve výbavě očekávej:
elektrický šíbr
elektricky ovládaný okbna
možná elektricky ovládaný zrcátka(to nevím jestli je standart u GT)
pokud auto bude mít klimu tak šíbr nebude o kůži pochybuju...
plná výbava vypadá trochu jinak než u sedicivalvole standart(vše v el. recaro sedčky a momo volant + pár budíků navíc..) - kůže , klima, vše v elektrice, centrál na DO a alarm-to mam něpř. já v mým tipku už z fabriky...
abs a airbag maj tipa po r 93.. spíš kolem toho 94roku a novější
co se týče brzd- 1.8 8v - první model maj vepředu plný kotouče 257/11mm (2.0 8v 257/22mm) na zadku maj bubny (1.4 a 1.6 , možná 1.7d má buben pr. 180mm 1.8 8v a 1.9TD má větší , tuším 220mm)
jak to je s předkem u novějších aut nevím, ale ty dutý kotouče jsou lepší teda) auta s ABS maj automaticky vzadu kotouče, pokud jde o nějaký lego, nebo zvláštní verzi tak tam taky je kotouč- průměry se dělali 2 -227mm pro auta 1.8 a 2.0 8vbez ABS a 240mm pro auta s ABS a 16v..já mam např na zakdu záhadným způsobem 240 kotouč a to mam 2.0 8..
Ja som mal na mojom Tipe 1.8 16V (SEDICIVALVOE) Recara, Momo volant ten som mal na kazdych, klimu, central aj na DO a aj alarm ale ten nefungoval. Ale jedine co som nemal je tych par budikov na viac. Co sa tam davalo??? Teraz mam 2.0 16V a tam mam taku istu pristrojovku co tam je este naviac tie budiky?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sedicivalvole z talianciny znamena sestnactventil. boli takto oznacovane modely 2.0 16v. ostatne 16v boli granturisma.tak co teza znamená sedicivalvole ? pořák jsem to nikde nevyštudoval . může mi to někdo popsat ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sedicivalvole z talianciny znamena sestnactventil. boli takto oznacovane modely 2.0 16v. ostatne 16v boli granturisma.tak co teza znamená sedicivalvole ? pořák jsem to nikde nevyštudoval . může mi to někdo popsat ?
no nevím nevím
moje tipo má přesný označení 2.0 ie GT (grandturismo) a to mam jen 8v.. GT byli i turbodiesly...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
ja som tym myslel to ze sedicivalvole bol oznaceny iba model 2.0. 16v a ze 1.8 16v nebol oznaceny ako sedici ale ako gt.. asi tak
Neviem aj v papieroch a tie boli original bolo sedicivalvoe a inak aj na zadnych dverach bola ta lista nezdala sa mi menena ani motor sa mi nezdal meneny ... Takze som to vzdy bral ze som mal 1.8 16V a kedze mal vsade sedici tak preto to nazyvam. Len neviem ked som mal vsetko co popisal tu kolega ale mal som take iste budiky ako mam teraz bola to plna vybava ci nie a co bolo na tych budikoch este navyse ked som nemal plnu vybavu?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
- Autor tématu
Toď vše.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.