Cukání při studeném motoru 1.4.ie

Více
16 roků 10 měsíců zpět #1 od Vratislav
Vlastním 1.4.i.e rok výr.1993 a mé problémy jsou dlouholeté a řešení ?!V nedohlednu. Postupně se stav zhoršuje.
Dokonce mé auto pravděpodobně reaguje na léto a zimu ale tak ,že v létě po nastartování škube víc a po zahřátí motoru se občas!! zvedají otáčky a
pak také škube.Vše se nejčastěji odehrává při menších otáčkách.
V zimě při mrazech naopak motor běží pravidelně a když se zahřeje zase občas zaškube.Nevím si s tím rady,když je motor studený a chci přidat plyn auto přestane jed a musím povolit plyn aby se zase auto chytlo.
Pánové upozorňuji vás,že chodím každý rok na počítač dokonce jsem byl i ve značkovém servisu. A co se stalo? Vše je pane v pořádku.Zaplatil jsem a při odjezdu jsem opět škubal, znovu. Poté jsem začal jezdit k jednomu auto elektrikáři který má na Tipo počítač .(Dokonce jednou mne musel přitáhnout )Vždy auto zkontroloval ,pročistil a řekl ,že na nic nepřišel ale auto jelo a dobře,ale teď je to čím dál častější a já mu už tolik nevěřím.(Nejde mi o těch pár set korun které mne to vždy stojí ale o tu beznaděj. Postupně se chystám vyměňovat všechny čidla a doufám ,že to jednou přestane.Teď jsem se dozvěděl ,že mi nejde pravděpodobně termostat tak i to zkusím vyměnit.
Upozorňuji,že jsem druhý majitel už 13 let a mám najeto pozor jen
79 000 km
Pokud byste mi mohli poradit ozvěte se.
Zatím všechny zdravím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #2 od Larin
ahoj, proměř zapalovaci kabely, zkontroluj svíčky, ale hlavně čidla teploty nasávaneho vzduchu, ktere je pod airboxem, takove černe vajičko a na něm je z boku to čidlo, zkus ho pročistit benzínem, také očisti misto kde doliha to kruhovy těsněni airboxu a podivej se jestli maš v pořadku všechny podtlakovy hadičky, jestli to nepřisává falešnej vzduch a pak je tam ještě čidlo chaldící kpaliny zezadu na motoru myslim, když ty čidla davaj blby signaly řidici jednotce, tak to pak škube, ještě mně napada, palivovy čerpadlo že by mohlo davat špatnej tlak, pak bordel v nadrži, ale spiš bych šel po těch dvou čidlech a hlavně bych pořadně vzal nějakym lihem to čidlo nasavaneho vzduchu, jinak v chytre knize je napsane jaky maji davat odpor při určité teplotě, jestli ji nemáš, tak je tu téma, kde je uploudovana na mnoho serveru, kdyby ani jeden nešel, tak ti ji pošlu :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #3 od čenda
Mně to zní jako šotek v elektrice.
Kromě jak už bylo řečeno zkus očistit ukostření Digiplexu. Jinými slovy, najdi pod autobaterií kovový "hřebínek", ke kterému vede záporný kabel baterie, odpoj od něj všechny kontakty, očisti šmirglem hřebínek i kontakty a znovu připoj. Postříkej sprejem na čištění elektrických kontaktů.
Dál snad zkontroluj těsnost hadičky od sacího potrubí k Digiplexu.
Pak mě napadá ještě vyčištění vstřikovače, ale to asi bude krajně nepravděpodobné.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #4 od Larin
jojo na ty kostry sem zapoměl, ty sou taky duležity, jinak dlaší je na převodovce dole hned pod tou co je pod baterkou.

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #5 od drto
ja som vcera vyriesil zhruba podobny problem. mam sice karbec a nie i.e. ale mohlo by to byt rovnaky problem. mal som zle vicko na rozdelovaci, vymenil som ho a auticko ide jedna basen :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #6 od tom9k
Je divný,že tohle odjakživa dělaj 1.4, u 1.6,nebo u 2.0 jsem se s tim nikdy nesetkal.. je divný že se to tu řešilo už tisíckrát y nikdo nedokáže vysvětlit co přesně je příčina.. mě osobně pomohla výměna vstřikovací jednotky..

-Fiat Tipo 2,0 16V (po smrti)
-BMW 316i Coupe CHIP
-BMW 325iA Supersport 250PS
-nejmilejší Tipo 1.6DOHC je už pryč:-(bohudík je ale v dobrých rukou administrátora Charlese

-Báwo je hustý auto,ale Tipo v srdci zustane navždy:-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #7 od drto
a potom aby sa z toho clovek zblaznil aby prisiel na chybu :D :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od hovi
tak podle toho co píšeš, bych řek , že máš v určitém místě vydřený potenciometr , když máš určité otáčky , odstaneš se s tim na vydřené místo potenciometru a to blbne řídícíí jednotku , takže dává dávku vstřiku jak se jí chce , proto to škube a když to místo překročíš, tak je to ok. kdusil bych to proměřit ohmmetrem, připojit na konektory ho a pootáčet pomalinku klapkou a koukat , jestli ten odpor někde neskočí na úplně nízkou nebo vysokou hodnotu (to by bylo to místo,kde je to přerušený)

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od geeny666
já už měl dva auta se stejným problémem. a vždy jsem měl nějaký vytrhlý drátek u potenciometru v tom konektoru schovaný pod gumkou a nebo v krokomotorku. zkus se na ně taky podívat

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma cukani
Na me ten uvodni popis dela dojem, ze se to zhorsi kdyz do toho vstoupi lambda - tj. po startu dobre (lambda neni ve funkci), pak se to zahreje (i lambda se zahreje a zacne fungovat).
Mozna pro pokus by stalo ji na jednu jizdu vypojit - jestli se to zlepsi.
To ale nemusi znamenat, ze je spatna - muze byt dira ve vyfuku pred lambdou a pak rika nesmysly a RJ pridava palivo.

Takde doplnuji dotaz - kolik to tak zere? jestli normalne, tak to tim vyse uvedenym asi nebude...

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od drakon5

Mně to zní jako šotek v elektrice.
Kromě jak už bylo řečeno zkus očistit ukostření Digiplexu. Jinými slovy, najdi pod autobaterií kovový "hřebínek", ke kterému vede záporný kabel baterie, odpoj od něj všechny kontakty, očisti šmirglem hřebínek i kontakty a znovu připoj. Postříkej sprejem na čištění elektrických kontaktů.
Dál snad zkontroluj těsnost hadičky od sacího potrubí k Digiplexu.
Pak mě napadá ještě vyčištění vstřikovače, ale to asi bude krajně nepravděpodobné.


Na sém típku jsem hladal ukostření podle všech místních rad i podle moudré knihy(tj pod bateríí,vedle volantu i u alternátoru),ale našel jsem jen kostru na spojce,kam vede kabel od baterie a to je vše.Nevím jestli jsem taková trubka,ale jiné jsem prostě nenašel :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.777 sekund
Powered by Kunena fórum