Cukání při studeném motoru 1.4.ie
Dokonce mé auto pravděpodobně reaguje na léto a zimu ale tak ,že v létě po nastartování škube víc a po zahřátí motoru se občas!! zvedají otáčky a
pak také škube.Vše se nejčastěji odehrává při menších otáčkách.
V zimě při mrazech naopak motor běží pravidelně a když se zahřeje zase občas zaškube.Nevím si s tím rady,když je motor studený a chci přidat plyn auto přestane jed a musím povolit plyn aby se zase auto chytlo.
Pánové upozorňuji vás,že chodím každý rok na počítač dokonce jsem byl i ve značkovém servisu. A co se stalo? Vše je pane v pořádku.Zaplatil jsem a při odjezdu jsem opět škubal, znovu. Poté jsem začal jezdit k jednomu auto elektrikáři který má na Tipo počítač .(Dokonce jednou mne musel přitáhnout )Vždy auto zkontroloval ,pročistil a řekl ,že na nic nepřišel ale auto jelo a dobře,ale teď je to čím dál častější a já mu už tolik nevěřím.(Nejde mi o těch pár set korun které mne to vždy stojí ale o tu beznaděj. Postupně se chystám vyměňovat všechny čidla a doufám ,že to jednou přestane.Teď jsem se dozvěděl ,že mi nejde pravděpodobně termostat tak i to zkusím vyměnit.
Upozorňuji,že jsem druhý majitel už 13 let a mám najeto pozor jen
79 000 km
Pokud byste mi mohli poradit ozvěte se.
Zatím všechny zdravím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kromě jak už bylo řečeno zkus očistit ukostření Digiplexu. Jinými slovy, najdi pod autobaterií kovový "hřebínek", ke kterému vede záporný kabel baterie, odpoj od něj všechny kontakty, očisti šmirglem hřebínek i kontakty a znovu připoj. Postříkej sprejem na čištění elektrických kontaktů.
Dál snad zkontroluj těsnost hadičky od sacího potrubí k Digiplexu.
Pak mě napadá ještě vyčištění vstřikovače, ale to asi bude krajně nepravděpodobné.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-Fiat Tipo 2,0 16V (po smrti)
-BMW 316i Coupe CHIP
-BMW 325iA Supersport 250PS
-nejmilejší Tipo 1.6DOHC je už pryč:-(bohudík je ale v dobrých rukou administrátora Charlese
-Báwo je hustý auto,ale Tipo v srdci zustane navždy:-)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mozna pro pokus by stalo ji na jednu jizdu vypojit - jestli se to zlepsi.
To ale nemusi znamenat, ze je spatna - muze byt dira ve vyfuku pred lambdou a pak rika nesmysly a RJ pridava palivo.
Takde doplnuji dotaz - kolik to tak zere? jestli normalne, tak to tim vyse uvedenym asi nebude...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně to zní jako šotek v elektrice.
Kromě jak už bylo řečeno zkus očistit ukostření Digiplexu. Jinými slovy, najdi pod autobaterií kovový "hřebínek", ke kterému vede záporný kabel baterie, odpoj od něj všechny kontakty, očisti šmirglem hřebínek i kontakty a znovu připoj. Postříkej sprejem na čištění elektrických kontaktů.
Dál snad zkontroluj těsnost hadičky od sacího potrubí k Digiplexu.
Pak mě napadá ještě vyčištění vstřikovače, ale to asi bude krajně nepravděpodobné.
Na sém típku jsem hladal ukostření podle všech místních rad i podle moudré knihy(tj pod bateríí,vedle volantu i u alternátoru),ale našel jsem jen kostru na spojce,kam vede kabel od baterie a to je vše.Nevím jestli jsem taková trubka,ale jiné jsem prostě nenašel
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.