Klíňák
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čau Tipaři mám opět problém s (snad klínakem) když nastartuju tak mi v motoru něco hrozně píská jako guma o gumu když se tře jak se motor ohřeje tak to přestane už jsme to tu jednou řešil..na chvíli oto přestalo a ted´ znova...Nevím jistě jeslit to dělá klínák nebo ne proto bych se potřebolav zeptat Vás, jeslit se něco stane když klínák na chvíli vyndam a nahodim motor abych zjistil jesto to bude pískat nebo ne...mám strach abych neodpálil baterku nebo něco jiného...Můžu?
nevím co máš za motor a co včechno ti klíňák pohání ale s baterkou se nic nestane , pokud ti klíňák pohání i vodní čerpalo jako mě tak bez něj nenechávej běžet moc dlouho jinak to uvaříš , ale stačí sledovat teplotu.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To ano, ale v připadě že by bylo uplně vyšlehane. Po zahřati se změni vlastnosti kovu a mazivo povoli. Tak to přestane piskat.Ložisko by pískalo i po zahřátí..když ne hodně, tak aspoň trochu..
Da se to zjistit když nakopneš motor a každy z těch pohaněnych dilu k co nejbliže k ložisku přiložiš topurko třeba od kladivka a k tomu topurku přiložiš ucho. Musiš to udělat v době kdy to piska. pokud to bude ložiskem tak ten zvuk se bude mirně přenašet do toho topurka. Tak se da zjistit ktery to je dil.
A nebo vyměnit: 1. kliňak, 2. vodni pumpu, a pak dalši dili pokud to nepřestane. Ale pokud to neni kliňakem tak se přiklanim k te pumpě.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to ti už neporadim, musiš to nějak vykutitno s tím odposlechem je to dobrej nápad kamarád má sluchátko a to přiložíš k nákýmu dílu a uslišíš to jenže já se k tomu ložosku nedostanu nemam tam žádný místo kudy bech se tam dostal...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To ano, ale v připadě že by bylo uplně vyšlehane. Po zahřati se změni vlastnosti kovu a mazivo povoli. Tak to přestane piskat.Ložisko by pískalo i po zahřátí..když ne hodně, tak aspoň trochu..
Da se to zjistit když nakopneš motor a každy z těch pohaněnych dilu k co nejbliže k ložisku přiložiš topurko třeba od kladivka a k tomu topurku přiložiš ucho. Musiš to udělat v době kdy to piska. pokud to bude ložiskem tak ten zvuk se bude mirně přenašet do toho topurka. Tak se da zjistit ktery to je dil.
A nebo vyměnit: 1. kliňak, 2. vodni pumpu, a pak dalši dili pokud to nepřestane. Ale pokud to neni kliňakem tak se přiklanim k te pumpě.
JÁ POUŽÍVÁM VELKEJ ŠROUBOVÁK ale hodilo by ste to naslouchátko co maj doktoři
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.