vypadávají rychlosti prosiim pomocte
Fiat Tipo 1.6ie
r.v. 1995 , 55kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9Td 1990-Digy. 93000Km +02:-)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lenze mne to vypadne v pravotocivej zakrute aj ked to je v zabere, aj neni... Tak nevim... Ktory silentblok to moze byt? A cena?
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak jedna sa najme o to čo tu nikto z vas nepiše kukny si hlavne na riadeny je taky hlinikovy palčev a vnom je uchytene jedno tihlo ak nan budeš pozerat tak niekto neh ty radi a ono sa musi lahko hybat vieš oto tu ide to som mal ja na tipe 1,9 tds a tiež všetci badali treba ho vymenit ak je zadrete dost sa to stava a ked to budeš menit davaj pozor lebo ten kolik na ktorom to drži je naliatok a je to komplet z riadenym a lubi sa to utrhnut alebo teda ulomit no to je asi tak všetko k tomu vela uspechu
PRESNE TAK !
v strede auta na radeni je uchyteny trojholnik/prevodnik radenia rychlosti.
je uchyteny cez pomocne ramienko - korektor.
toto kompenzuje pohyby motora a prevodovky, aby to nemalo vplyv na zaradeny stupen v prevodovke.
treba skontrolovat, ze ci korektor sa hybe do bokov
stava sa casto, ze korektor je zatuhly. ked sa pohne motor, nefuguje spravne radenie. mne sa to stalo po prechode jamy, ze mi natrhlo silentblok a motor sa posunul.
riesenie bolo dal dole gumenu ciapocku a na klb nastriekat wd40. po tyzdni jazdenia sa to uvolnilo samo
urobil som k tomu obrazok:
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://mzcz.wz.cz/tempra/misc/radenie-korektor.gif
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.