NGK vs. BOSCH

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od michal_tipar
NGK vs. BOSCH vytvořil uživatel michal_tipar
jsou lepší svíčky NGK nebo BOSCH - myslím tím obyč ne nějaké extra speciální. Srovnatelná třída...
WR7DC nebo (ted nemůžu najít adekvátní typ od NGK :? )

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Čoveče jedou sem taky tahle kupovat svíčky a říkal sem že chci NGKčka, prodejce mi říká (fakt s důvěrným a znaleckým pohledem ve tváři),,nedáme tam radši Bošky,,? poslech sem stály asi 600,. ale nemohl sem si stěžovat!!

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: NGK vs. BOSCH
pouzivame ngk do zavodnych motorov a mal som ich aj v tipo. su to bcpr7es ale ak sa raz zanesu, koniec... su spolahlive asi len na zavody. vymenil som ich za bpr6es a tie som mal asi tri mesiace. nakoniec som kupil bosch platinum a celkom v pohode... rozdiel? neviem posudit ale asi bosch bude v tomto pripade lepsi...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #4 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Jde o názor, zkušenosti a hlavně člověk neví co bude tvému motoru ..chutnat,,!

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #5 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: NGK vs. BOSCH
jedno mu chutna urcite. strasna spusta benzinu :P

inak bola tu aj diskusia o sportovych svieckach, mrknite tam je tam tiez dost dolezitych info pri vybere sviecok 8)

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #6 od nuni
Odpověděl nuni pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Dal jsem úplně nové NGK podle tabulek a jel jsem s Tipem na počítač.Musel jsem je dát pryč,protože výkon byl o hodně nižší než při starých svíčkách a potom při nových boschkách.Ten chlapík u kterého jsem byl dělá i závodní auta a NGK mi doporučil jen na dlouhé cesty,nebo větší zatěžování motoru.Pro běžný provoz nejsou moc vhodné,mají malý teplotní rozsah.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Tak to já mám dobré zkušenosti s NGK. Sice jsem musel rochu zvětšit odtrh na 1mm, upravit předstih, ale pak to šlape :) Spotřeba zneelně klesla oproti Brisku i Bosch. :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 4 měsíců zpět #8 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma BRISK
Ja som dal do vsetkych aut BRIS a do Tipa mi to vyslo tiez. Mam tam BRISK bezkontaktove sviecky a ide vsetko super ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #9 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: NGK vs. BOSCH
asi jak u kteryho auta. toyota mi na bosch nechtel za tepla startovat, na NGK to bylo uplne neco jinyho,bohuzel i cenove.(je to sice uz 8 let)
ted jsem dal do delty nejaky densa a zatim v pohode. akorat sem se divil ze do ni pisou 3 bod

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Ve finále jsem koupil BERUšky, tak jsem zvědavej ještě je mám na palubce, snad je do konce týdne zvládnu namontovat...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: NGK vs. BOSCH

Ve finále jsem koupil BERUšky, tak jsem zvědavej ještě je mám na palubce, snad je do konce týdne zvládnu namontovat...


Tak se potom pochlub, ja běhají :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Už jsem měl v autě asi 5 druhů svíček, a pokaždé jsem musel lehce upravit předstih aby to jelo.
To jen taková zkušenost do placu :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: NGK vs. BOSCH

Už jsem měl v autě asi 5 druhů svíček, a pokaždé jsem musel lehce upravit předstih aby to jelo.
To jen taková zkušenost do placu :)



ako vravíš- tiež som si na všetkých sviečkach odtrh nastavoval sám 8)

a najlepšiu skúsenosť mám s BRIKS-kami

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: NGK vs. BOSCH
mam NGK V-Power, šlape v pohodě, ale přesněji těžko říct, jsou to první svíčky co jsem tam dal

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od Repi
Odpověděl Repi pro téma Re: NGK vs. BOSCH
Já měl před tím Hyundaie kde je použitý motor z Mitsubishi tak jsem vždy sázel na Japonské NGK a nikdy jsem neprohloupil. Jinak s odtrhem bych si asi moc nehrál oni to maj kuci japonský asi docela dobře spočítaný. U fiata jsem zatím svíčky neřešil a až budu tak těžko říct jak se zachovám NGK mne nikdy nazazlobily a výkon byl v poho, ale Bosch je taky velice schopný výrobce tak těžko říct, navíc si myslím, že zapalování je od Bosche tak by mohly možná sedět Fiatu líp. Jen bych moc nevsázel na více kontaktové svíčky ono na ně musí být totiž to zapalování stavěné jinak jsou spíš ke škodě než užitku. měly by vlastně plnit tu funkci že zapálí směs na místě kde je to nejideálnější, ale jelikož jiskry z různých kontaktů můžou mít od sebe rozestup cca 1 až 2 mm. a vlastně postačí když jeden kontakt bude o nějakou tu setinu blíže k elektrodě a bude asi jiskřit jen ten tak v tom moc velký prospěch nevidím :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.722 sekund
Powered by Kunena fórum