Prosim poradte - chcipe pri prudkem brzdeni
neco podobneho jste tu resili, ale myslim, ze se priznaky trochu lisily, tak prosim o radu. Mam Tipo 1.4 benzin r.v.91. V posledni dobe mi casto chcipe - kdyz musim rychle pribrzdit a nestihnu podradit, chcipne. Kdyz ale vyradim a brzdim pri neutralu a pak adekvatne zaradim, nechcipne. Dost me to stve, protoze se na to auto clovek nemuze spolehnout a porad trne, kdy mu to chcipne a nekdo do me vlitne. A taky - nevim, jestli to muze mit souvislost - za studena startuje v pohode, ale kdyz mi takhle chcipne, startuje blbe. Nevedeli byste nekdo, cim by to mohlo byt a co s tim?
Dik.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne. dělám si srandu.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nechci se tě ptát jako nějakého blbce, ale zmáčkneš při brzdění i spojku? Kdž jí nezmáčkneš a zabrzdíš a máš tam kvalt tak to chcípne a dokud tu spojku nezmáčkneš nebo nevyřadíš tak ti to bude prostě blbě startovat.
Ne. dělám si srandu.Spojka je v pořádku? Třeba když se zahřeje tak se hryže a pak by to mohlo při zastavení zdechat.
Se spojkou samozřejmě pracuju tak jak popisuješ, i když jsem ženská

Petře, pokud je pro mě lambda sonda snadno nalezitelná a zkontrolovatelná, ráda bych se na ní mrkla dřív než to budu muset zase dát nějakýmu mechanikovi (v květnu o ní nemluvili, že by ji měnili nebo tak něco. Poradíš?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jde hlavně o reakci Lambda sondy v nízkých otáčkách. To by měli spojehlivě poznat na emisích

Škoda, že nebydlíš blízko Litovle, poslal bych tě za pánem, co tomu fakt rozumí.
Jinak lambdu najděš na výfuku. Buď je kousek za hlavou, nebo až u 1. tlumiče. To záleží na tom jaký máš motor.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Taky mě napadlo jak zjistit jestli to je lambda. Zkus Lambdu odpojit, a pak jezdit a sledovat jak se to chová při brždění. Nejezdi bez lambdy dlouho, to taky není moc dobré. Pokud by to tou Lambdou bylo, tak bych ji doporučoval vyměnit za novou. Před 2 roky jsem kupoval univerzální Lambdu NGK a stála 1200 kč.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to mi dělá škůdka ale tam je to karbcem
Ja mám Tipo rovnako s karburátorom a robilo mi to z dôvodu netesného hlavného brzdového valca
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně to zase dělá Babetta, ale tam je to tím, že se při prudkém brždění nestihnou rozpojit čelisti a tak se motor udusíto mi dělá škůdka ale tam je to karbcem

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.