vyčištění vstřikovací jednotky
Foto jednotky:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8555
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8580
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8583
díky za vaše postřehy a rady
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale proto jsem to nepsal- -- já jsem taky čistil, zkoušel, na staré klapce a tento druh usazenin šel poměrně dobře technickým benzínem. No tím čističem škrtících klapech by to šlo asi určitě. Ale to bych využil na prostříknutí dovnitř na tu klapku a neplýtval bych tím na ten venek.
Jinak jen pozor, až to budeš čistit, čím to budeš dělat, jako hadr apod. Jak se ti tam dostane bordel, kousíšky z hadru, tak je to dost blbé. Já to dělal vatovejma tyčinkama, šlo to docela dobře, ale zlouhavě.
Tak tak nějak no
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak co se tyce toho ocisteni, nevim, zda to ma tak zasadni vliv na beh motoru, to spise ty usazeniny uvnitr vstrikovaciho ventilu. Pokud tam ulpi nejake mala vrstva na tom sedle, tak to dobre netesni a tim padem vice dava paliva.
Mozna by stalo za to, to poslat do www.jetservis.cz , tam by si se mel vlezt do tisice korun (i s postou), ale zkus to zjistit. Tvrdili mi, ze jsou schopni i seridit pretlakovy ventil :idea: Mohl by jsi byt dobrovolnik co to otestuje a da vedet, jaky to ma vliv.
EDIT:
Jeste jedna vec. Charlesi, dival jsem se na ty fotky repase toho cidla teploty vzduchu. Mel bych k tomu pripominku. Nedoporucuji Ti tam davat pouze jen silikon. Uvedom si, ze je tam podtlak a ten Ti bude "vysavat" ten silikon do systemu sani, navic ten benzin jej rozpusti. Pak Ti to zasere cele sani. Udelej jednu vec, a to, ze to zalij shora bud epoxidem nebo dentakrylem, taky musis ten limec zaklepnout, at to pevne drzi a nevyklepe se to.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EDIT:
Jeste jedna vec. Charlesi, dival jsem se na ty fotky repase toho cidla teploty vzduchu. Mel bych k tomu pripominku. Nedoporucuji Ti tam davat pouze jen silikon. Uvedom si, ze je tam podtlak a ten Ti bude "vysavat" ten silikon do systemu sani, navic ten benzin jej rozpusti. Pak Ti to zasere cele sani. Udelej jednu vec, a to, ze to zalij shora bud epoxidem nebo dentakrylem, taky musis ten limec zaklepnout, at to pevne drzi a nevyklepe se to.
No vidíš, to mi nedošlo...nemám ho tam ještě nasazené, tak to předělám...asi nemáš foto jak jsi to ty zalil a zaklepnul
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co se tyce toho zaklepnuti, jen udelej 4-6 klepnuti kolem dokola, sekacem, tak at ten limec se prihne k tomu konektoru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jsem to normálně sundal, z poloviny potopil do obyč benzínu a štětcem vyčistil.
Samozejmě se to potom musí nechat vyschnout od toho benzínu.
Nemá se tomu co stát
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.