Výměna motoru , schéma zapojení

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od Janek
Zdravíčko, mám problém se zapojením EŘJ na motoru 1,6 DOHC (r.v. 1985-89?)(ritmo..?,), motor je bez katalizátoru, karburátor.Z řídící jednotky jde několik samostatných drátů, podtlaková hadička, a myslím dvě svorkovnice.Jeden snímač je u řemenice, ale další sme nenašly.Kolega to demontoval, ale neví zda to je všechno a jak to bylo zapojené nějak se v tom přestal orientovat. .Nejsme chytří ani z barev a průměrů drátů.Tak prosím o pomoc kdo by moh podat nějaké info, nejlépe el.schéma zapojení.Doufám že se někdo nájde.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od PavelM

Zdravíčko, mám problém se zapojením EŘJ na motoru 1,6 DOHC (r.v. 1985-89?)(ritmo..?,), motor je bez katalizátoru, karburátor.Z řídící jednotky jde několik samostatných drátů, podtlaková hadička, a myslím dvě svorkovnice.Jeden snímač je u řemenice, ale další sme nenašly.Kolega to demontoval, ale neví zda to je všechno a jak to bylo zapojené nějak se v tom přestal orientovat. .Nejsme chytří ani z barev a průměrů drátů.Tak prosím o pomoc kdo by moh podat nějaké info, nejlépe el.schéma zapojení.Doufám že se někdo nájde.


Vy zapojujete na karburator ridici jednotku?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od TommyAngelo
8O na karburator napojujete řidicí jednotku to sliším poprví :lol: ale celkem sranda mno nevím jak ti pomoct :?: :?: :?: :?: 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od Augustin
Nejsem si 100pro jisty, ale jestli si nahodou nespletl vstrikovaci jednotku s karburatorem.
Neni to nahodou toto ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od michal_tipar
Nemyslíš tou EŘJ náhodou modul zapalování, tam vede podtlak a hafo drátů, klasickou ŘJ karburátor nemá, teda pokud vím...
Tady na fotce je bohužel z části schovaný za nádržkou posilovače...
http://fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=3281

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od Janek

Nemyslíš tou EŘJ náhodou modul zapalování, tam vede podtlak a hafo drátů, klasickou ŘJ karburátor nemá, teda pokud vím...
Tady na fotce je bohužel z části schovaný za nádržkou posilovače...
http://fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=3281

to bude ono , hlavně když tomu rozumíte.Akorát na fotce je střikačka jednobod s jednou vačkou.Na tom našem je karboš bez snímačů, ale škatule modulu vypadá podobně .Máš schéma?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od petr1978
Tak to potom nevím co tam chceš zapojovat :?:
Na karburátor ŘJ není. Maximálně nějaký zapalovací modul a to by mohlo být včechno. Ale zapalovací modul by měl být umístěný na rozdělovači. Zkusil bych se podívat do knihy "Jak na to", možná to tam bude :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od Janek
:) to bude asi problém žádnou knížku nemám , musím zapojit ten váš zapalovací modul, ale jak? Rozdělovač nemá vliv na zapalování , je vněm akoráte palec, a jinak zápaly řídí modul .Kdyby měl motor rozdělovač s přerušovačem, nevyptával bych se. Jak má být připojen, může mi někdo poradit?Prosím o zřetelnou odpověď..
Děkuji.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od petr1978
Zapalovací modul není v rozdělovači, ale měl by být přilepený na rozdělovači. Nechceš to vyfotit a hodit sem?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od Augustin

Zapalovací modul není v rozdělovači, ale měl by být přilepený na rozdělovači. Nechceš to vyfotit a hodit sem?

No nevim jak tam, ale ten zapalovaci modul mame ulozeny vedle baterie primontovany u zapalovaci civky. Takova placka ve tvaru sirokeho U s peti kontakty (myslim, ze peti :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od PavelM
No pokud tam pachas jinej motor, nez tam byl, tak to je docela problem.. Navic rozdelovac na strikacku a na karbec je kazdej jinej.. Nafot to a zretelne napis co potrebujes vedet a co je to zac.. Jinak ti nikdo presne neporadi..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #12 od michal_tipar
stříkačka jednobodu je stejná jako u karburátoru, jen je tam jinak řešené dávkování paliva tak by mohl být shodný i modul zapalování... Schéma pokud vím tak nemám. zkus se shánět po digiplex zapalování.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #13 od Janek
v sobutu sme běhaly po šroťácích a náhodou sme potkaly chlápka co se těmato motorama baví.Tak nás ujistil že nám chybí snímač na setrvák a zapalování by mělo mít označení 406.Ten náš 1,6 DOHC by měl mít 110kw, tož to je až neuvěřiteknej mazec...A prej se dá zvíšit i na 130, změnou časování .Včil ho iba nahodit :lol: .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #14 od PavelM

v sobutu sme běhaly po šroťácích a náhodou sme potkaly chlápka co se těmato motorama baví.Tak nás ujistil že nám chybí snímač na setrvák a zapalování by mělo mít označení 406.Ten náš 1,6 DOHC by měl mít 110kw, tož to je až neuvěřiteknej mazec...A prej se dá zvíšit i na 130, změnou časování .Včil ho iba nahodit :lol: .


Nechci ti kazit iluze, ale o takovym motoru jsem fakt jeste neslysel a pochybuju, ze bude mit takovej vykon.. To nema ani Lancie HF Turbo 1.6 :roll: Ta ma 97-103kW Nemas foto? Z ceho je ten motor?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #15 od Tomas-Oaza
mozna mu rekli 110 koni,ale i tak je to dost,bo delta 1,6 gti co ma vice bod ma 77 kw

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.480 sekund
Powered by Kunena fórum