Teplota
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
keby bol termostat otvorený, tak by sa motor nezohrial ani na pracovnú teplotu, ak by bol zavretý voda by vyvrela..............
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neprokluzuje ti řemen ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dík.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V zimě dávám na chladič koberec, aby se to rychlejc ohřívalo. Takže čas na koberece už letos opět nastal...
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mi se nechtěl ohřívat motor na provozní teplotu, vždycky skončil někde kolem 70 stupňů a auto mělo snahu chcípat. V zácpách se naopak přehříval a teplota vždycky lezla ke stovce, pak se teprve zapnul větrák (v létě). Koupil jsem nový termostat a trochu se zlepšilo ohřívání, ale ne moc uspokojivě. Motor se nakonec na těch svých 85-90 ohřeje, ale v teplotách co jsou teď (0-5 stupňů) mu to trvá strašně dlouho a přes celou Prahu musím jet na sytič, jinak to chcípe. A o spotřebě Vám nemusím vykládat.... co se týká přehřívání, to se nezlepšilo. V létě furt to samý, teď zimě uvidíme.
V zimě dávám na chladič koberec, aby se to rychlejc ohřívalo. Takže čas na koberece už letos opět nastal...
Neztrácí se ti voda z chladiče? To vypadá na prasklou hlavu
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při neutrálu nebo popojíždění mi jde teplota na max.a spiná větrák.Všechny hadice jsou horký,chladič taky,jinak při jízdě OK.....rada??Termostat??
Nedolíval nebo neměnil jsi hodně chladící kapaliny?
Můžeš mít zavzdušněnou hlavu a proto ti to může dělat.
Mě to dělalo u mojeho motoru taky. Nic nepomohlo, až jsem odšrouboval čidlo pro měření teploty co mám mezi vačkama na hlavě. Tím jsem vypustil spoustu vzduchu a je vše O.K.
Zavzdušněný může být i chladič.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při neutrálu nebo popojíždění mi jde teplota na max.a spiná větrák.Všechny hadice jsou horký,chladič taky,jinak při jízdě OK.....rada??Termostat??
Nedolíval nebo neměnil jsi hodně chladící kapaliny?
Můžeš mít zavzdušněnou hlavu a proto ti to může dělat.
Mě to dělalo u mojeho motoru taky. Nic nepomohlo, až jsem odšrouboval čidlo pro měření teploty co mám mezi vačkama na hlavě. Tím jsem vypustil spoustu vzduchu a je vše O.K.
Zavzdušněný může být i chladič.
já myslel že se na těchhle motorech odvzdušňovat nic nemusí ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neztrácí se ti voda z chladiče? To vypadá na prasklou hlavu
Ztrácí, máš pravdu. A nepotěšil jsi mě
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při neutrálu nebo popojíždění mi jde teplota na max.a spiná větrák.Všechny hadice jsou horký,chladič taky,jinak při jízdě OK.....rada??Termostat??
Nedolíval nebo neměnil jsi hodně chladící kapaliny?
Můžeš mít zavzdušněnou hlavu a proto ti to může dělat.
Mě to dělalo u mojeho motoru taky. Nic nepomohlo, až jsem odšrouboval čidlo pro měření teploty co mám mezi vačkama na hlavě. Tím jsem vypustil spoustu vzduchu a je vše O.K.
Zavzdušněný může být i chladič.
já myslel že se na těchhle motorech odvzdušňovat nic nemusí ?
Taky jsem si to myslel. Až budeš měnit kapalinu, tak si zkus vyšroubovat to čidlo uprostřed hlavy, ale jen tak aby jsi slyšel syčet vzduch. Když ho vyšroubuješ úplně, už ho tam nestihneš dát zpět a budeš mít svíšky plné vody.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.