asi malý tlak oleje 2.0 8V
Nikde jsem nenašel kompletní info o tlaku pro tenhle motor , ale myslím že je to málo.liju tam 10w40.
takže , je tlak dostatečný ? pokud ne pomůže výměna za jiný olej ? za jaký ? A pokud ani to nepomůže , jde namontovat nějaký výkonější čerpadlo ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam olej castrol formula rs racing 0w30.
neviem aky tlak ma byt pri zohriatom motore na volnobehu, ale nemyslim ze tlaci na volno pri 900 otackach viac ako 1 bar. ale mozno sa mylim/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za tepla (80-100°C) je minimální předepsanej tlak na volnoběh 1.5b jinak jde srát vršek motoru - hlavně vačky (zažil jsem to..) , na 2000ot/min má jít přes 3bary a kolem 4000 bejt na maximu ,který je kolem těch 3.9 - 5 bar..
hodně dělá taky kvalita oleje (zejména výkonostní klasifikace..) a vůle v ložiskách motoru
0W30 je prd ,kterej nedokáže mazat při vysokejch teplotách , já leju 5W50 od Mobilu, což je nejlepší olej co lze za ještě rozumný peníze v ČR sehnat, selenia racing je akorát vazelína (hustá jak nevim co , oproti tomu mobilu , kterej je za studena jak voda..),která to utáhne- takže motor taky drží tlaky,ale není to ono,navíc tavýkonostrní specifikace
motor v coupe mi drží na hodně nepravidelnej volnoběh tlak za tepla skoro 3b s tím mobilem,když tam byl castrol GTX tak chabý 2b...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za studena na volnoběh - co to jde (6b je nesmysl,jinak nefunguje redukčák , nebo ho nějakej chytrák vypodložil..) optimum kolem 4.5 -5b
za tepla (80-100°C) je minimální předepsanej tlak na volnoběh 1.5b jinak jde srát vršek motoru - hlavně vačky (zažil jsem to..) , na 2000ot/min má jít přes 3bary a kolem 4000 bejt na maximu ,který je kolem těch 3.9 - 5 bar..
hodně dělá taky kvalita oleje (zejména výkonostní klasifikace..) a vůle v ložiskách motoru
0W30 je prd ,kterej nedokáže mazat při vysokejch teplotách , já leju 5W50 od Mobilu, což je nejlepší olej co lze za ještě rozumný peníze v ČR sehnat, selenia racing je akorát vazelína (hustá jak nevim co , oproti tomu mobilu , kterej je za studena jak voda..),která to utáhne- takže motor taky drží tlaky,ale není to ono,navíc tavýkonostrní specifikace
motor v coupe mi drží na hodně nepravidelnej volnoběh tlak za tepla skoro 3b s tím mobilem,když tam byl castrol GTX tak chabý 2b...
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hod nějakej odkaz na ten olej zní to zajímavě pokud ten motor déle vydrží
za studena na volnoběh - co to jde (6b je nesmysl,jinak nefunguje redukčák , nebo ho nějakej chytrák vypodložil..) optimum kolem 4.5 -5b
za tepla (80-100°C) je minimální předepsanej tlak na volnoběh 1.5b jinak jde srát vršek motoru - hlavně vačky (zažil jsem to..) , na 2000ot/min má jít přes 3bary a kolem 4000 bejt na maximu ,který je kolem těch 3.9 - 5 bar..
hodně dělá taky kvalita oleje (zejména výkonostní klasifikace..) a vůle v ložiskách motoru
0W30 je prd ,kterej nedokáže mazat při vysokejch teplotách , já leju 5W50 od Mobilu, což je nejlepší olej co lze za ještě rozumný peníze v ČR sehnat, selenia racing je akorát vazelína (hustá jak nevim co , oproti tomu mobilu , kterej je za studena jak voda..),která to utáhne- takže motor taky drží tlaky,ale není to ono,navíc tavýkonostrní specifikace
motor v coupe mi drží na hodně nepravidelnej volnoběh tlak za tepla skoro 3b s tím mobilem,když tam byl castrol GTX tak chabý 2b...
doporučuju lejt do motoru o kterým víš že není vyběhanej, jinak 100% smrt..
jinak si zadej do vyhledávače Mobil 1 rally formula 5w50..
já ho beru od známýho co staví soutěžní motory..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za studena na volnoběh - co to jde (6b je nesmysl,jinak nefunguje redukčák , nebo ho nějakej chytrák vypodložil..) optimum kolem 4.5 -5b
za tepla (80-100°C) je minimální předepsanej tlak na volnoběh 1.5b jinak jde srát vršek motoru - hlavně vačky (zažil jsem to..) , na 2000ot/min má jít přes 3bary a kolem 4000 bejt na maximu ,který je kolem těch 3.9 - 5 bar..
hodně dělá taky kvalita oleje (zejména výkonostní klasifikace..) a vůle v ložiskách motoru
0W30 je prd ,kterej nedokáže mazat při vysokejch teplotách , já leju 5W50 od Mobilu, což je nejlepší olej co lze za ještě rozumný peníze v ČR sehnat, selenia racing je akorát vazelína (hustá jak nevim co , oproti tomu mobilu , kterej je za studena jak voda..),která to utáhne- takže motor taky drží tlaky,ale není to ono,navíc tavýkonostrní specifikace
motor v coupe mi drží na hodně nepravidelnej volnoběh tlak za tepla skoro 3b s tím mobilem,když tam byl castrol GTX tak chabý 2b...
