vyčištění vstřikovací jednotky

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Charles
ahoj všem, protože momentálně mám rozhozený sání (dělám pořádek v rozvodech elektriky, repasuji čidla a podobné věci) koukal jsem na vstřikovací jednotku a je pěkně špinavá, je na ní nános prachu a bordelu, asi ji nikdy nikdo nečistil. Proto se chci zeptat, čím ji nejlépe očistit a zda tomu nějak neublížim :oops: Dále zda by se nějak dalo tu celou jednotku vyčistit, zda by to nepomohlo lepšímu chodu motoru :P

Foto jednotky:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8555
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8580
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8583

díky za vaše postřehy a rady :wink:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od stiglitz
Já ti neporadím, ale dám se do toho taky, takže jsem taky zvědav.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od hovi
no na to vyčištění bych použil nějaký odmašťovací přípravek nejlépe asi to co se používá na odmaštění brzd - to totiž neobsahuje silicon, je to jako by technický benzín ve spreji, ale jinak tim jí jen vyčistríš a možná trošičku to zlepší i chod motoru , ale spíše nepatrně

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Charles
Někde jsem tu četl o nějaym čističi škrtících klapek, myslíte že by se to dalo použít i na toto :?: Protože se mi zdá že je strašně moc zasraná a nějaká ta očista by jí neuškodila


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Dresik
Jo to by pomohlo určitě. Ale možná zbytečně drahé. Použil bych ten čistič na brzdy a nebo nějaké odmašťovadlo. Osobně sem klapku podruhé celou vyčistil v technickým benzínu a pohoda.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Vali
No tak já pisnu taky svůj názor - nevím, jestli by to pomohlo to vyčištění co se týče "jen" povrchového čištění, možná jo. Jsou to očazeniny od benzínu, když na to koukám na ty fotky s prachem. No asi nebudou usazeniny od vody, že - to je taky chytrej postřeh :lol: :lol:
Ale proto jsem to nepsal- -- já jsem taky čistil, zkoušel, na staré klapce a tento druh usazenin šel poměrně dobře technickým benzínem. No tím čističem škrtících klapech by to šlo asi určitě. Ale to bych využil na prostříknutí dovnitř na tu klapku a neplýtval bych tím na ten venek.

Jinak jen pozor, až to budeš čistit, čím to budeš dělat, jako hadr apod. Jak se ti tam dostane bordel, kousíšky z hadru, tak je to dost blbé. Já to dělal vatovejma tyčinkama, šlo to docela dobře, ale zlouhavě.

Tak tak nějak no :roll: :roll:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od TooM-As
ososbně bych se nebál technickýho benzínu , ani obyčejnýho benzínu. přejen nebudeš to lejt do vstříkovače. ten můžeš demontovat a poslat na ultrazvukový vyčištění.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od zula
taky jsem to čistil techničákem,ale to jsme spolu řešili.jinak bych doporučil nějaký sprej a vstřikovat ho do sání při běhu motoru a pročistíš tím vše

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Augustin
Ja to sundal a u nas v laborce mi to vycistili ultrazvukem. Neco jsem jeste docistil z povrchu rucne. Dneska to vypada hodne dobre, skoro jako nove :D
Jinak co se tyce toho ocisteni, nevim, zda to ma tak zasadni vliv na beh motoru, to spise ty usazeniny uvnitr vstrikovaciho ventilu. Pokud tam ulpi nejake mala vrstva na tom sedle, tak to dobre netesni a tim padem vice dava paliva.
Mozna by stalo za to, to poslat do www.jetservis.cz , tam by si se mel vlezt do tisice korun (i s postou), ale zkus to zjistit. Tvrdili mi, ze jsou schopni i seridit pretlakovy ventil :idea: Mohl by jsi byt dobrovolnik co to otestuje a da vedet, jaky to ma vliv.

EDIT:
Jeste jedna vec. Charlesi, dival jsem se na ty fotky repase toho cidla teploty vzduchu. Mel bych k tomu pripominku. Nedoporucuji Ti tam davat pouze jen silikon. Uvedom si, ze je tam podtlak a ten Ti bude "vysavat" ten silikon do systemu sani, navic ten benzin jej rozpusti. Pak Ti to zasere cele sani. Udelej jednu vec, a to, ze to zalij shora bud epoxidem nebo dentakrylem, taky musis ten limec zaklepnout, at to pevne drzi a nevyklepe se to.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Charles

EDIT:
Jeste jedna vec. Charlesi, dival jsem se na ty fotky repase toho cidla teploty vzduchu. Mel bych k tomu pripominku. Nedoporucuji Ti tam davat pouze jen silikon. Uvedom si, ze je tam podtlak a ten Ti bude "vysavat" ten silikon do systemu sani, navic ten benzin jej rozpusti. Pak Ti to zasere cele sani. Udelej jednu vec, a to, ze to zalij shora bud epoxidem nebo dentakrylem, taky musis ten limec zaklepnout, at to pevne drzi a nevyklepe se to.


No vidíš, to mi nedošlo...nemám ho tam ještě nasazené, tak to předělám...asi nemáš foto jak jsi to ty zalil a zaklepnul :P

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Augustin
Fotky nemam, ale plnil jsem to tam pres injekcni strikacku - pres ty otvory toho plastoveho pouzdra-klece, musis to mit hodne ridke.
Co se tyce toho zaklepnuti, jen udelej 4-6 klepnuti kolem dokola, sekacem, tak at ten limec se prihne k tomu konektoru.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od Charles
Tak jsem dal na tebe a už to je zalitý epoxidem, doufám že jsem to nějak nezvoral a bude to fungovat :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od petr1978
Jenom k tomu čištění.
Jsem to normálně sundal, z poloviny potopil do obyč benzínu a štětcem vyčistil.
Samozejmě se to potom musí nechat vyschnout od toho benzínu.
Nemá se tomu co stát :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od hanzs
No k tomu cisteni na te druhe fotce uvodniho prispevku je ale videt, ze v okoli klapky sani je uz docela cisto, protoze tam dopada vstrikovany benzin, takze od vycisteni bych si temer nic nesliboval. Ovsem jak vypadaji vstrik jednotky u MPI motoru to je jiny zradlo, tam je 1mm nanos a klapka si v nem vyryva nove tvary :)

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od Charles
No tak jsem ji vyčistil, ale zapomněl njsme to nafotit, protože jsem chtěl mít už auto v chodu, ale jede milionkrát lépe, třeba to taky trochu přispělo k lepšímu chodu ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.501 sekund
Powered by Kunena fórum