2.0 8V

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od Kenny
2.0 8V vytvořil uživatel Kenny
Čau kluci,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte,na jaký moment se utahuje hlava motoru u 2.0 8V a v jakém pořadí ty šrouby.Díky moc

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 2.0 8V

Čau kluci,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte,na jaký moment se utahuje hlava motoru u 2.0 8V a v jakém pořadí ty šrouby.Díky moc


hlava tuším že 90Nm, a pak ještě postupně všechny šrouby 2x o 90° ..s tím že s eutahuje od prostředních šroubů ke krajním a ještě k tomu křížem

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Dobře,díky moc :god:

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Ještě jsem se chtěl zeptat.Olej vypouštět nemusím,jen vodu,že?A na kolika šroubech ta hlava drží?Díky

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: 2.0 8V
šroubů je asi 10..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: 2.0 8V
tak jsem se kouknul a je to uatazeny na 40 nm a potom jeste pootocit o 90 st

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Díky moc,nevíte jak dlouho to tak zabere?

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #8 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: 2.0 8V
co jako mas na mysli jak dlouho zabere? sundat hlavu a nebi ji nasadit :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #9 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Sundat,vyměnit těsnění, nasadit

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #10 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: 2.0 8V
no mylsim ze za odpoledne to zvladnes,ty ses sikovnej. ale ja osobne bych nechal udelat tlak brus kdyz bych sundal hlavu,nemusi ti totiz potom sednout,bude urcite trochu prohla po predchozim utazeni a povoleni.tak abys to nedelal druhej den znova

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Chtěl jsem se zeptat,jestli z pohledu proti motoru(když otevřu kapotu) je potřeba povolit nějaký šrouby,aby ta hlava šla sundat?Díky

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: 2.0 8V
no určitě musíš sundat svody..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: 2.0 8V
Pokud nebudeš srovnávat hlavu, tak nemusíš sundávat svody. Utahovací momenty a postup dotahovaní by měl být přímo na obalu těsnění. Kdyby to tam nebylo, tak to většinou bývá: Dotáhnout na 20 N.m, Pak povolíš o 90°, znovu dotáhneš na 40 N.m. Pak už jen dotahuješ včechny šrouby o 90° a pak ještě jednou. Šrouby se dotahují od středu hlavy a pak ještě do kříže. Je to proto, aby se ti hlava nepokroutila. Demontáž dělej stejnám způsobem, nesmíš povolit šroub najedno. Povluj stejně od středu a do kříže. Rovinnost hlavy poznáš jednoduše na ocelovém pravítku a měrkách. Přiložíš pravitko do kříže přes rohy hlav a zkoušíš spárovou měrkou. Nesmí ti vlézt víc než 0.1mm. Zbytečně nesundávej víc než musíš, těsnění je ukrutně drahé. Pod sání a pod výfuk tak 500 kč. Taky nezapmeň očistit šrouby a lehce je namzat olejem před montáží. Jinak by se ti mohlo stát, že šroub zalomíš. Taky očisti díry pro šrouby a eventuelně odsaj nečistoty co se ti dostanou do díry při demntáži.
Na to všechno by ti měl stačit den když jsi zručná a dva když je to s tebou horší :) Snaž se dodržovat tento postup, jinak se ti může stát že utrhneš šroub při dotahování, nebo až při provozu.
Tak snad ti totrochu pomůže.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od Kenny
Odpověděl Kenny pro téma Re: 2.0 8V
Díky,ale mě spíš zajímalo,jaký všechny píčoviny se musej sundat,aby ta hlava šla dolů?Díky

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: 2.0 8V
Taky pak musis spravne nastavit rozvody! Nez to zacnes rozebirat, tak si nastav motor na rysky :wink: To same, nez zacnes utahovat hlavu, tak musis mit motor na ryskach, aby se ti nestalo, ze pist bude v horni uvrati a ventil na max otevrenej..
Pokud budes nechavat prebruosit hlavu, tak ji budes muset odstrojit a pak sestelovat ventily (popripade je i zalapovat)..
Je to dost prace a malo kdo si to dokaze predstavit.. :idea:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.467 sekund
Powered by Kunena fórum