Pískání po rozvodech

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od hondzik1
Pískání po rozvodech vytvořil uživatel hondzik1
Zdravim všechny...
Nechal jsem na autě udělat komplet rozvody a od té doby se mi motor píská.. Zní to jako kdyby se vydíralo kluzný ložisko vačky. Divnej zvuk... 8O
Doufal jsem, že budou přepnutý rozvody, tak jsem to dal zkontrolovat, ale je to v pořádku. Napínáky a všechno je nový.
Nevíte, co by to mohlo bejt?? A hlavně, jak se toho zbavit. Případně, jak poznám, že se vydírá ložisko vačky nebo cokoliv jinýho??? :?:



Fiat Tipo 2.0 i.e. 8V. GRANTURISMO
350 000 km

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Pískání po rozvodech
Podle mého názoru ti ten řemen hodně napli.Kolega měl podobný problém na puntu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: Pískání po rozvodech
Může to taky dělat hlučné ložisko na napínací kladce

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Pískání po rozvodech
všechno je nový... vodící i napínací kladky.
A byl jsem na kontrole napnutí a prej v pořádku...
Leda ještě zkusit přímo servis fiat.
A nevíte, jak poznám, že se vydírá nějaký ložisko...???

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Pískání po rozvodech
To samý jako u mý Tempry. Úplně ten sám problém. Ale jen u zahřátého motoru. U studeného to nedělalo. Tak jak říkáš,jakoby se vydíralo ložisko. Nevím a nepřišel jsem na to,proč to u toho dvoulitru tak dělá. Též by mne to zajímalo i když už není proč :D . Jinak k tomu počtu najetých kilometrů... 350 000 je obdivuhodné. Jakou máš spotřebu ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Pískání po rozvodech
Zajímavý, že to nedělalo a teď to dělá...
Jinak ke spotřebě...
Nebudeš asi věřit, ale dostanu se ve městě i na 7l/100km
V praxi to vypadá že za 500,- kč natankuju a ujedu 250km. a to ho občas protočim i pořádně...
A 350 tis. km... pro tenhle motor bna tohle auto je na věky... nebál bych se říct že o tom ani neví... kámoš ma tempru se stejnym motorem a má na ní necelejch 700 tis. a nemá problém.
Stačí péče...
Olej 5w40 castrol magnatec, měnit pravidelně, jednou za čas ultrazvukem vstřiky, netočit za studena a funguje jak má...
A stále se točí k 6000ot/min a nevadí mu to...
Jen péče...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Pískání po rozvodech

Zajímavý, že to nedělalo a teď to dělá...
Jinak ke spotřebě...
Nebudeš asi věřit, ale dostanu se ve městě i na 7l/100km
V praxi to vypadá že za 500,- kč natankuju a ujedu 250km. a to ho občas protočim i pořádně...
A 350 tis. km... pro tenhle motor bna tohle auto je na věky... nebál bych se říct že o tom ani neví... kámoš ma tempru se stejnym motorem a má na ní necelejch 700 tis. a nemá problém.
Stačí péče...
Olej 5w40 castrol magnatec, měnit pravidelně, jednou za čas ultrazvukem vstřiky, netočit za studena a funguje jak má...
A stále se točí k 6000ot/min a nevadí mu to...
Jen péče...

tak to smekám. doufám že můj motor taky tolik vydrží.

jinak to pískání , někdo tu jednou psal že se mu přidřela vyvažovačka a ta pískala.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Pískání po rozvodech
mno tak těch 700 000 km - tak k tomu není co dodat -ale mrkl bych též na tu vyvažovací hřídel... A s tou péčí. Jak jsme Tempru koupili v tom roce 1999 tak to bylo parádní - velice dobře to auto jelo ale postupem času se začala lehce kazit,nějaká čidla motoru A pro tátu toto auto byla španělská vesnice protože před tím byl stodváca a fáčko a Tempra měla poprvé elektronicky řízený motor a nevěděl proč to tak žralo. Lambda,,,, to mu nic neřeklo

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Pískání po rozvodech

Zajímavý, že to nedělalo a teď to dělá...
Jinak ke spotřebě...
Nebudeš asi věřit, ale dostanu se ve městě i na 7l/100km
V praxi to vypadá že za 500,- kč natankuju a ujedu 250km. a to ho občas protočim i pořádně...
A 350 tis. km... pro tenhle motor bna tohle auto je na věky... nebál bych se říct že o tom ani neví... kámoš ma tempru se stejnym motorem a má na ní necelejch 700 tis. a nemá problém.
Stačí péče...
Olej 5w40 castrol magnatec, měnit pravidelně, jednou za čas ultrazvukem vstřiky, netočit za studena a funguje jak má...
A stále se točí k 6000ot/min a nevadí mu to...
Jen péče...


no hele nevím ale dostat se na 7 l ve městě s 2.0 snad ani není možný mám tam snad všechno nový včetnš s go motoru ale na 7l nikdy, na dálku jet 80km to se dá ale město ani omylem
to ,i chceš říct že mna 16l ujedeš 250km? to ke spotřeba 6,4l na 100 :idea: :?:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Pískání po rozvodech

Zajímavý, že to nedělalo a teď to dělá...
Jinak ke spotřebě...
Nebudeš asi věřit, ale dostanu se ve městě i na 7l/100km
V praxi to vypadá že za 500,- kč natankuju a ujedu 250km. a to ho občas protočim i pořádně...
A 350 tis. km... pro tenhle motor bna tohle auto je na věky... nebál bych se říct že o tom ani neví... kámoš ma tempru se stejnym motorem a má na ní necelejch 700 tis. a nemá problém.
Stačí péče...
Olej 5w40 castrol magnatec, měnit pravidelně, jednou za čas ultrazvukem vstřiky, netočit za studena a funguje jak má...
A stále se točí k 6000ot/min a nevadí mu to...
Jen péče...

Zní to blbě, ale je to tak...
To co natankuju vydělim dvěma a vim kolik ujedu..
Samozřejmě, že neni problem se dostat vejš, ale to už ho musim fakt honit a jezdit stylem brzda-plyn
no hele nevím ale dostat se na 7 l ve městě s 2.0 snad ani není možný mám tam snad všechno nový včetnš s go motoru ale na 7l nikdy, na dálku jet 80km to se dá ale město ani omylem
to ,i chceš říct že mna 16l ujedeš 250km? to ke spotřeba 6,4l na 100 :idea: :?:


Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: Pískání po rozvodech
jo přeně to mi dělalo týpko taky , když sem vyměnil rozvoďák, pískání , nejdrřív sem myslel , ře to dělá servo , ale mnakonec sem přišel na to , že to dělá ta napínací kladka , jen jsem jí trošičku povolil a pískání zmizelo kdyžtak si na tu kladku šáhni až od někud přijedeš třeba, uvidíš jak bude vařící :lol: jen jí povol trošičku a uvidíš že pak to nebude ani pískat a kladka bude chladná

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.416 sekund
Powered by Kunena fórum