Prosim poradte - chcipe pri prudkem brzdeni

Více
17 roků 9 měsíců zpět #1 od Petuldik
Ahojte panove,
neco podobneho jste tu resili, ale myslim, ze se priznaky trochu lisily, tak prosim o radu. Mam Tipo 1.4 benzin r.v.91. V posledni dobe mi casto chcipe - kdyz musim rychle pribrzdit a nestihnu podradit, chcipne. Kdyz ale vyradim a brzdim pri neutralu a pak adekvatne zaradim, nechcipne. Dost me to stve, protoze se na to auto clovek nemuze spolehnout a porad trne, kdy mu to chcipne a nekdo do me vlitne. A taky - nevim, jestli to muze mit souvislost - za studena startuje v pohode, ale kdyz mi takhle chcipne, startuje blbe. Nevedeli byste nekdo, cim by to mohlo byt a co s tim?
Dik.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #2 od Marco Bartoli
Nechci se tě ptát jako nějakého blbce, ale zmáčkneš při brzdění i spojku? Kdž jí nezmáčkneš a zabrzdíš a máš tam kvalt tak to chcípne a dokud tu spojku nezmáčkneš nebo nevyřadíš tak ti to bude prostě blbě startovat.

Ne. dělám si srandu. :-) Spojka je v pořádku? Třeba když se zahřeje tak se hryže a pak by to mohlo při zastavení zdechat.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #3 od petr1978
V jakém stavu máš lambdu?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #4 od Petuldik

Nechci se tě ptát jako nějakého blbce, ale zmáčkneš při brzdění i spojku? Kdž jí nezmáčkneš a zabrzdíš a máš tam kvalt tak to chcípne a dokud tu spojku nezmáčkneš nebo nevyřadíš tak ti to bude prostě blbě startovat.

Ne. dělám si srandu. :-) Spojka je v pořádku? Třeba když se zahřeje tak se hryže a pak by to mohlo při zastavení zdechat.


Se spojkou samozřejmě pracuju tak jak popisuješ, i když jsem ženská :lol: V květnu to bylo v servisu na STK, že by spojce něco bylo neříkali, tak to by se musela podělat hned potom, i když u takhle věkovitýho vozu to to vlastně nemůže moc překvapit. Můžu too nějak otestovat vlastníma silama?
Petře, pokud je pro mě lambda sonda snadno nalezitelná a zkontrolovatelná, ráda bych se na ní mrkla dřív než to budu muset zase dát nějakýmu mechanikovi (v květnu o ní nemluvili, že by ji měnili nebo tak něco. Poradíš?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #5 od petr1978
Lambdu jen tak lehce nezjistíš, pokud není úplně v hajlu:-(
Jde hlavně o reakci Lambda sondy v nízkých otáčkách. To by měli spojehlivě poznat na emisích :) Jen nevím kolik by to mohlo stát.
Škoda, že nebydlíš blízko Litovle, poslal bych tě za pánem, co tomu fakt rozumí.
Jinak lambdu najděš na výfuku. Buď je kousek za hlavou, nebo až u 1. tlumiče. To záleží na tom jaký máš motor.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #6 od petr1978
Ještě mě něco napadlo. Máš určitě Lambdu před 1. tlumičem, když máš 1.4 :)
Taky mě napadlo jak zjistit jestli to je lambda. Zkus Lambdu odpojit, a pak jezdit a sledovat jak se to chová při brždění. Nejezdi bez lambdy dlouho, to taky není moc dobré. Pokud by to tou Lambdou bylo, tak bych ji doporučoval vyměnit za novou. Před 2 roky jsem kupoval univerzální Lambdu NGK a stála 1200 kč.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #7 od Jozef
Nebude poškodený hlavný brzdový valec?

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #8 od jirkaR
to mi dělá škůdka ale tam je to karbcem :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #9 od Jozef

to mi dělá škůdka ale tam je to karbcem :lol:


Ja mám Tipo rovnako s karburátorom a robilo mi to z dôvodu netesného hlavného brzdového valca

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #10 od scherer012
teoreticky by to mohol robiť posilovač bŕzd- ak je hadica od nasávania ku posilovaču - niekde poškodená............... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #11 od BlackJack

to mi dělá škůdka ale tam je to karbcem :lol:

Mně to zase dělá Babetta, ale tam je to tím, že se při prudkém brždění nestihnou rozpojit čelisti a tak se motor udusí :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.060 sekund
Powered by Kunena fórum