no to je teda super. takže mi to tlačí docela málo. btw: mám tam castrol magnatec 10W40 ale už je naředěn asi 3ma litrama obyč mogulu (taky 10w40) protože mi utíká u odvětrání klikovky což musím přetěsnit.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to je teda super. takže mi to tlačí docela málo. btw: mám tam vastrol magnatec 10W40 ale už je naředěn asi 3ma litrama obyč mogulu (taky 10w40) protože mi utíká u odvětrání klikovky což musím přetěsnit.[/quote]
...jeslti Ti už utíká u odvětrání klikovky, tak se s ním brzo rozluč, nebo udělej zavčas generálku spodku
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hod nějakej odkaz na ten olej zní to zajímavě pokud ten motor déle vydrží
za studena na volnoběh - co to jde (6b je nesmysl,jinak nefunguje redukčák , nebo ho nějakej chytrák vypodložil..) optimum kolem 4.5 -5b
za tepla (80-100°C) je minimální předepsanej tlak na volnoběh 1.5b jinak jde srát vršek motoru - hlavně vačky (zažil jsem to..) , na 2000ot/min má jít přes 3bary a kolem 4000 bejt na maximu ,který je kolem těch 3.9 - 5 bar..
hodně dělá taky kvalita oleje (zejména výkonostní klasifikace..) a vůle v ložiskách motoru
0W30 je prd ,kterej nedokáže mazat při vysokejch teplotách , já leju 5W50 od Mobilu, což je nejlepší olej co lze za ještě rozumný peníze v ČR sehnat, selenia racing je akorát vazelína (hustá jak nevim co , oproti tomu mobilu , kterej je za studena jak voda..),která to utáhne- takže motor taky drží tlaky,ale není to ono,navíc tavýkonostrní specifikace
motor v coupe mi drží na hodně nepravidelnej volnoběh tlak za tepla skoro 3b s tím mobilem,když tam byl castrol GTX tak chabý 2b...
doporučuju lejt do motoru o kterým víš že není vyběhanej, jinak 100% smrt..
jinak si zadej do vyhledávače Mobil 1 rally formula 5w50..
já ho beru od známýho co staví soutěžní motory..
si mě trochu zarazil no je po go ale najeto cca 15 tisíc takže už radši neriskuju
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když jsem chtěl trošku zvýšit tlak oleje a podložil jen o málo regulátor tlaku, bouchlo mi při vyžších otáčkách těsnění pod olejovým filtrem. Celý motor zasraný od oleje, zbytek na cestě
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to je teda super. takže mi to tlačí docela málo. btw: mám tam vastrol magnatec 10W40 ale už je naředěn asi 3ma litrama obyč mogulu (taky 10w40) protože mi utíká u odvětrání klikovky což musím přetěsnit.[/quote]
...jeslti Ti už utíká u odvětrání klikovky, tak se s ním brzo rozluč, nebo udělej zavčas generálku spodku [/quote]
spodek je celej novej. nevím jestli je to přímo u ovětrání ale tipuju že jo (olej nikde nekape ale když stojím s nastartovaný motorem je cejtit spálenej olej. Z vývodu odvětrání teče přímo na výfuk kde se pálí). jde jen o to že tam jsem to jaksi zapoměl přetěsnit, což mě teď čeká.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to je teda super. takže mi to tlačí docela málo. btw: mám tam vastrol magnatec 10W40 ale už je naředěn asi 3ma litrama obyč mogulu (taky 10w40) protože mi utíká u odvětrání klikovky což musím přetěsnit.
...jeslti Ti už utíká u odvětrání klikovky, tak se s ním brzo rozluč, nebo udělej zavčas generálku spodku [/quote]
spodek je celej novej. nevím jestli je to přímo u ovětrání ale tipuju že jo (olej nikde nekape ale když stojím s nastartovaný motorem je cejtit spálenej olej. Z vývodu odvětrání teče přímo na výfuk kde se pálí). jde jen o to že tam jsem to jaksi zapoměl přetěsnit, což mě teď čeká.[/quote]
...tak omluva, jestli je to nově udělaný a dobře, tak snad možná to přetěsnění... stejně se mi to nějak nezdá, nemáš už třeba kruhy v háji (zeleném)...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to je teda super. takže mi to tlačí docela málo. btw: mám tam vastrol magnatec 10W40 ale už je naředěn asi 3ma litrama obyč mogulu (taky 10w40) protože mi utíká u odvětrání klikovky což musím přetěsnit.
...jeslti Ti už utíká u odvětrání klikovky, tak se s ním brzo rozluč, nebo udělej zavčas generálku spodku
spodek je celej novej. nevím jestli je to přímo u ovětrání ale tipuju že jo (olej nikde nekape ale když stojím s nastartovaný motorem je cejtit spálenej olej. Z vývodu odvětrání teče přímo na výfuk kde se pálí). jde jen o to že tam jsem to jaksi zapoměl přetěsnit, což mě teď čeká.[/quote]
...tak omluva, jestli je to nově udělaný a dobře, tak snad možná to přetěsnění... stejně se mi to nějak nezdá, nemáš už třeba kruhy v háji (zeleném)...[/quote]
to nevím ale když jsme měřili tlaky na válcích tak byly 12 - 13barů .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.