motor 1.4ie
- vilímek petr
- Autor tématu
17 roků 3 měsíců zpět #1
od vilímek petr
motor 1.4ie vytvořil uživatel vilímek petr
Nazdar pánové,mám menší problém,ato že když auto stojí přes noc venku a ráno přijdu že nastartuju tak to normálně chytne,ale má to tendence nedržet volnoběh a padají otáčky až by to chcíplo kdybych to nedržel v otáčkách.Po odjetí cca. 100 metrů je to v pohodě a je to tak jak má být.Teplý motor taky chytá na drc.Co by to mohlo dělat ty raní starty?Dík za odpověd.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #2
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: motor 1.4ie
Tak to může dělat spoustu věcí.
Ale typoval bych to na svíčky, kabely nebo víčko rozdělocače.
Další věc by mohlo být nějaké čidlo teploty. Nevím jestlli se ti motor zahřeje na těch 100 metrech jak říkáš.
Ale typoval bych to na svíčky, kabely nebo víčko rozdělocače.
Další věc by mohlo být nějaké čidlo teploty. Nevím jestlli se ti motor zahřeje na těch 100 metrech jak říkáš.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #3
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Odpověděl geeny666 pro téma Re: motor 1.4ie
jestli to čidlo teploty, motor se může hltit benzínem, jestli má velké vibrace : můžou být slabší svíčky
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
- Autor tématu
17 roků 3 měsíců zpět #4
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: motor 1.4ie
Čao,no jo jenže svíčky, kabely, víčko,a čidlo teploty je tam nové.Ten motor rán normálně chytne akorát má tendence chcipat,ale nevibruje ani nic takového.Spíš mám pocit jestli to nékde nesaje falešný vzduch,protože to těsnéní pod filtrem na vstřikování je dost okousané,a nebo nějaká hadička podtlaková. :
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #6
od Zerzan
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Odpověděl Zerzan pro téma Re: motor 1.4ie
Čau.Mám tempru 1.8 IE. Tento problém jsem vyřešil výmenou WAE ventilu. Nevím jestli tenhle ventil má Tipo??? Mě to ale pomohlo na 100 %.
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #8
od petr1978
Nezapomeň, že máš víc čidel teploty. Stačí jedno aby to tak blblo. Které čídlo teploty máč vyměněné?
Měly by tam být dvě zásadní. Jedno je čidlo nasávaného vzduchu a druhé chladící kapaliny.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: motor 1.4ie
Čao,no jo jenže svíčky, kabely, víčko,a čidlo teploty je tam nové.Ten motor rán normálně chytne akorát má tendence chcipat,ale nevibruje ani nic takového.Spíš mám pocit jestli to nékde nesaje falešný vzduch,protože to těsnéní pod filtrem na vstřikování je dost okousané,a nebo nějaká hadička podtlaková. :
Nezapomeň, že máš víc čidel teploty. Stačí jedno aby to tak blblo. Které čídlo teploty máč vyměněné?
Měly by tam být dvě zásadní. Jedno je čidlo nasávaného vzduchu a druhé chladící kapaliny.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
- Autor tématu
17 roků 3 měsíců zpět #9
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: motor 1.4ie
Tak to nevím jestli čidlo,ale měněné le na vodu.Ale už to asi tři dny startuje po ránu jak má,tak mě napadá jestli není zanesená klapka ve vstřikování,mám na to nějaky spraz tak to prostříknu a uvidím.Ale je možné že některé čidlo už je na hraně a blbne občas,ale čas ukáže.Dík za rady,zdarec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #10
od SKV
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Odpověděl SKV pro téma Re: motor 1.4ie
Je to asi 6 týdnů, co jsem měnil čidlo teploty vody na svém Tipu 1,4 ie. K výměně tohoto čidla mě vedla skutečnost, že po nastartování studeného motoru padaly pomalu otáčky a motor šel dlouhou dobu na sytič a měl jsem vysokou spotřebu, zvláště při jízdě na krátkých trasách - po městě.
Po výměně čidla vyskočily u studeného motoru otáčky na 1200, vzápětí šly dolů až na 600 a pak opět nahoru. Po tomto "zhupu" už zase držely na 1200 a pak se zvyšující se teplotou vody padaly dolů - podstatně rychleji než u původního čidla a spotřeba šla dolů. Zhup na 600 otáček se mi nelíbil a hledal jsem, čím by to mohlo být. Na netu se mi podařilo nakontaktovat firmu Hecl-diagnostika /tuším, že v Litovli/. Bylo mi řečeno, že propad otáček může dělat skutečně nové čidlo, protože má jiné hodnoty než jaké mělo původní čidlo! Bylo mi doporučeno buď resetovat počítač - odpojit na delší dobu od napětí nebo ponechat vše tak, jak je s tím, že nové hodnoty se postupně nastaví samy /přepíšou v paměti počítače/. Schválně jsem vše nechal být a čekal jsem, co bude počítač dělat. Mohu potvrdit, že se propad zlepšil /otáčky vyskočí na 1200, pak jdou dolů asi na 850 a pak opět na 1200/ - prostě zakolísají a pak jde vše tak jak má!
Spojení na výše uvedenou firmu - e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , telefon +420 603 949 046, nebo +420 602 882 737.
Po výměně čidla vyskočily u studeného motoru otáčky na 1200, vzápětí šly dolů až na 600 a pak opět nahoru. Po tomto "zhupu" už zase držely na 1200 a pak se zvyšující se teplotou vody padaly dolů - podstatně rychleji než u původního čidla a spotřeba šla dolů. Zhup na 600 otáček se mi nelíbil a hledal jsem, čím by to mohlo být. Na netu se mi podařilo nakontaktovat firmu Hecl-diagnostika /tuším, že v Litovli/. Bylo mi řečeno, že propad otáček může dělat skutečně nové čidlo, protože má jiné hodnoty než jaké mělo původní čidlo! Bylo mi doporučeno buď resetovat počítač - odpojit na delší dobu od napětí nebo ponechat vše tak, jak je s tím, že nové hodnoty se postupně nastaví samy /přepíšou v paměti počítače/. Schválně jsem vše nechal být a čekal jsem, co bude počítač dělat. Mohu potvrdit, že se propad zlepšil /otáčky vyskočí na 1200, pak jdou dolů asi na 850 a pak opět na 1200/ - prostě zakolísají a pak jde vše tak jak má!
Spojení na výše uvedenou firmu - e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , telefon +420 603 949 046, nebo +420 602 882 737.
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
- Autor tématu
17 roků 3 měsíců zpět #11
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: motor 1.4ie
Zdarec,mám měněno čidlo teploty chladící kapaliny,a to se projevilo tak že motor kouřil jak diesel a byla vysoká spotřeba.Ted musím zaklepat,zase to drží samo jak má,po nastartování otáčky vyjedou na cirka těch 1200ot-min,a po zahřání zhruba těch 800(volnoběh).Tak pak možná blbne čidlo nasávaného vzduchu,ale počkám jak se to projeví.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.403 sekund