Kontrolka mazani problikava na volnobehu

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od Larin
Kontrolka mazani mi problikava na volnoběhu když teplota vzroste nad 70 stupnu, po rozjeti a pri zaberu zhasne a je vse v poho, oleje je tam nad rysku lehce, chladici kapalina je do plna, 2/3 koncetrat a zbytek destilka,
tak nevim proc problikava a jen za vyssi teploty na volnobehu v zacpe treba, v chytre knize pisou, ze je to normalni, ale nevim, nema s tim nekdo zkusennost? Diky

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od Charles
Mě se to stalo v létě asi dvakrát když jsem jel, respektive stál, v koloně a motor se zahřál víc než na 90°C...ale jinak to nedělá, tak jsem to neřešil...ale taky by mě docela zajímalo čim to je, jestli třeba že se to více ohřeje a olej je více tekutej a systém nevytvoří takovej tlak mazání

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od Dresik
Jaký tam máš olej?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od Larin
10w-40 z Tesca :oops: kdyz sme menil, nebylo moc penez + ted sem tam dolil 10w-40 mogul :roll:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #5 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Kontrolka mazani problikava na volnobehu
Máš ten olej asi řídký,i když by to nemělo ničemu vadit,asi.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od Larin
takže příště 15W-40? No jinak v te knizce pisou, ze to je pry normalni, kdyz kontrolka zhasne pri zaberu, no nevim...

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #7 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Kontrolka mazani problikava na volnobehu
Je to v pohodě,jak je teplý tak nemá pořádný tlak,ale jak jedeš tak to nemá svítit.Takže v pohodě,ještě možná už nemá čerpadlo ten správný tlak.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od Charles
Já tam mám teda taky polosyntetiku 10W-40 ale stalo se mi to jen v létě a při ohřátí motoru...má mazání teda co dělat s tou teplotou ?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #9 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Kontrolka mazani problikava na volnobehu
No asi jo,čím tepleji venku tak je ten olej řidší a může mít trochu jiné vlastnosti(motoru je v létě dost horko).Na škodovce se mi to dělo pořád a hlavně třeba pomalou jízdou na chalupu po polní cestě,v létě.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od Larin
no jo, ale zacalo to delat az ted tak ctvrt roku zpatky... tak nevim

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od jirk
Klidně může být i vyběhané olejové čerpadlo a nemusí dávat dostatečný tlak
při nízkých otáčkách.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od simir
Přisuzoval bych to tomu oleji, lepší vyměnit za alespoň Mogul. Nejlépe něco z jiné než ruské ropy... Ono se to někdy i vyplatí, pač značkové oleje mají výměnou lhůtu 15tis. km a Mogul 10tis. U atmosféráků bohatě Mogul, do turba bych ho nikdy nedal...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od Dresik
No jo čerpadlo bych bral v potaz až jako poslední věc. Co máte v manuálu psáno? Dal bych 15w40, mělo by se to uklidnit. Také se mi to jednou stalo. Stačila výměna oleje.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od Freedom
kámosovi to teď delalo fáčko....vymenilki mu tam nejakej sroub kolem kterého mu to trochu teklo...a přestalo to

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od Honza
1) zasr*anej olejovej filtr
2)vadnej sací koš -špinavej nebo prasklá trubka k čerpadlu
3)přehřátej olej
4)blíží se konec motoru -některý z ložisek má větší vůle než je zdrávo

olej polo, nebo plná syntetika nemá cenu řešit -viz. www.oleje.cz

15w-40 , nebo 10w ..číslo před w (10,15..) označuje čerpatelnost za studena, číslo po w 40... za tepla, čím vyšší tím lépe se olej dokáže dopravovat ...

v

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.618 sekund
Powered by Kunena fórum