vlivy na spotrebu u 1,4 karburator?
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ve vzduchovém filtru by měl být termostat na přepínání mezi studeným vnějším a teplým vzduchem od výfukového potrubí. Často to nefunguje, pak pomůže klapku napevno přepnout jen na ohřátý vzduch.
Případně se můžeš po delší cestě podívat na svíčky, pokud by byly černé, mohla by být moc bohatá směs, ale seřizování karburátoru bych nechal až úplně na konec.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
inak auto slape ako hodinky len sa mi zda ta spotreba vysoka
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo a Čendo, odkdy má nezávislé topení v autě, které je hnané jen vzduchem vliv na spotřebu?
Jaké nezávislé topení : : :
Topení má vliv na spotřebu ve městě odjakživa, protože výměník v kabině funguje při zapnutém topení jako chladič, takže déle trvá, než se motor ohřeje na provozní teplotu, je třeba déle nechat zapnutý sytič a podchlazený motor se zapnutým sytičem má jednoznačně větší spotřebu.
Při jízdě po městě krok-sun-krok mě v takovém případě spotřeba 10 litrů nepřipadá neobvyklá.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
:drto : Jo a to s tím výfukem je taky možnost...protože jestli máš ucpaný výfuk tak nemá tah takže potřebuješ víc benzínu aby ho "protáhnul" to máš stejné jako s kamnama - taky nehoří když je ucpaný komín...rozhodně doporučuju ten výfuk aspoň vysypat, ale pokud máš propálené přepážky v tlumiči tak jedině vyměnit....
ten sa chystam menit lebo ako som hovoril vyzera uz v zalostnom stave
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co vsetko moze mat vliv na spotrebu u motoru 1,4 karburator? co som tu tak cital tak vacsinou sa tu pise ohladne spotrby len pri vstrekovani a ja by som chcel vedeiet ako je to u karburatoru. lebo sa mi zda ze to moc zere. po meste teraz v zime okolo 10 niekedy aj kusok cez 10 litrov benalu co sa mi zda celkom dost. diky za odpovedi
Asi tě zklamu, ale toto je po městě pro 1.4 normální spotřeba Zkus se podívat do velkého techničáku.
Ale jinak na spotřebu má určitě vliv bohatost směsi, předstih, nastavení ventilů, svíčky, těsnost spalovacího prostoru, vzduchový filtr. Jestli chceš trochu ubrat, tak se pobav s bohatostí směsi a následně s předstihem. Když změníš bohatost, musí upravit předstih. Nejlepší by bylo asi zajet na tester spalin a nechat si nastavit bohatost směsi.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co vsetko moze mat vliv na spotrebu u motoru 1,4 karburator? co som tu tak cital tak vacsinou sa tu pise ohladne spotrby len pri vstrekovani a ja by som chcel vedeiet ako je to u karburatoru. lebo sa mi zda ze to moc zere. po meste teraz v zime okolo 10 niekedy aj kusok cez 10 litrov benalu co sa mi zda celkom dost. diky za odpovedi
Asi tě zklamu, ale toto je po městě pro 1.4 normální spotřeba Zkus se podívat do velkého techničáku.
Ale jinak na spotřebu má určitě vliv bohatost směsi, předstih, nastavení ventilů, svíčky, těsnost spalovacího prostoru, vzduchový filtr. Jestli chceš trochu ubrat, tak se pobav s bohatostí směsi a následně s předstihem. Když změníš bohatost, musí upravit předstih. Nejlepší by bylo asi zajet na tester spalin a nechat si nastavit bohatost směsi.
na emisnej sa len pousmial nad tym co mi moje auti vypusta z vyfuku takze asi tak
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Druhe auto Tipo 1,4 iE r.v. 1995 - svina nenazrana - jedno, ci mesto, alebo vonku - 10 litrov to slope stale.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taková je včeobecná funkce sytiče.
Ale jak v skutečné funguje u Fiatu, opravdu nevím.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vie mi niekto v skratke vysvetliť ako funguje manuálny sytič.
Při vytažení táhla sytiče v kabině se uvnitř karburátoru přivře klapka, která omezuje množství nasávaného vzduchu. Protože tryskou protéká pořád stejně benzinu, je výsledná směs, která jde do válců, bohatší (víc benzinu, míň vzduchu).
Tolik princip, může to být ještě o něco složitějsí s tím, že existují karburátory jednokomorové a dvoukomorové, se sytičem řízeným termostatem atd., to už by ale vydalo na elaborát.
Největší záhadu obvykle představují tzv. "řízené" karburátory, které se používaly koncem 80. let, než se masově rozšířilo vstřikování. Na Fiatech to byl např. Weber 32 TLF s Ecoboxem montovaný v letech 1988/89. K těmto karburátorům obvykle není dostatek literatury a málokdo ví, jak si s nimi poradit.
Např. já jsem ten Ecobox nerozchodil, takže jsem ho odmontoval a celou tu záhadu nahradil obyčejným manuálním 32 TLF, který jsem vyndal ze svého prvního Una.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.