rozdelovac
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teraz mám 1,6 OHC a raz som riešil "neštartovanie" výmenou zapaľovacieho kábla z indukčnej cievky k rozdeľovaču (bol "prežratý" od kvapaliny z baterky). Problémy ešte môžu spôsobovať nedokonalé kontakty mínusových spojov (kostier) v motorovom priestore za ľavým svetlom zospodu. Skús ich skontrolovať.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V prvom rade je potrebné uviesť typ motoru. Na základe toho je možné sa konkrétne baviť o probléme. Ja som mal podobný problém na 1,6 DOHC a tam sa to vyriešilo novým snímačom otáčok v rozdeľovači.
Teraz mám 1,6 OHC a raz som riešil "neštartovanie" výmenou zapaľovacieho kábla z indukčnej cievky k rozdeľovaču (bol "prežratý" od kvapaliny z baterky). Problémy ešte môžu spôsobovať nedokonalé kontakty mínusových spojov (kostier) v motorovom priestore za ľavým svetlom zospodu. Skús ich skontrolovať.
no ono sa to uz riesi v servise, a zistilo sa ze to neni rozdelovacom bolo tam toho trocha viac. co uz dufam ze niekedy budem na nom jazdit
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Některá auta jsou zakletá. Měl jsem taková dvě - jedno bylo od domácí automobilky, druhé turínský typ 127. Bylo na nich stále něco, ať člověk vyměňoval co chtěl, pořád to bylo málo... věci které v jiném autě fungovaly, tak po přemontování do toho mého naprosto kolabovaly. Některá auta to prostě mají v sobě. Držím palce, ať k nim Tvoje Tipo nepatří.
to dufam ze sa budem vozit. vcera som tam bol pozriet a auto raz ide a raz nejde. uz som z toho na prasky. uvidim co v servise este s tym vymyslia. asi ho zapalim a necham zhoret
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potom daj vedieť, čo s tým bolo. A keď sa smiem opýtať, kde je v servise?
mam ho za mostami v auto dodo servis. uz som tam mal raz auto ale ine a bol som s nimi spokojny. tak dufam ze budem aj teraz. dam vediet potom co v tom bolo.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poznám ten servis. Ku kvalite sa radšej nevyjadrím. Ak Ti môžem poradiť, nakontaktuj sa vo Fiate (Kubrá) p. Pleva (prijímací technik) najlepšie osobne a nadefinuj mu problém. Určite Ti poradí.
O.K. ak to v priebehu buduceho tyzdna nebude hotove auto zoberiem prec a skusim to priamo vo fiate. diky a dam vediet co a ako
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.