-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Spojka
Spojka
16 roků 11 měsíců zpět #1
od Dvoři
Čau Tiapři potřeboval bych poradit nebo spíš ujistit se spokjou...nejde mi moc dobře řadit cítim v páce že to jde jako zuby na zuby když tam dávam rychlost pomalu tak to jde ale není to ono a zpátečka mi tam skoro nejde ale v kopci neprokluzuje nic.Moc se v tom nevyznám ale myslim si že kdyby byla spojka v háji tak by mi třeba v kopci za tahu prokuzovala ne? poradte prosím...přitáhnout jí???
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #2
od Dan
Kde ti zabírá? Jestli nahoře a máš pedál v rovině z brzdou tak bude v háji spojka. Můžou být v háji také synchrony.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #3
od Dvoři
No začne zabírat od půlky no možná ještě o trochu dřív...ale na tu zpátečku asi dostali synchrony pěkně zabrat protože když jsme jí tam dával a stál jsme na místě tak to byla rána jaoky když tam cpeš zpátečku a ještě pomalinku jedeš dopředu(víš co mylsim ne?)
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #4
od Dan
Spojka bude asi vpořádku pokud tedy zabírá tak jak píšeš. Kromě jedničky a zpátečky to řadí dobře?
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #5
od Dvoři
ne 1,2,3 tak jdou špatně musim je tam dávat pomalu a pak 4.5 uz docela jde no spojka zabíra od tý půlky
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #6
od Dan
Nejdřív koukni na táhla od řadičky k převodovce a možná i středový silentblok jestli neni volný a pak už jedině ta převodoka. Když vyšlápneš spojku nemá motor snahu chcípnout?
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #7
od Dvoři
no když je studenej jako když přijdu ráno tak jo ale to asi byla kladka na vzduch vyčistil jsme jí a už to to asi dobrý a na ty táhla jsme koukal protože když s pákou hejbu při neutralu do starn tak to jakoyb drhne ale když mam chcíplej motor a udělam to tak je to i trochu slyšet a ten silenblog je spuchřelej ale když jedu,zařadim a pouštim spojku tak to jakoby cukne(lamela je ais total) bude to jedno s druhým asi
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #8
od Dan
Myslím když máš nastartovaný motor a sešlápnes spojku. Jestli má motor snahu chcípnout bude v tahu přítlačák. Jinak je to jedno z druhým. Počítej že můžou být pryč i synchrony.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #9
od Dvoři
říkam za studena trochu jo ale jak se trochu ohreje motor tak pul minutky tak je to ok...
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #10
od Dvoři
Kolik by stála oprava synchronů nový + práce? nevíš?
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #11
od michal_tipar
že by šli do háje všechny synchrony to je nepravděpodobný. Problém bude v kloubu tyčí řazení. Když se vychodí tak se blbě řadí a zhoršuje se to. Pomůže prostříknout všechny klouby na tyčkách řazení a i ten velký, ten je bohužel za výfukovým svodem (1,4 a 1,6) tak k němu je přístup jak Franto drž to... Já to dělám WDčkem, lepší by byla vazelína ve spreji. TO vždycky trochu pomůže... Navíc sem měl od toho špatnýho řazení ohlou jednu tyčku, po výměně se to taky zlepšilo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #12
od Dvoři
já to zkusím prostříkat stací silikonovej a namazat to vazelínou?zkusim ještě přitahnout spojku jeslit najdu kde se to dělá a když to nepomůže tak jí holt necham vyměnit celou...
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #13
od petr1978
No nedávno jsem tyče řazení rozebíral a měnil klouby.
Fak to byla fuška. Ani né vyměnit klouby, ale to rozebrání a složení. Přístup je pěkný humus a celý den jsem byl pověšený přes blatník, rozebíral a zase skládal. Taky jsem to pořádně promazal. Hrozná dřina, ale stálo to za to
Ale ten problém že jdou blbě řadit rychlosti může být taky špatným olejem v převodovce. Zažil jsem to na vlastní kůži. Dal jsem do převodovky nějaký levný olej a pak jsem ebyl schopný zařadit bez počítání zubů. Olej jsem vyměnil a je to všechno O.K.
Jinak synchron na jeden stupeň stojí ve Fiatu 1500 kč.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #14
od Dvoři
No tak nevím jak ot zvládnu já jen koukal ze spoda pod řadicí pákou mam tam nákou železnou konstrukci a viděl jsme tam jen jeden silemblok ale moc jsme ot neprohlížel a to že tam mam levnej olej ot je dot možný protože když jsme to kupovla tak mi ten chlap říkal že menil všechny kapaliny a pochybuju o tom že tam lil bůch ví co za značku
uvidim každopádně zítra ot jdu prozkoumat a namažu co půjde
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #15
od Tomas-Oaza
Kde ti zabírá? Jestli nahoře a máš pedál v rovině z brzdou tak bude v háji spojka. Můžou být v háji také synchrony.
sory teda,ale spojka se serizuje prave aby byla v rovine s brzdovym pedalem.kdyz zabira nahore tak je pravda ze je nacata.spatny razeni muze byt tim olejem,nastesti do fiatu neni olej do prevodovky dexron kde by stal litr 200.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Spojka
Vygenerováno za 0.503 sekund