LPG-poraďte
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budeš muset instalovat další zařízení do auta, z kufru ti zbude malej odkládací prostor.
Budeš muset podnikat dvojí emise.
LPG nejde nikdy plně utěsnit, proto se nesmí parkovat ve spodních garážích.
U vstřikovacích systémů dochází k jejich předčasnému poškození (neproudí benzín - nechladí se a postupně se zapéká).
Ale samozřejmě když zvážíš, jestli se ti tenhle ten krok vyplatí, tak směle dotoho. Znám pár lidí, co jezdí téměř za dobré slovo
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ve fiatu je malé dojezdové kolo( v Picassu mám normální) je to kousek místa v kufru.
S Temprou v plynu jsem najel víc jak 90 000km a nevím o žádném zapékání. Řekl bych že stlačený plyn víc chladí než tekoucí benzín
S těma garážema je to fakt .
V plynu to baští trošku víc, asi o litr až dva(záleží i na spojce mezi volantem o pedálama ). Ale ta cena benzín - plyn(30 nebo 15).
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aha..odpověděl si mi na další otázku.. někdo mi totiž říkal, že i když mám plně nohu na pedálu nebo ne, tak že to na plyn žere stejně.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Samožrejmě garáž je nevýhoda, ale jedná se mi hlavně o levnější ježdění, protože často v pozemních parkovištích neparkuji.
aha..odpověděl si mi na další otázku.. někdo mi totiž říkal, že i když mám plně nohu na pedálu nebo ne, tak že to na plyn žere stejně.
no podle mě stačí jezdit jednoou za 2 roky alespon jsem to nikde v papírech nenašel že je to jinak
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
co se tyce rezervy tak uz jsem zazil na STK problem ze neni umistena v drzaku ktery tam musi dat firma co nacpe nadrz do mista pro rezervu
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stk a emise by mi měla dělat ta firma u které si to nechám montovat,ale dík za typ..zeptám se na tom při montáži
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a kdo hovorí že plyn nejde je blazen dam si sným zavody nemám problem !
a nemusíte sa bať klidne možete robiť čo chcete pod kapotou plyn je vedeny do motoru len ked je na spynacej jednotke zapnuty čo zopne ventil a drží ho pomocou prudu ankonahle neni el.enegria nebude ani plyn privadzany a to stým čerpadlom je theda pravda!!!
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.