vypadávají rychlosti prosiim pomocte

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od expertik
nevite co s tim muze byt proste kdyz jedu treba z kopce bez plynu tak vypadávají rychlosti 1,3,5 ale kdyz drzim motor v otackach pridáváním plynu tak rychlosti drží !!!! :cry:

Fiat Tipo 1.6ie
r.v. 1995 , 55kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od geeny666
zkontroluj si ty tři táhla co vedou od řízení k převodovce zda nejsou povolené, další možnost je i silentbloky na motoru a převodovce jestli jsou urvané a motor se houpe. a nebo samotná závada v převodovce což je nejhorší a určitě by si žádala výměnu. tak lovu zdar 8)

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od Charles
Já si myslim, že tohle nedělaj táhla, ale že to dělá vyběhaná vidlička v převodovce :roll: , jako tomu bylo u mě, dělalo mi to stejný a občas mi dokonce ta rychlost tam i zůstala a vyřazoval jsem na několikrát...pomohlo jedině rozdělat převodovku a vyměnit tu vidličku, ta moje na sobě měla úplně vydřenou dráhu :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od jefrisko
Heh tak to mne ešte nepotkalo mne zase ty tahla vyskakovali... hmm jak vidim nektery veci mne ešte čekají:-)

Fiat Tipo 1.9Td 1990-Digy. 93000Km +02:-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od gabisto
Mne robi presne to iste... Ale len ked zatocim doprava... Vypadne 1,3 a sem tam aj 5... Prevodovku som menil, tak v com ece moze byt chyba? Tiahla su dobre...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od Předseda
Pokud by to byly urvaný silentbloky (jako u mně), poznal bys to ještě podle jedný věci. Až pojedeš do zatáčky, měj ruku na řadící páce. Pokud při zatáčení ucítíš pohyb řadičky dopředu a při zatáčení na druhou stranu dozadu, jsou urvaný silentbloky na motoru a motor se ti hýbe, proto ti vypadávají kvalty. Mi se to stalo když mi žena s autem skočila na obrubník. A bylo to pak přesně jak popisuješ - vypadávaly mi přední kvalty když to nebylo v záběru.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od gabisto
No skusim to pozriet, ked budem mat cas a priestor...
Lenze mne to vypadne v pravotocivej zakrute aj ked to je v zabere, aj neni... Tak nevim... Ktory silentblok to moze byt? A cena?

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od Předseda
Silentbloky jsou pod motorem tuším tři (aspoň pod mojím), cena za ten jeden, co jsem měl utržený, byla myslím do tří stovek. Když za motor chytneš a pořádně s ním zarumpluješ, mělo by to na tom silentbloku být vidět, že se hýbe až moc.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od Roman050
Odpověděl Roman050 pro téma Pomoc je tu
no tak jedna sa najme o to čo tu nikto z vas nepiše kukny si hlavne na riadeny je taky hlinikovy palčev a vnom je uchytene jedno tihlo ak nan budeš pozerat tak niekto neh ty radi a ono sa musi lahko hybat vieš oto tu ide to som mal ja na tipe 1,9 tds a tiež všetci badali treba ho vymenit ak je zadrete dost sa to stava a ked to budeš menit davaj pozor lebo ten kolik na ktorom to drži je naliatok a je to komplet z riadenym a lubi sa to utrhnut alebo teda ulomit no to je asi tak všetko k tomu vela uspechu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od juraj l
Odpověděl juraj l pro téma Re: Pomoc je tu

no tak jedna sa najme o to čo tu nikto z vas nepiše kukny si hlavne na riadeny je taky hlinikovy palčev a vnom je uchytene jedno tihlo ak nan budeš pozerat tak niekto neh ty radi a ono sa musi lahko hybat vieš oto tu ide to som mal ja na tipe 1,9 tds a tiež všetci badali treba ho vymenit ak je zadrete dost sa to stava a ked to budeš menit davaj pozor lebo ten kolik na ktorom to drži je naliatok a je to komplet z riadenym a lubi sa to utrhnut alebo teda ulomit no to je asi tak všetko k tomu vela uspechu


PRESNE TAK !

v strede auta na radeni je uchyteny trojholnik/prevodnik radenia rychlosti.
je uchyteny cez pomocne ramienko - korektor.

toto kompenzuje pohyby motora a prevodovky, aby to nemalo vplyv na zaradeny stupen v prevodovke.

treba skontrolovat, ze ci korektor sa hybe do bokov

stava sa casto, ze korektor je zatuhly. ked sa pohne motor, nefuguje spravne radenie. mne sa to stalo po prechode jamy, ze mi natrhlo silentblok a motor sa posunul.

riesenie bolo dal dole gumenu ciapocku a na klb nastriekat wd40. po tyzdni jazdenia sa to uvolnilo samo :-)

urobil som k tomu obrazok:


na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od juraj l
ak by vam odrezalo obrazok ako mne, kliknite sem:

http://mzcz.wz.cz/tempra/misc/radenie-korektor.gif

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.439 sekund
Powered by Kunena fórum