Nespíná ventilátor - aneb vaříme si s Fiatem

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od Tom99cz
Přestal mi spínat ventilátor na dochlazení chladiče. Mým postupem - odpojím konektor od termospínače a propojím drátem - točí se to = závada není ve ventilátoru ale v termospínači.
Dobrá. Termospínač jsem vyměnil za nový a nic. Žádná změna.
Poradí mi někdo co by to mohlo být?

Tempra 1.8ie SW, r.v.96

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od MagicMisel
Fakt to vari?bubla voda?me se stalo to že me teplota ukazovala 120,130 stupnu a motor nevaril§proste to spatne ukazuje !a nebo mas spatnej termostat a vari ti to jen v jednom okruhu a v chladici ne!sahni na chladic jakou ma teplotu a uvidíš!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od čenda
Kontrolní otázka - je v chladiči dost vody?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od temprař
Tak za prvý bych potřeboval vědět jaký typ přístrojovky máš.
Esi máš digital nebo analog. Ale dle mne je ten princip snímání uplně stejnej.
Já měl u 2.0 vyveden takový konektror z drátkem - přesně byl umístěn mezi druhým a třetím válcem na motoru a z něj vedl drátek do přístrojovky - u mne DGT.
Mrkni na odkaz pro větší pochopení:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=904
ten červený kryt - to je ono. Když sem jel z normálně zahřátým motorem tak ta teplota byla i 150 st. Bylo to tím,že ten drátek byl zkratován o motor - takže to bylo krátké spojení a ukazovalo to max. teplotu.
Poradím Ti následovně : Celou délku toho vodiče až po konec - kam to samozřejmě půjde - v motorovém prostoru - omotej izolačkou a uvidíš. Mne a Míšovi Slámovi - MagicMisel - to pomohlo. Držím Ti palečky.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #5 od Tomas-Oaza
zkus treba rele ktery ti spina ten ventilator,protoze pokud se toci tak to bude nekde v privodu. me nesel takhle ventilator kdyz mel seopnout s klimou,byli speceny kontakty v relatku

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #6 od IceTipo
a nevim ale skus kouknout aj na pojistky taky mohou byt jednou z pricin

2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #7 od petr1978
No, vídím to na vadný termostat. Když nefunguje termostat, vaří tí motor. Je to tím že se ti neotevře velký chladící okruh. Tím že se ti neotevře velký chladící okruh nedostane se teplá voda do chladiše. To se ti ani nezahřeje ten spínač ventilátoru a ventilátor se netočí.
Mám pocit, že ten spínač co jsi vyměnil byl OK a měnil jsi zbytečně.
Můžeš ho vyzkoušet tak že ho prostě uaříš v konvici a měříš odpor. Při varu by měl teoreticky mít nulový odpor a před tím celou dobu maximální.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #8 od Tom99cz
No, začalo to takhle: Stojím u auta se známým, že prohodíme pár slov a auto jsem nechal běžet na volnoběh. Nějak jsme se zakecali a on na mně - hele, kouří se ti z pod kapoty! Z palubky se pak hned začlo ozývat pípání, vidím jak teče pod autem voda - skáču rychle dovnotř a vypínám motor. Teploměr ukazuje maximum (mám digitál).
Samozřejmě, že přímo nevaří voda. Jenom se vždycky natlakuje systém tak, že to skončí "odfouknutím" cca 1,5 litru kapaliny ven přes víčko expanzky :(

Pojistky jsem zkontroloval jako první - OK
Hladina kapaliny - OK
Termostat otvírá (chladič je krásně horkej nahoře i dole, tzn. termostat - OK
Když odpojím konektor od termospínače a spojím kontakty co má sepnout termospínač tak se ventilátor rozjede a to na obě rychlosti (mám třípól). Pěkně cvakne relátko a ventilátor se rozjede na jakoukoliv rychlost. Když zapnu klimu, tak ta si taky zapne ventilátor. Tzn. ventilátor - OK

Může to být jenom tím, že někde je v chladícím systému trochu vzduchu? Nebo co jiného?

Tempra 1.8ie SW, r.v.96

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od Tomas-Oaza
tak to zkus odvzdusnit,jestli tam neni vzduch,a v horsim pripade ti mohlo fouknout tesneni pokud ti to tlakuje

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od Honza
no třípolovej spínač- to máš klimu ne? protože 3 polovej spínač (2rychlostní větrák) maj akorát TD motory a tipa s klimou.. já to mam taky.. od tý doby co mi enfunguje klima (netěsnej systém) tak nespíná ani větrák přes čidlo, i když je vše ok- to jakou rychlost větráku to má zapnout řídí totiž u aut s klimou ŘJ... jak nejd eklima nejd evětrák

vyřešil sjme to jendoduše- paralelně k drátům od čidla jsme dal další dva dráty a těma si růčo spínám větrák, když potřebuju...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od Dresik
na deltě nuově 1.6 mám také 3 polohový a klimu nemám.. teda měl tam být...teď mám jen dvou...

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #12 od petr1978
Tak tedy zkontroluj jestli ti jde vůbec elektřina do toho čidla na chladiči.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #13 od Tom99cz
Vyřešeno. :D
Po řádném odvzdušnění klesla hladina natolik, že se po značku vešlo ještě cca 0,8 litru kapaliny!!
Každopádně díky za podněty - když nepomůžou, tak se člověk poučí o spoustě jinejch věcí, co by jinak marně hledal. Díky!

Tempra 1.8ie SW, r.v.96

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.044 sekund
Powered by Kunena fórum